VW Passat 1.9 AHU 66kW -> 85kW - jak nejlip?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cmk
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2007, 21:05

VW Passat 1.9 AHU 66kW -> 85kW - jak nejlip?

Příspěvek od cmk »

At jsem hledal, jak jsem hledal, odpoved na moji otazku jsem nenasel, tak snad me admini neukrizujou, jestli to tu preci jen nekde je.

Koupil jsem Passata, chtel bych mu trochu zvednout vykon - vetsina tuningovych firem nabizi podobny parametry (85kW/270Nm), ale lisi se stylem preprogramovani. Nektere maji pevny odzkouseny 1 program a nektere to programuji "na miru konkretniho motoru".
Priklad pevneho programu - Sportmotor (www.sportmotor.cz)
Priklad programu na miru - DaP (www.autocentrum-dap.cz)
Kdyz zavolate prvnim, reknou vam, ze jedine pevny odladeny a overeny program je to nejlepsi, a ze rucni zasahy muzou znamenat spoustu problemu, kdyz zavolate druhym, reknou vam, ze kazdej motor je jinej, takze jedine rucni poladeni je optimalni a ze pevny program muze motoru ublizit (aspon dle info znameho, co to resil pred rokem a neco, nevim, jestli volal zrovna do tehle firem)

Tak jsem se chtel zeptat tady - co si o tom kdo myslite? Mam vsadit na Sportmotor, ktery k tomu nabizi jeste zmenu regulace nejakyho ventilu s tim, ze to nakonec muze zrat az o 1.5litru min, nebo na DaP ? Co je ta uprava toho ventilu?

Diky
Alexas
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2006, 21:50

Příspěvek od Alexas »

Já jsem dal na doporučení a nechal si udělat čip na míru od Reeshy a jsem naprosto spokojen. ;)
Dvojková oktáva 77kw,REESHA chip 105kw
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Ahoj,
Nevsadil bych ani najedno.
Řekl bych ,že mnohem rozumnější bude vyměnit trysky za trysky např. Sprint 520-5328kč (4kusy).Výkon po aplikaci cca 115koní.
Výměnou trysek provedeš zvýšení výkonu a zároveň údržbu.

A s tim ventilem ,je to jenom táhání prachů z lidí!

Doporučuju trochu pročíst forum.
Obrázek
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

A jeste bych doplnil Dukese - a nekouri to a snizi ti to spotrebu. Navic mas pak kdykoliv moznost dalsiho zvysovani ev. chipovanim. Obracene to nefunguje.... ;)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo presne tak nejlepsi je tomu nejdriv pomoct trochu po te strance mechanicke a pak teprve eventuelne porachat se v softu procti forum a najdes spoustu lidi co to tak udelali a jsou maximalne spokojeny
cmk
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2007, 21:05

Příspěvek od cmk »

OK...
Po pravde - tohle je auto "na jezdeni", ne na hrani (u auta na hrani rad vyzkousim cokoliv, u auta na jezdeni mi jde o to "zvysit vykon, ale hlavne nejak moc nesnizit spolehlivost a trvanlivost)

Umi ty trysky rovnou i nekdo namontovat? Maji stejnou vydrz? Co motor - vydrzi zhruba stejne?

Diky.
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Nevim odkud jsi. Trysky Sprint 520 ti doda Dieselpower z Chomutova a je schopen je i namontovat a seridit spravne tlaky. :)
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

Kolik máte nalitane na ty větší vstřiky a netovární výkony ? Už sem pár dieslovym tunerum robil těsnění pod hlavou a shulené spojky, např. jak shulíš na chiplym motoru 66kw-spojku tak si tam můžeš dát buď zase tu slabou, alebo spojku na 96kw motor ale k ní taky odpovidajici dvouhmoťák a to už je pro někoho dost palba.
Kamoš zase vytahnul z oktavky krasne turbo bez lopatek.
A nechapu jak může přikrmený motor žrát míň, to je ojeb na lidi, leda že by někdo jezdil pod turbem, jak se přitlačí na hejber tak ta spotřeba leze.
Když tak mě někdo poučte.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Jura píše:Kolik máte nalitane na ty větší vstřiky a netovární výkony ? Už sem pár dieslovym tunerum robil těsnění pod hlavou a shulené spojky, např. jak shulíš na chiplym motoru 66kw-spojku tak si tam můžeš dát buď zase tu slabou, alebo spojku na 96kw motor ale k ní taky odpovidajici dvouhmoťák a to už je pro někoho dost palba.
Kamoš zase vytahnul z oktavky krasne turbo bez lopatek.
A nechapu jak může přikrmený motor žrát míň, to je ojeb na lidi, leda že by někdo jezdil pod turbem, jak se přitlačí na hejber tak ta spotřeba leze.
Když tak mě někdo poučte.
Chtěl bych vidět, jak dáváš 96kW spojku s dvouhmoťákem na 66kW auto... (LOL)

Na takové kurozity si založ nové téma ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Jura
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2007, 22:25

Příspěvek od Jura »

Ok asi to byl dvouhmot za dvouhmot pišu chujoviny (R)
du si založit kuriozní téma
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Jura píše:Kolik máte nalitane na ty větší vstřiky a netovární výkony ? Už sem pár dieslovym tunerum robil těsnění pod hlavou a shulené spojky, např. jak shulíš na chiplym motoru 66kw-spojku tak si tam můžeš dát buď zase tu slabou, alebo spojku na 96kw motor ale k ní taky odpovidajici dvouhmoťák a to už je pro někoho dost palba.
Kamoš zase vytahnul z oktavky krasne turbo bez lopatek.
A nechapu jak může přikrmený motor žrát míň, to je ojeb na lidi, leda že by někdo jezdil pod turbem, jak se přitlačí na hejber tak ta spotřeba leze.
Když tak mě někdo poučte.
,,přikrmený" motor při stejné jízdě bere +-stejně (nebo vlivem lepší účinosti i o cca 1dcL méně). víc paliva jde jen když tomu šlapeš.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“