VW 1.9 74kw šklbanie pri nízkych teplotách

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

VW 1.9 74kw šklbanie pri nízkych teplotách

Příspěvek od JendoV »

Dnes som sa pustil do demontáže turba a narazil som na problém, neviem ako ho vybrať. :?
Všetky hadice a matice išli v pohode, ale neviem ako ho dostať von.
Turbo je odpojené a uvoľnené, ale drží ma to spodné oko(skrutka je von) a šifty na výfuku, žiadnym pohybom ho neviem dostať von.
Alebo musím demontovať aj zberné výfukové potrubie?
Ešte nemám odpojenú spodnú olejovú hadicu(pancierová), ale to predpokladám že tá sa odpája až po uvolní turba.
Motor je AVB 74kw, turbo GT1748V 028145702R.

Hladám po fóre(ach) ale nejak sa mi nedarí :|
Naposledy upravil(a) JendoV dne 21 led 2011, 18:06, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

Povol silenblok pod turbem a nadzvedni to s té strany nahoru pak tam budeš mít místo na vytažení.
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

snažím sa vložiť aj obrázok ale stále mi hlási Velikost souboru překročila limit. pritom je v rozlíšení 800*600, skúšal som aj 640*480 a to isté ...
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

K skrutkám silenbloku je prístup zhora alebo zdola?
V garáži moc miesta nemám ...
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

Povol tu zespoda je to na 13 golu.
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Dik, idem na to ;)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

to zpetny vedení oleje odpoj nez zacnes hybat s turbem,muze byt treba načlá a tím ju dorazíš
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Silenblok som povolil ale nejde pohnúť ... nadvihnem auto a uvidim
keď odpojí m tu spodnú trubku nevytečie mi olej z motora?
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

JendoV píše:Silenblok som povolil ale nejde pohnúť ... nadvihnem auto a uvidim
keď odpojí m tu spodnú trubku nevytečie mi olej z motora?
nevyteče ti nic,akorat mozna nejakej zbytek s te hadice, ale jen par kapek
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Ďakujem za rady.
Turbo som úspešne demontoval, rozobral, vyčistil a vrátil na svoje miesto ;)
Ešte ale neviem či sa problém šklbania studeného motora bude naďalej prejavovať, ako hovorí slepí, uvidíme.:o

Pár fotiek, som da na Picasu, sem mi to vložiť nejde...
http://picasaweb.google.com/Jendo.Vrtel ... eO84aitAE#
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

JendoV píše:Ďakujem za rady.
Turbo som úspešne demontoval, rozobral, vyčistil a vrátil na svoje miesto ;)
Ešte ale neviem či sa problém šklbania studeného motora bude naďalej prejavovať, ako hovorí slepí, uvidíme.:o

Pár fotiek, som da na Picasu, sem mi to vložiť nejde...
http://picasaweb.google.com/Jendo.Vrtel ... eO84aitAE#
a co ty tři troxy (hvězdičky uvniřt turba) šli ti povolit lehce? nebo jak jsi je povolil? já je totiz nepovolil tak sem to cistil stranou
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Išli, ale najprv som ich prestrekol torzným(uvolňovačom) sprejom a počkal jednu cigaretku.
Dva išli v pohode, tretiemu sa nechcelo tak som ho lahko klepol cez bit a išiel aj ten, a to som mal noname blatový bit tak som sa bál viac zabrať aby som ho nestrhol.

Samotetné rozdelenie turba bolo tiež v pohode, torzný sprej a jemné poklepávanie po obvode. :)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Mám ešte jeden dotaz, medzi turbom zbrným potrubím výfukov nie je žiadne tesnenie ? :?
Pri demontáži som to v zápale boja prehliadol, ale podla otlačkov na prírubách tam asi ani nebolo.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2008, 10:28

Příspěvek od tommi 81 »

Eddy91 píše:
JendoV píše:Ďakujem za rady.
Turbo som úspešne demontoval, rozobral, vyčistil a vrátil na svoje miesto ;)
Ešte ale neviem či sa problém šklbania studeného motora bude naďalej prejavovať, ako hovorí slepí, uvidíme.:o

Pár fotiek, som da na Picasu, sem mi to vložiť nejde...
http://picasaweb.google.com/Jendo.Vrtel ... eO84aitAE#
a co ty tři troxy (hvězdičky uvniřt turba) šli ti povolit lehce? nebo jak jsi je povolil? já je totiz nepovolil tak sem to cistil stranou
Musíš ho poklepat.
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

tommi 81 píše:
Eddy91 píše:
JendoV píše:Ďakujem za rady.
Turbo som úspešne demontoval, rozobral, vyčistil a vrátil na svoje miesto ;)
Ešte ale neviem či sa problém šklbania studeného motora bude naďalej prejavovať, ako hovorí slepí, uvidíme.:o

Pár fotiek, som da na Picasu, sem mi to vložiť nejde...
http://picasaweb.google.com/Jendo.Vrtel ... eO84aitAE#
a co ty tři troxy (hvězdičky uvniřt turba) šli ti povolit lehce? nebo jak jsi je povolil? já je totiz nepovolil tak sem to cistil stranou
Musíš ho poklepat.
Presne tak ako som písal, niekedy pár s citom a správne mierených klepnutí urobí viac ako autogén ;)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“