
Toyota Corolla Verso 2.0D4-D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Toyota Corolla Verso 2.0D4-D
Mam dotaz ohledne truba. Jsem uplny zacatecnik v dieslovych motorech a rad bych zjitil zda se neda nejak zbavit hvizdani turba? Asi funguje jak ma ale je to hvizdani hlasite a proitvne. Chtel jsem dat turbo na diagnostiku, ale bohuzel je tak blbe umistene ze bych se nedoplatil za samotne vyndani. Diky moc 

No to turbo huci jen za studena pak uz je to nepatrne. Na diagnostice nic nenasli. V tydnu pujdu do servisu promerit baterii a zda tesneni pod hlavou je ok a zkontrolovat vstriky. Jinak zhavicky jsou nove a udajne zhavy dobre.AndrejKv píše:napichnout na diagnostiku (KTS, IT2, TechStream), zjistit proc to nezhavi, odstranit, dat si zatky do usi proti zvuku turba (pokud je samozrejme v poiradku, zalezi,jak moc to "hvizda")
a nesundavala se na tom nekdy hlava ? ona totiz spousta mechaniku chybne domniva, ze kdyz se u diesela srovna brousenim hlava, tak je tam potreba dat silnejsi tesneni nez predtim (coz obcas platilo u starych komurkovych motoru co mely spalovaci prostor v hlave).. dost casta zalezitost.. Jinak,IT2 nebo TechStream by tam mely umet nastavit vyssi startovaci davku nafty, take by mohlo pomoct..
Aha tak zas takovy odbornik nejsem a zda byla sundana hlava take nevim....da se nejak zjistit zda je problem v te hlave, tesneni atak.?AndrejKv píše:a nesundavala se na tom nekdy hlava ? ona totiz spousta mechaniku chybne domniva, ze kdyz se u diesela srovna brousenim hlava, tak je tam potreba dat silnejsi tesneni nez predtim (coz obcas platilo u starych komurkovych motoru co mely spalovaci prostor v hlave).. dost casta zalezitost.. Jinak,IT2 nebo TechStream by tam mely umet nastavit vyssi startovaci davku nafty, take by mohlo pomoct..
u me zmereni kompresniho tlaku na dieselu stoji cca 1000, pokud tam neni nejaky vyslovene porod s demontazi zhavicu (pres ktere se meri). Obcas byva porod, nekdy i cisarskym rezem (zarezly/zapeceny zhavic, nebo nejaky sikula co ho predtim nastrilel pneumatikou a ven jde i se zavitem apod).
Vstrikovace bych v tuto chvili nekontroloval, dokud nebudu mit podezreni ze v CR zasobniku je prilis nizky tlak - coz meli zkontrolovat, pokud uz jsi jak pises byl na diagnostice.
Vstrikovace bych v tuto chvili nekontroloval, dokud nebudu mit podezreni ze v CR zasobniku je prilis nizky tlak - coz meli zkontrolovat, pokud uz jsi jak pises byl na diagnostice.
pouze me napichly na diagnostiku a rekli ze tam zadna zavada neni, zhavice jsou tam cca mesic takze tam by nemel byt problem. OK jak rikas necham udelat ty tlaky a tu baterku. DikesAndrejKv píše:u me zmereni kompresniho tlaku na dieselu stoji cca 1000, pokud tam neni nejaky vyslovene porod s demontazi zhavicu (pres ktere se meri). Obcas byva porod, nekdy i cisarskym rezem (zarezly/zapeceny zhavic, nebo nejaky sikula co ho predtim nastrilel pneumatikou a ven jde i se zavitem apod).
Vstrikovace bych v tuto chvili nekontroloval, dokud nebudu mit podezreni ze v CR zasobniku je prilis nizky tlak - coz meli zkontrolovat, pokud uz jsi jak pises byl na diagnostice.