
ZIMA vs. (MEŘO, EŘO a pod.) aneb jak startujeme
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
ZIMA vs. (MEŘO, EŘO a pod.) aneb jak startujeme
Založil jsem tohle téma, protože je tu zima a s ní olejářské období starostí. Chlubte se co kdo vymyslel aby jezdil třeba i smrděl ale "naftu" nekoupil 

Oct 1.9TDI 66kW 2001
Re: ZIMA vs. (MEŘO, EŘO a pod.) aneb jak startujeme
Dneska ráno 0C a čistej esterifikát s vifem 1:1000 lapnul na brnk 

Naposledy upravil(a) iridium dne 25 lis 2010, 16:25, celkem upraveno 1 x.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Mě auto na olej špatně chytalo už pří 5°C, tak jsem přešel na Ekonaftu od Unicornu a ta startuje mnohem lépe. Pro jistotu jsem už nakoupil zimní VIF, ale toho použiju až do nafty, na snížení teploty tuhnutí u oleje nemá vliv. Takže rychle vyjet zbytek ekonafty a hurá na diesel s VIFem.
Mercedes-Benz W210 300D
Na VIF do nafty se vykašli je drahej. Pokud chceš něčím pomoct naftě tak máš lepší depresant od Ekolube Diesel TEX. stojí litr 150,- a tvrděj že sníží CFPP o 9C. Ale do rostlináče je nahovno nic neudělá.Stewa píše:Mě auto na olej špatně chytalo už pří 5°C, tak jsem přešel na Ekonaftu od Unicornu a ta startuje mnohem lépe. Pro jistotu jsem už nakoupil zimní VIF, ale toho použiju až do nafty, na snížení teploty tuhnutí u oleje nemá vliv. Takže rychle vyjet zbytek ekonafty a hurá na diesel s VIFem.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Už jsem ho koupiliridium píše:Na VIF do nafty se vykašli je drahej. Pokud chceš něčím pomoct naftě tak máš lepší depresant od Ekolube Diesel TEX. stojí litr 150,- a tvrděj že sníží CFPP o 9C. Ale do rostlináče je nahovno nic neudělá.Stewa píše:Mě auto na olej špatně chytalo už pří 5°C, tak jsem přešel na Ekonaftu od Unicornu a ta startuje mnohem lépe. Pro jistotu jsem už nakoupil zimní VIF, ale toho použiju až do nafty, na snížení teploty tuhnutí u oleje nemá vliv. Takže rychle vyjet zbytek ekonafty a hurá na diesel s VIFem.


Mercedes-Benz W210 300D
Ty sralbotkoStewa píše:Mě auto na olej špatně chytalo už pří 5°C, tak jsem přešel na Ekonaftu od Unicornu a ta startuje mnohem lépe. Pro jistotu jsem už nakoupil zimní VIF, ale toho použiju až do nafty, na snížení teploty tuhnutí u oleje nemá vliv. Takže rychle vyjet zbytek ekonafty a hurá na diesel s VIFem.


Jezdím na vše co teče..
minuly rok celu zimu na trafak lepsie starty ako na naftu s kadetom 1.6d:))))sem tam ten trafak bol fakt mega husty ale pumpickou som ho nakuskoval do cerpadla a stale pekne chytilo:D
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Protože nejezdils na olej z Kauflandupeopleman píše:Ty sralbotkoStewa píše:Mě auto na olej špatně chytalo už pří 5°C, tak jsem přešel na Ekonaftu od Unicornu a ta startuje mnohem lépe. Pro jistotu jsem už nakoupil zimní VIF, ale toho použiju až do nafty, na snížení teploty tuhnutí u oleje nemá vliv. Takže rychle vyjet zbytek ekonafty a hurá na diesel s VIFem.medvěd pořád startuje na čistej trafák,tak kde udělali soudruzi chybu
?

Pro jistotu jsem ještě vyměnil olej s filtrem, ale jezdit budu jen na naftu lehce řízlou nějakým tím olejem v akci + VIF
Mercedes-Benz W210 300D
Takže mám escorta bez přestavby a ještě k tomu s lucasem, když bylo počasí do 3 stupňů jezdil jsem 5l bionafty a 15 l vyfritu, mam to tak změřené, cesta do školy a zpět + nějaké popojíždění, auto chytalo vcelku dobře mám ale od jara nové žhavky a velkou baterku 75. ted když je pod nulou míchám 3l nafty 5l bionafty a 10l oleje, auto chytá dobře,ve vyších otáčkách už ale malinko cuká a zdá se mi že se to horší a bude to horší,co s tim to nevim,do přestavby nejdu,takže dám čerpadlu oraz a budu mu dávat menší směs:)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)