P 807 -2,2Hdi- vysoký tlak v sacím potrubí

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

P 807 -2,2Hdi- vysoký tlak v sacím potrubí

Příspěvek od PanPaja »

Ahoj
jsem tady novej, chtěl bych Vás poprosit

mam Peugeot 807- 2,2HDi, r.v. 2005

-auto čas od času spadne do nouzového režimu(tak 1x za měsíc) po vypnutí a opětovném nastartování zase jezdí v pohodě.

Na diagnostice zjištěno:

ZMĚŘENÝ TLAK TURBODMYCHADLA PŘÍLIŠ VYSOKÝ (při 2000ot/min)
-požadovaný tlak 1482
-skutečný 1647

Prosím poradte co by to mohlo dělat a jak řešit

Všem moc děkuju Pavel
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

vzdy kdyz je to + 0.2 baru cca , je to turbo ( lopatky )
PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PanPaja »

No to je pěkný :( já myslel, když to dělá jen občas, že bude problém někde v el. a podtlakovým ovládání...

jakej to má prosim tě problém s lopatkama? Něco jako octávie- regulace naklápěnim?
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Ze skusensoti vetsina aut co me prijela na upravu a byl problem u turba , tlak vzdy + 0.2- 0.3 baru .

urcite ti na to odpovi nekdo kdo PSA opravuje .....
asi se sem tam sekne

Ted k tomu tvemu tlaku turba kdyz uz se na to divam :

jestli je to 2.2HDI 128k tak v orig ma pozadavek tlaku pri 2000ot presne 2100 tj 1.1 baru az v 2500ot ma pozadavek 2200 tj 1.2 baru a to je max co je v orig nastaveno , kolik to ma kw ? koukam ze i nove 2.2 co je v modelu 4007 edc16 tlaci max 2200 1.20 baru .

ma to i pozadavek teda radny jestli to ma byt 1.48 a 1.67 baru ! ze by urpava silna ???


-požadovaný tlak 1482 ..... je to 1.48 ? fakt je to hodne ...
-skutečný 1647
PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PanPaja »

Brouk píše:Ze skusensoti vetsina aut co me prijela na upravu a byl problem u turba , tlak vzdy + 0.2- 0.3 baru .

urcite ti na to odpovi nekdo kdo PSA opravuje .....
asi se sem tam sekne

Ted k tomu tvemu tlaku turba kdyz uz se na to divam :

jestli je to 2.2HDI 128k tak v orig ma pozadavek tlaku pri 2000ot presne 2100 tj 1.1 baru az v 2500ot ma pozadavek 2200 tj 1.2 baru a to je max co je v orig nastaveno , kolik to ma kw ? koukam ze i nove 2.2 co je v modelu 4007 edc16 tlaci max 2200 1.20 baru .

ma to i pozadavek teda radny jestli to ma byt 1.48 a 1.67 baru ! ze by urpava silna ???


-požadovaný tlak 1482 ..... je to 1.48 ? fakt je to hodne ...
-skutečný 1647

Je to Peugeot 807 ( E EB 4HV EB 4HWG) dle TP
objem : 2 179ccm -94kW
r.v. 4/2005

ty hodnoty co sem tam psal vyjely z paměti chyb. Kamarád to měl připojený přes Peugeot planet 2000
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jj je to jak jsem napsal , ale to zasekavani neni ted momentalne upravou ale muzou to byt jeji nasledky jestli to sem tam neprozenes a podtacis to treba ....
PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PanPaja »

Já s tim jezdim docela svižně (tak do 2 500-3500 /min), horší je to, když s tim jede přítelkyně stávkuje to většinou jí (ona 90% ja10%)

jo ještě jak píšeš úpravu- tim myslíš tu regulaci tlaku?
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

vypada to ze to je ciple, upravene , orig tlaci 2200 1.20 batu . ty mas pozadavek skoro 1.5 , ale kdo vi jak to meril no ...
PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PanPaja »

No tak my to zejtra pojedem project ještě jednou s diagnostikou, všechno sepíšem... Ty hodnoty byly vypsaný z hlášení chyby, uvidíme kolik to bude tlačit doopravdy.

A co myslíš s tim turbem? Jezdit a točit to, nebo ho vyndat a nechat udělat?
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

nie nie...ja viem co tomu bude...podtlakova membrana SWIRL..neudrzi tlak a tak nestiha ventil turba regulovat a je tam vysoky tlak...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PanPaja »

Package píše:nie nie...ja viem co tomu bude...podtlakova membrana SWIRL..neudrzi tlak a tak nestiha ventil turba regulovat a je tam vysoky tlak...
a to je co prosim tě? Nebo kde to najdu a jak to opravit?
PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PanPaja »

To je tohle?

http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 831&page=4

nemá někdo obrázek?
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

Obrázek
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
PanPaja
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 14 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od PanPaja »

Package děkuju, zejtra to všechno přejdu a uvidí se
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

je tam kurevsky zly pristup..najlepsie sa dostat k ventilu a od vevtilu odpojit hadicku co ide do tej membranky a dat na vakuovu pistol a spravit podtlak a sledovat ci drzi...popripade ustami spravit podtlak ..cim vetsi tym viac sa pohne a musi drzat..ak nedrzi tak je po nej
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“