vymena brzd z 280mm oreg. set leon na 288mm skoda fabia rs

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

toby66kw píše:8mm je tady fakt rozdíl , na brzdném učinku taky ;)
8mm??? Ved si kukni aku velku ma stycnu plochu 288mm dosticka vs. 280. Tych 8mm do priemeru, ale asi 20mm smerom ku stredu??? 288mm maju o dobru 1/3 mozno aj viac vacsiu stycnu plochu. brzdny ucinok v porovnani s 280mm je diametralne lepsi.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDI tech píše:
toby66kw píše:8mm je tady fakt rozdíl , na brzdném učinku taky ;)
8mm??? Ved si kukni aku velku ma stycnu plochu 288mm dosticka vs. 280. Tych 8mm do priemeru, ale asi 20mm smerom ku stredu??? 288mm maju o dobru 1/3 mozno aj viac vacsiu stycnu plochu. brzdny ucinok v porovnani s 280mm je diametralne lepsi.

To myslíš vážně, právě pro většinu lidí je to jen 8mm ,které určitě nestojí zato se oně zajímat. ( nemít doma Plusko co má origo 288mm ,taky by mě nezajímali ) (wallbash)

Proto sem dal fotky aby bylo vydět že to není ( JENOM 8MM ) ;)

Každej majitel TDI není zároven i automechnik a nedokáže si představit jakej je těch 8mm rozdíl

PS - ale možná si toho co píšeš někdo ještě nevšimnul :D a ještě mají větší pístek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
proche77
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 13 dub 2009, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: pozořice

Příspěvek od proche77 »

kamil TTR píše:jo jo,ty fotky jsou super!
nemá to tady náhodou někdo na prodej? :D
bral bych bez kotoučů.
zaleži co maš za auto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=73072 ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kamil TTR píše:jo jo,ty fotky jsou super!
nemá to tady náhodou někdo na prodej? :D
bral bych bez kotoučů.
jestli by jsi chtel drzaky a trmeny na 288,tak jedny mam s novejma gumkama
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Zdarec,
Nechci zakládat nové téma tak to hodím sem.

Chtěl bych si dát na svoji fabii brzdy z Fabie 1 RS a chci se zeptat jaký počet zubu je v náboji ložiska?
To znamená jestli bude pasovat vnejší homokyneták z 1.4tdi do náboje z RS.
A ješte jaké auta maji totožné tehlice a brzdy s fabii RS?

Taky me zajímá jestli je nejaký rozdíl ve velikosti zadních kotouču na fabii RS vs klasicka kotoučová náprava na fabii třeba 74kw PD ATD

Díky za odpovědi protože brzdy na fabii 1.4tdi jsou opravdu tragické sice mam lehce zvyseny vykon ale nevím jestli to dělají ty bubny vzadu ale když jedu ve 4lidech brzdy dost rychle vadnou a to nemusím jet ani svižneji.
kortyzon
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 19 lis 2012, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od kortyzon »

pocet zubu ti nereknu ale pro upgrade prednich brzd potrebujes kompletni nastrojenou tehlici z frs nebo 2.0 mpi, to znamena tehlici, naboj s loziskem, drzak, trmen a kryt za kotouc, zbytek pasuje
zadni kotoucova naprava je u fabii 100hp+ a rs stejna
resil sem stejny problem jako ty taky mam 1.4 tdi zadni napravu s rs a predni brzdy z rsObrázek
Obrázek
Škoda Fabia Combi 2006 1.4 TDI BNV+chip+egr off+straight pipe 79kw 276nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“