frajer

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

frajer

Příspěvek od TDI tech »

Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Někteří piloti jsou borci. Kamarád mě svezl v SU-29 (to červené) a to je neskutečnej zážitek. 20-ti minutová sestava a rozdejchával jsem to dva dny. (noteeth) Kdo mluví o adrenalinu a nezkusil něco podobného tak vůbec neví o čem mluví. ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... to bylo pouze tím, že jsi nedržel knipl (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Slavkov píše:... to bylo pouze tím, že jsi nedržel knipl (noteeth)
Kdyby jsem držel knipl, už bych měl na sobě dekl. (noteeth) Vůbec nechápu jak to někdo může ovládat. Nestíhal jsem ani koukat. Spíš to bude tím, že jsem řekl "nalož mi kolik myslíš, že snesu" (noteeth) Chvilkama se mi dařilo koukat na budíky s přetížením než se mi zatmělo a nebo budíky zčervenali. Záporný géčka jsou opravdu hnusný. :roll:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

kamarad me taky svezl v lete v tomto jen zakladni akrobacku a taky jsem toho mel dost
Obrázek
Škoda Octavia II face
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

norok86 píše:kamarad me taky svezl v lete v tomto jen zakladni akrobacku a taky jsem toho mel dost
Věř, že je to neskutečný rozdíl. ;) Jestli si to dobře pamatuju, tak je toto SU schopné se otočit okolo podélné osy o 420st za vteřinu a to se opravdu nedá stíhat. Na budíkách se zaznamenává max hodnota přetížení a bylo tam po letu +10G a - 8G. Někde mám video, zkusím to najít.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Bugs.Bunny píše:Někteří piloti jsou borci. Kamarád mě svezl v SU-29 (to červené) a to je neskutečnej zážitek. 20-ti minutová sestava a rozdejchával jsem to dva dny. (noteeth) Kdo mluví o adrenalinu a nezkusil něco podobného tak vůbec neví o čem mluví. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=cOHSUvGb ... ather=True ;)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

TDI tech píše:
Bugs.Bunny píše:Někteří piloti jsou borci. Kamarád mě svezl v SU-29 (to červené) a to je neskutečnej zážitek. 20-ti minutová sestava a rozdejchával jsem to dva dny. (noteeth) Kdo mluví o adrenalinu a nezkusil něco podobného tak vůbec neví o čem mluví. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=cOHSUvGb ... ather=True ;)
Je fagt hooodně dobrá i když si myslím, že všichni kdo tohle umí řídit jsou totálně vymaštěný hovada. (noteeth) V tom klipu s hudbou to vypadá dokonale. Ve skutečnosti to je hroznej hukot, všechno uvnitř klepe a skřípe, vybrace motoru v některých režimech rozostřují vidění, udržet hlavu aby koukala tam kam je potřeba je problém a ten brutální zvuk motoru...... 60% váhy letadla je jen motor :o
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Bugs.Bunny píše:Na budíkách se zaznamenává max hodnota přetížení a bylo tam po letu +10G a - 8G.
... to už Ti naložil plný kotel :D .. hodně lidí už "tuhne" nebo má alespoň výpadky vědomí 8)
GIV Variant TDi ???kW
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3647
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jednou sem měl taky tu čest se proletět s panem Tučkem. Budiž mu země lehká...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Slavkov píše:
Bugs.Bunny píše:Na budíkách se zaznamenává max hodnota přetížení a bylo tam po letu +10G a - 8G.
... to už Ti naložil plný kotel :D .. hodně lidí už "tuhne" nebo má alespoň výpadky vědomí 8)
Když jsem cítilpři +G, že usínám, tak mě probral nějaký nepochopitelný výkrut. :roll: Záporný géčka jsou horší, nehorázný tlak do hlavy a červené vidění. Modřiny po pasech byli vidět ještě po týdnu. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kedze u tohto akrobatickeho lietadielka Cy-29 prip. Cy-31 sa kladie velky doraz na vahu, vykon a spolahlivost za kazdych okolnosti tak piloti nemaju pretlakovane antiG obleky. Rusi prisli nato ze ludsky organizmus najlepsie zvlada pretazenie ked kostra sedi pod uhlom 35stupnou. Ono sa vtom nesedi ale doslova lezi. (Zeny vo vseobecnosti lepsie zvladuju pretazenie a aj vyssie ako muzi.) Nemyslite si ze je to lietadielko iba taka hracka pre male deti. Bez nadsazky sa da povedat ze toto lietadlo patri medzi najvymakanejsie na svete. Minimum elektroniky, dokonca to ma magneticke zapalovanie, 45Ah baterku, nema ani umely horizont v klasickom budiku ale iba take voditka so strelkami na konci kridiel. Pri takej nakladacke pilot ani nevie kde je hore a kde dole, tak horizont stabilizuje svojim zrakom prave podla tych voditok. Dobre nie? Nema to ziadnu hydreauliku. Ovladanie je robene ciste mechanicky (tiahlo, bowden, lanko) pomocou odlahcovacich ploch. Nema to ani elektricky starter. Startuje sa to tak ze do valcoch sa vpusti stlaceny vzduch (ako befko). Konstrukcia draku (skeletu) je dimenzovana na pretazenie 35G!!!
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 04 úno 2011, 10:06, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tu je pekna akrobacia s jeho o 10 cisel vacsim bracekom tazobnym stihacom Cy-30MKИ (Su-30MKI) tak si to vychutnajte, to je uz ale ina liga http://www.youtube.com/watch?v=Rhn1FYOr ... ather=True :D
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

TDI tech píše: Nema to ani elektricky starter. Startuje sa to tak ze do valcoch sa vpusti stlaceny vzduch (ako befko).
Tlak na nastartování se pumpuje ručně. (noteeth)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“