VW Passat 1.9 AHU 66kW -> 85kW - jak nejlip?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 1.9 AHU 66kW -> 85kW - jak nejlip?
At jsem hledal, jak jsem hledal, odpoved na moji otazku jsem nenasel, tak snad me admini neukrizujou, jestli to tu preci jen nekde je.
Koupil jsem Passata, chtel bych mu trochu zvednout vykon - vetsina tuningovych firem nabizi podobny parametry (85kW/270Nm), ale lisi se stylem preprogramovani. Nektere maji pevny odzkouseny 1 program a nektere to programuji "na miru konkretniho motoru".
Priklad pevneho programu - Sportmotor (www.sportmotor.cz)
Priklad programu na miru - DaP (www.autocentrum-dap.cz)
Kdyz zavolate prvnim, reknou vam, ze jedine pevny odladeny a overeny program je to nejlepsi, a ze rucni zasahy muzou znamenat spoustu problemu, kdyz zavolate druhym, reknou vam, ze kazdej motor je jinej, takze jedine rucni poladeni je optimalni a ze pevny program muze motoru ublizit (aspon dle info znameho, co to resil pred rokem a neco, nevim, jestli volal zrovna do tehle firem)
Tak jsem se chtel zeptat tady - co si o tom kdo myslite? Mam vsadit na Sportmotor, ktery k tomu nabizi jeste zmenu regulace nejakyho ventilu s tim, ze to nakonec muze zrat az o 1.5litru min, nebo na DaP ? Co je ta uprava toho ventilu?
Diky
Koupil jsem Passata, chtel bych mu trochu zvednout vykon - vetsina tuningovych firem nabizi podobny parametry (85kW/270Nm), ale lisi se stylem preprogramovani. Nektere maji pevny odzkouseny 1 program a nektere to programuji "na miru konkretniho motoru".
Priklad pevneho programu - Sportmotor (www.sportmotor.cz)
Priklad programu na miru - DaP (www.autocentrum-dap.cz)
Kdyz zavolate prvnim, reknou vam, ze jedine pevny odladeny a overeny program je to nejlepsi, a ze rucni zasahy muzou znamenat spoustu problemu, kdyz zavolate druhym, reknou vam, ze kazdej motor je jinej, takze jedine rucni poladeni je optimalni a ze pevny program muze motoru ublizit (aspon dle info znameho, co to resil pred rokem a neco, nevim, jestli volal zrovna do tehle firem)
Tak jsem se chtel zeptat tady - co si o tom kdo myslite? Mam vsadit na Sportmotor, ktery k tomu nabizi jeste zmenu regulace nejakyho ventilu s tim, ze to nakonec muze zrat az o 1.5litru min, nebo na DaP ? Co je ta uprava toho ventilu?
Diky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
OK...
Po pravde - tohle je auto "na jezdeni", ne na hrani (u auta na hrani rad vyzkousim cokoliv, u auta na jezdeni mi jde o to "zvysit vykon, ale hlavne nejak moc nesnizit spolehlivost a trvanlivost)
Umi ty trysky rovnou i nekdo namontovat? Maji stejnou vydrz? Co motor - vydrzi zhruba stejne?
Diky.
Po pravde - tohle je auto "na jezdeni", ne na hrani (u auta na hrani rad vyzkousim cokoliv, u auta na jezdeni mi jde o to "zvysit vykon, ale hlavne nejak moc nesnizit spolehlivost a trvanlivost)
Umi ty trysky rovnou i nekdo namontovat? Maji stejnou vydrz? Co motor - vydrzi zhruba stejne?
Diky.
Kolik máte nalitane na ty větší vstřiky a netovární výkony ? Už sem pár dieslovym tunerum robil těsnění pod hlavou a shulené spojky, např. jak shulíš na chiplym motoru 66kw-spojku tak si tam můžeš dát buď zase tu slabou, alebo spojku na 96kw motor ale k ní taky odpovidajici dvouhmoťák a to už je pro někoho dost palba.
Kamoš zase vytahnul z oktavky krasne turbo bez lopatek.
A nechapu jak může přikrmený motor žrát míň, to je ojeb na lidi, leda že by někdo jezdil pod turbem, jak se přitlačí na hejber tak ta spotřeba leze.
Když tak mě někdo poučte.
Kamoš zase vytahnul z oktavky krasne turbo bez lopatek.
A nechapu jak může přikrmený motor žrát míň, to je ojeb na lidi, leda že by někdo jezdil pod turbem, jak se přitlačí na hejber tak ta spotřeba leze.
Když tak mě někdo poučte.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Chtěl bych vidět, jak dáváš 96kW spojku s dvouhmoťákem na 66kW auto...Jura píše:Kolik máte nalitane na ty větší vstřiky a netovární výkony ? Už sem pár dieslovym tunerum robil těsnění pod hlavou a shulené spojky, např. jak shulíš na chiplym motoru 66kw-spojku tak si tam můžeš dát buď zase tu slabou, alebo spojku na 96kw motor ale k ní taky odpovidajici dvouhmoťák a to už je pro někoho dost palba.
Kamoš zase vytahnul z oktavky krasne turbo bez lopatek.
A nechapu jak může přikrmený motor žrát míň, to je ojeb na lidi, leda že by někdo jezdil pod turbem, jak se přitlačí na hejber tak ta spotřeba leze.
Když tak mě někdo poučte.

Na takové kurozity si založ nové téma

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
,,přikrmený" motor při stejné jízdě bere +-stejně (nebo vlivem lepší účinosti i o cca 1dcL méně). víc paliva jde jen když tomu šlapeš.Jura píše:Kolik máte nalitane na ty větší vstřiky a netovární výkony ? Už sem pár dieslovym tunerum robil těsnění pod hlavou a shulené spojky, např. jak shulíš na chiplym motoru 66kw-spojku tak si tam můžeš dát buď zase tu slabou, alebo spojku na 96kw motor ale k ní taky odpovidajici dvouhmoťák a to už je pro někoho dost palba.
Kamoš zase vytahnul z oktavky krasne turbo bez lopatek.
A nechapu jak může přikrmený motor žrát míň, to je ojeb na lidi, leda že by někdo jezdil pod turbem, jak se přitlačí na hejber tak ta spotřeba leze.
Když tak mě někdo poučte.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno