Felicia 1.9 D startování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25 čer 2009, 20:45
- Bydliště: Vysočina, Pelhřimov
výměna čerpadla
zatím jezdí, ale oprava by stála víc, než jsem dal za jiné čerpadlo (Bosch - 2.000,- Kč)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33603
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25 čer 2009, 20:45
- Bydliště: Vysočina, Pelhřimov
Š. Fel. startování
Zatím si tam nechám Lukáše, ale jak se ochladí, tak bude muset asi pryč, protože bych nenatočil. Do té doby si chci poshánět všechno potřebný, abych tam mohl napasovat čerpadlo od Bosche. Takže krom trubek by tam měl Bosch pasovat? Někde jsem se na fóru dočetl, že se ještě musí vyměnit, nebo přizpůsobit držák čerpadla??? A co rozvodové kolo a ten imobilizér, nebude to problém? Děkuji za každou radu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33603
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Š. Fel. startování
speedy800 píše:Zatím si tam nechám Lukáše, ale jak se ochladí, tak bude muset asi pryč, protože bych nenatočil. Do té doby si chci poshánět všechno potřebný, abych tam mohl napasovat čerpadlo od Bosche. Takže krom trubek by tam měl Bosch pasovat? Někde jsem se na fóru dočetl, že se ještě musí vyměnit, nebo přizpůsobit držák čerpadla??? A co rozvodové kolo a ten imobilizér, nebude to problém? Děkuji za každou radu.
když si seženeš boše se stop ventilem tak imo se neřeší, pokud to čerpadlo neuchytneš u hlavy tak ti česem pujde šejdrem a zlikviduješ řemen,
taky se připravíš o hodně funkcí ten lucas to není jen tak obyčelné čerpadlo, a to že nenatočíš tam je jiný problém, spravidla žhavení a počátek vstřiku, pokud ti bude startovat hned zatepla tak musí i za studena miloš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 143
- Registrován: 17 lis 2009, 07:00
- Bydliště: Brno
Nejen,že je to multikára,ale může začít i škubat...A jelikož tam pasuje startér z favorita/převodový Pal/ ,tak je tam i někdy namontován..A nemá ty štromy v zimě.i zatepla...Měl by tam být ale origo Bosch pro diesel....Sama škodovka v tom má bordel a benzínový startér tam je jako ND..Dost jsem se s tím natrápil a stávalo se,že u PALU se teplem odtavili nabodované uhlíky...Nejlepší je opravdu výměna tep.čidla...
nepropadat panice...
origoš píše:Existuje ještě třetí možnost a to je korekce odporem. Zvětšení předvstřiku nedoporučuji, protože pak je z toho "multikára".Existují ovšem dvě možnosti pomoci
ano ja som to urobil odporom 2 K(ohmi) , štartuje pekňe , mám to porešené cez 4 polový prepínač (tlačídko ) , mam 265 000 km ( a lukáš čerpado je také kusa divné

R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
└┼┼┤
...2 4 6