Protektory Vraník

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

radsej cinu.. ako protektor.... tie infinity niesu az tak zle pneu co sa tyka zimnych.....nehucia a drzia
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

na wintrkáru, která nejezdí dálky, ale lítá po městě/vesnici nebo po horách na sněhu, bych řek, že vraník ideál
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

protektor šmejd
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

cosby píše:Hoši,mám pneuservis.Byl jsem na exkurzi ve protektorovně a jen říkám:
Co se týče koster,vůbec bych se nebál,kontrola je docela dost dobrá.Pokud nějaký chuj při montáží neurve patku tak není co řešit.
protektor neobsahuje siliku-nevýhoda že za mrazu není měkký jako nová pneu,výhoda že při suché zimě se neojíždí tolik jako pneu se silikou.
Taxikáři berou jen proketory a nestěžují si na náběh s nimi mají jako s origo pneu.Co se týče závaží tak je to jak kdy.řekl bych že 40% jsou OK.
Jinak bereme 3 typy a musím říct,že ty ostré vyjedou a brzdí tak ,jako žádná jiná new pneumatika.
Já zastávám to,že pokud někdo jezdí hodně,hodně dálnice atd,ať protektor nedává,pokud někdo kolem komína,není co řešit.Stejně jako různé typy new pneu.Jsou pneu,které jsou špica na sníh-hory a nehodí se na dálniční provoz a naopak.
maximalne sa stotoznujem, super postreh!!
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

cosby tady má pravdu je to tak

Příspěvek od georg998 »

je to otom jak je kdo pohodlný a co od pneu čeká,na běžné ježdění a i v extremních podmínkách v pohodě,kdo jezdí dálnice,spoustu km a čeká komfort tak at si je nekupuje,dobré je že mají doživotní zaruku
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

cosby tady má pravdu je to tak

Příspěvek od georg998 »

je to otom jak je kdo pohodlný a co od pneu čeká,na běžné ježdění a i v extremních podmínkách v pohodě,kdo jezdí dálnice,spoustu km a čeká komfort tak at si je nekupuje,dobré je že mají doživotní zaruku
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3763
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Každý je tu vychvaluje ale lidi kteří si je koupili a chtějí je obout posílám zpět k vraníkovi do servisu.Nemám nervy na to lepit na alu 300g závaží...A hodnoty přes 150g nejsou nic neobvyklého...Jak ty pneu hážou asi netřeba vysvětlovat.Navíc co pneu to originál.Některé sou lehké,jiné těžké jako kráva....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Nízkoprofil od Vraníka katastrofa, po cca. 25 tisících se začal odlupovat běhoun a po nafocení objednali zpětný svoz a poslali okamžitě částku, za kterou jsem kupoval + částku za montáž a demontáž v pneuservisu...S normální výškou profilu znám asi 20 aut, co je obouvá přes 5 let a každý chválí, bez problému...všichni zimní pneu.. Ale nejednou jsem se přesvědčil, že to, co vyjede Vraník v zimních podmínkách, o tom si mohou pneu světových značek nechat zdát. :roll:
Tomas6: Protektor na Alu neni zrovna stastná volba.. :D
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3763
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

To vysvětli tomu deb*lovi co má na zimu alu....Alu komplet olezené a nalepit závaží se rovná skoro zázraku a na vnitřní stranu ráfku jsem lepil až 200g.Občas pomohlo kolo vypustit odlepit pootočit a nafouknout.Je*al jsem se s tím dvě hodiny a když jsem po něm chtěl připlatit za závaží tak se kroutil jak žížala.Za dva dny donesl další dva kusy a to už jsem psychicky nevydržel a poslal ho k Vraníkovi....Mám to skorem za chalupou...
Jinak zima na Alu není vůbec šťastná volba.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
katany
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Registrován: 18 říj 2007, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od katany »

Tomas6 píše:Každý je tu vychvaluje ale lidi kteří si je koupili a chtějí je obout posílám zpět k vraníkovi do servisu.Nemám nervy na to lepit na alu 300g závaží...A hodnoty přes 150g nejsou nic neobvyklého...Jak ty pneu hážou asi netřeba vysvětlovat.Navíc co pneu to originál.Některé sou lehké,jiné těžké jako kráva....
tyhle zkušenosti s váhou a vyvažováním mám u nás v pneuservisu taky ...

kdo jezdí kilometr do práce a kilometr z práce po městě a na nákupy ať si je koupí, ale na delší trasy to rozhodně neni ....

a když protektor tak jedině na plech a i tam je to občas co dovážit ... a to ať je to vraník, nebo obnova nebo cokoliv protektorovanýho ... (wallbash)
B5 AFN
F2 HTP :D
Uživatelský avatar
g.r.
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 bře 2009, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov

Příspěvek od g.r. »

já je mám na autě , vůbec si nestěžuju ale mam zimáky a jzdim s autem jenom kolem komína tzn cca do 15 km :D . takže myslim že na ty 3 měsíce zimy to stačí ale na léto bych se jich bál a koupil radši čínu ;)
toledo afn chipped,egr off,kat off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No zrovna synovec si je obul na Mareu kombi a chtěl je, protože s nimi byl spokojen z minulého vozu...Povídá, zimní gumy neseženeš a za 750 korun to nekup..Jezdí z vesnice do města 15 km po okreskách a proto jsou nové gumy škoda, nejede víc než 90 km/h...Když se koupí starší dobrá guma, chtějí 500 kč a je nebezpečí, že je to bouchačka vyhozená v pneuservisu v D...
nepropadat panice...
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

jericho-3 píše:No zrovna synovec si je obul na Mareu kombi a chtěl je, protože s nimi byl spokojen z minulého vozu...Povídá, zimní gumy neseženeš a za 750 korun to nekup..Jezdí z vesnice do města 15 km po okreskách a proto jsou nové gumy škoda, nejede víc než 90 km/h...Když se koupí starší dobrá guma, chtějí 500 kč a je nebezpečí, že je to bouchačka vyhozená v pneuservisu v D...
Ale zas je hezký když koupí 4 protektory co mu vydrží tři zimy.
Ušetřit 2000 kč za tři roky, no sakra, to má dobrý tři neděle za co kouřit, a to se už vyplatí.
Jestli jsou lepší nebo horší a jestli to někomu na motání do práce stačí prosím, ale argumentovat penězma není zrovna šťastný. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Richi píše:... ale argumentovat penězma není zrovna šťastný. :)
Tak mi prosím tě řekni další rozumnej důvod, proč by je lidi měli kupovat. Pro protektor se rozhodnou jedině kvůli ceně.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33716
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

protektor vraník přijde dráž jak nová pneumatika,

už při montáži dávám běžně 13O gramů závaží, nedej bože dávat ji na litáky tam je prodražení řádné,


poté začne mlácení na zadní nápravě jedeme na STK :o na vnitřní straně balon jak kráva a mlátí do podběhu,


začne třepat volant znova na vyvažovačku :o kolo jede do osmice rozjel se kord

pustíš volant a jsi v příkopu :o mění se čepy a :o levá strana běhounu u LP kola naběhla jak galuska po celém obvodě tak jedeš jen polevé hraně,

nesmyslné ojíždění a další geometrie za 750 korun je normální


levně koupené draze zaplacené miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“