P 807 -2,2Hdi- vysoký tlak v sacím potrubí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P 807 -2,2Hdi- vysoký tlak v sacím potrubí
Ahoj
jsem tady novej, chtěl bych Vás poprosit
mam Peugeot 807- 2,2HDi, r.v. 2005
-auto čas od času spadne do nouzového režimu(tak 1x za měsíc) po vypnutí a opětovném nastartování zase jezdí v pohodě.
Na diagnostice zjištěno:
ZMĚŘENÝ TLAK TURBODMYCHADLA PŘÍLIŠ VYSOKÝ (při 2000ot/min)
-požadovaný tlak 1482
-skutečný 1647
Prosím poradte co by to mohlo dělat a jak řešit
Všem moc děkuju Pavel
jsem tady novej, chtěl bych Vás poprosit
mam Peugeot 807- 2,2HDi, r.v. 2005
-auto čas od času spadne do nouzového režimu(tak 1x za měsíc) po vypnutí a opětovném nastartování zase jezdí v pohodě.
Na diagnostice zjištěno:
ZMĚŘENÝ TLAK TURBODMYCHADLA PŘÍLIŠ VYSOKÝ (při 2000ot/min)
-požadovaný tlak 1482
-skutečný 1647
Prosím poradte co by to mohlo dělat a jak řešit
Všem moc děkuju Pavel
- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
Ze skusensoti vetsina aut co me prijela na upravu a byl problem u turba , tlak vzdy + 0.2- 0.3 baru .
urcite ti na to odpovi nekdo kdo PSA opravuje .....
asi se sem tam sekne
Ted k tomu tvemu tlaku turba kdyz uz se na to divam :
jestli je to 2.2HDI 128k tak v orig ma pozadavek tlaku pri 2000ot presne 2100 tj 1.1 baru az v 2500ot ma pozadavek 2200 tj 1.2 baru a to je max co je v orig nastaveno , kolik to ma kw ? koukam ze i nove 2.2 co je v modelu 4007 edc16 tlaci max 2200 1.20 baru .
ma to i pozadavek teda radny jestli to ma byt 1.48 a 1.67 baru ! ze by urpava silna ???
-požadovaný tlak 1482 ..... je to 1.48 ? fakt je to hodne ...
-skutečný 1647
urcite ti na to odpovi nekdo kdo PSA opravuje .....
asi se sem tam sekne
Ted k tomu tvemu tlaku turba kdyz uz se na to divam :
jestli je to 2.2HDI 128k tak v orig ma pozadavek tlaku pri 2000ot presne 2100 tj 1.1 baru az v 2500ot ma pozadavek 2200 tj 1.2 baru a to je max co je v orig nastaveno , kolik to ma kw ? koukam ze i nove 2.2 co je v modelu 4007 edc16 tlaci max 2200 1.20 baru .
ma to i pozadavek teda radny jestli to ma byt 1.48 a 1.67 baru ! ze by urpava silna ???
-požadovaný tlak 1482 ..... je to 1.48 ? fakt je to hodne ...
-skutečný 1647
Brouk píše:Ze skusensoti vetsina aut co me prijela na upravu a byl problem u turba , tlak vzdy + 0.2- 0.3 baru .
urcite ti na to odpovi nekdo kdo PSA opravuje .....
asi se sem tam sekne
Ted k tomu tvemu tlaku turba kdyz uz se na to divam :
jestli je to 2.2HDI 128k tak v orig ma pozadavek tlaku pri 2000ot presne 2100 tj 1.1 baru az v 2500ot ma pozadavek 2200 tj 1.2 baru a to je max co je v orig nastaveno , kolik to ma kw ? koukam ze i nove 2.2 co je v modelu 4007 edc16 tlaci max 2200 1.20 baru .
ma to i pozadavek teda radny jestli to ma byt 1.48 a 1.67 baru ! ze by urpava silna ???
-požadovaný tlak 1482 ..... je to 1.48 ? fakt je to hodne ...
-skutečný 1647
Je to Peugeot 807 ( E EB 4HV EB 4HWG) dle TP
objem : 2 179ccm -94kW
r.v. 4/2005
ty hodnoty co sem tam psal vyjely z paměti chyb. Kamarád to měl připojený přes Peugeot planet 2000
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
je tam kurevsky zly pristup..najlepsie sa dostat k ventilu a od vevtilu odpojit hadicku co ide do tej membranky a dat na vakuovu pistol a spravit podtlak a sledovat ci drzi...popripade ustami spravit podtlak ..cim vetsi tym viac sa pohne a musi drzat..ak nedrzi tak je po nej
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..