jezdil jsem na shell a pohoda. potom na mobil a pohoda. pak jsem nalil valvoline a po 8tisících km ten motor začal být dost hlučnej a dýl po startu cvakaly ty ventily. Tak jsem ho po najetejch 9 tisících vyměnil, byl hustej a strašně škaredej, takovej olej jsem z toho ještě nikdy nevypustil. Nalil jsem zase Mobil a je klid, motor ztichl a jsem spokojenej.
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Mozno si kupil krabicu s napisom Valvoline a vnutri bolo nieco ine no,ja ho davam do passata a zatial spokojnost! Pocuj a je dobre striedat tie oleje shell - mobile - valvoline? mozno prave preto ostal ten olej taky znehodnoteny.....
co vím, tak značka je jedno, jde jen o to, abys tam nelil 5W40, 10W40, 5W50 jak se ti zachce Leju pořád 5W40. Ten shell jsem tam měl 2x, mobil 2x, pak jednou ten valvoline a už zase mam mobil
Koupil jsem to normálně v nějakým auto Kelly, takže nevím no, třeba mi to poláci přelili
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Mám za to, že LatschQ na to kápl, některé oleje se prostě nesnáší a ani motor nemá změny rád...Každá firma má svoje specifika v oleji a po ních vzniká specifický bordel...A nový olej nemá pro specifický bordel pochopení a rozpouští ho a je z toho ta vypuštěná sračka...
Používám pouze Valvoline,leju ho do všech PD motorů a u žádného auta si zákazníci nestěžovali.
Olej nemá být po několika tisících čistý,ale má rozpouštět karbon a jiné úsady,proto černá.
Pokud rozdělám motor a jeho vnitřek je zlatavo stříbrný a má najeto vice než 100000km,tak si myslím,že olej dělá svoji práci.
Nejvíc je rozdíl vydět na autech co ke mně jezdí pravidelně a na těch co sem dotáhnou bůhví odkud.