Toyota Corolla Verso 2.0D4-D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Toyota Corolla Verso 2.0D4-D

Příspěvek od corollak »

Mam dotaz ohledne truba. Jsem uplny zacatecnik v dieslovych motorech a rad bych zjitil zda se neda nejak zbavit hvizdani turba? Asi funguje jak ma ale je to hvizdani hlasite a proitvne. Chtel jsem dat turbo na diagnostiku, ale bohuzel je tak blbe umistene ze bych se nedoplatil za samotne vyndani. Diky moc ;)
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od corollak »

Jeste jeden dotaz, nevite proc pri minusovych teplotach spatne startuje? Cim vic minus tim dele startuje. Pri minus 5 nastartuje az na podruhe, pri minus 12 az na potreti a jak kdyby to chytlo na tri valce. Muzete nekdo prosim poradit? Dekuji
juba
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 23 led 2006, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od juba »

Možná žhaviče. Ukazovalo by to na to, že to startuje tím hůř, čím je nižší teplota.
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od corollak »

No zhavicky jsem menil minuly tyden a zadna zmena, jeste me napada teplotni cidlo ale nevim zda to neni blbost.
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

napichnout na diagnostiku (KTS, IT2, TechStream), zjistit proc to nezhavi, odstranit, dat si zatky do usi proti zvuku turba (pokud je samozrejme v poiradku, zalezi,jak moc to "hvizda")
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od corollak »

AndrejKv píše:napichnout na diagnostiku (KTS, IT2, TechStream), zjistit proc to nezhavi, odstranit, dat si zatky do usi proti zvuku turba (pokud je samozrejme v poiradku, zalezi,jak moc to "hvizda")
No to turbo huci jen za studena pak uz je to nepatrne. Na diagnostice nic nenasli. V tydnu pujdu do servisu promerit baterii a zda tesneni pod hlavou je ok a zkontrolovat vstriky. Jinak zhavicky jsou nove a udajne zhavy dobre.
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

a nesundavala se na tom nekdy hlava ? ona totiz spousta mechaniku chybne domniva, ze kdyz se u diesela srovna brousenim hlava, tak je tam potreba dat silnejsi tesneni nez predtim (coz obcas platilo u starych komurkovych motoru co mely spalovaci prostor v hlave).. dost casta zalezitost.. Jinak,IT2 nebo TechStream by tam mely umet nastavit vyssi startovaci davku nafty, take by mohlo pomoct..
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od corollak »

AndrejKv píše:a nesundavala se na tom nekdy hlava ? ona totiz spousta mechaniku chybne domniva, ze kdyz se u diesela srovna brousenim hlava, tak je tam potreba dat silnejsi tesneni nez predtim (coz obcas platilo u starych komurkovych motoru co mely spalovaci prostor v hlave).. dost casta zalezitost.. Jinak,IT2 nebo TechStream by tam mely umet nastavit vyssi startovaci davku nafty, take by mohlo pomoct..
Aha tak zas takovy odbornik nejsem a zda byla sundana hlava take nevim....da se nejak zjistit zda je problem v te hlave, tesneni atak.?
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

zmerit kompresni tlak.. docela jednoznacne..
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od corollak »

AndrejKv píše:zmerit kompresni tlak.. docela jednoznacne..
.....dekuji. Takze necham zmerit tlak, vstriky zkontrolovat a baterie necham premerit. Co to muze toto vsechno stat v servisu nevis nahodou? Dekuji
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

u me zmereni kompresniho tlaku na dieselu stoji cca 1000, pokud tam neni nejaky vyslovene porod s demontazi zhavicu (pres ktere se meri). Obcas byva porod, nekdy i cisarskym rezem (zarezly/zapeceny zhavic, nebo nejaky sikula co ho predtim nastrilel pneumatikou a ven jde i se zavitem apod).
Vstrikovace bych v tuto chvili nekontroloval, dokud nebudu mit podezreni ze v CR zasobniku je prilis nizky tlak - coz meli zkontrolovat, pokud uz jsi jak pises byl na diagnostice.
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od corollak »

AndrejKv píše:u me zmereni kompresniho tlaku na dieselu stoji cca 1000, pokud tam neni nejaky vyslovene porod s demontazi zhavicu (pres ktere se meri). Obcas byva porod, nekdy i cisarskym rezem (zarezly/zapeceny zhavic, nebo nejaky sikula co ho predtim nastrilel pneumatikou a ven jde i se zavitem apod).
Vstrikovace bych v tuto chvili nekontroloval, dokud nebudu mit podezreni ze v CR zasobniku je prilis nizky tlak - coz meli zkontrolovat, pokud uz jsi jak pises byl na diagnostice.
pouze me napichly na diagnostiku a rekli ze tam zadna zavada neni, zhavice jsou tam cca mesic takze tam by nemel byt problem. OK jak rikas necham udelat ty tlaky a tu baterku. Dikes
corollak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 lis 2010, 15:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od corollak »

Tak test baterky ukazal ze baterie je KO. Je to divne nebot pri startovani by clovek nerekl ze je ko kdyz toci dle sluchu v poho ale uz pry ani nestaci nabiti. Takze si ja i servis myslime ze ten spatny prvni studeny start bude tou baterkou. Dam vedet jak dopadnu po vymene.
Odpovědět

Zpět na „Toyota/Lexus“