TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

logy porizene z K power neni to brzda ale aspon neco
Obrázek

s powerboxem :)
Obrázek
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

MKTech píše:Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.
teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

chiptuning píše:
MKTech píše:Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.
teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon
teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Proc dostava zahul?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

lt.kubosh píše:Proc dostava zahul?
protoze predni kola se ti tocej rychlosti treba 200kmh a zadni kola stojej a to sami plati o tech lamelach v haldexu pulka se jich toci pulka stoji sice jsou v oleji a je tam mizivej pritlak ale je to tak, chtelo by to naspat otazku do haldexu treba by rekli ze to nevadi
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Aha, ty myslis pri tom rozpojeni 100% vs 0% na napravy. No tomu bych i veril, ja to nepochopil...
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
dimec

Příspěvek od dimec »

mvolesko píše:logy porizene z K power neni to brzda ale aspon neco
Obrázek

s powerboxem :)
Obrázek
Jakou jsi zadal vahu????A na ktery kvalt jsi meril???Je to masakr.By me zajimalo zda ma vliv, kdyz to tocis do 4tis nebo do 4600ot zda to ma vliv na graf.Ja zkousel octu a tu jsem tocil cca do 4500ot na 3 kvalt pak zmack spojku a nechal dojet na 70 km a vypl log.Vahu jsem dal 1400kg.
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

lt.kubosh píše:Aha, ty myslis pri tom rozpojeni 100% vs 0% na napravy. No tomu bych i veril, ja to nepochopil...
nejjistejsi by bylo rozpojit kardan
Nejde li to silou, použij ješte větší kladivo aneb nejde li to pajkou pouzij autogen
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

dimec: 3kvalt 1600vaha, otacky cca 1200-5000 a nechal dojet na 60
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

mvolesko píše:
chiptuning píše:
MKTech píše:Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.
teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon
teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul
Obrázek
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od otapa »

já teda nevím,moc tomu fakt nerozumím,kdysi jsem měl golfa VR 6 2,9 syncro.Pár ptákovin jsem s tím nadělal.To mezinápravový zařízení se chová všelijak.já osobně bych rozpojil ten kardan,jak je tu navrhováno....
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

o jasně,zatáhneš ručku a to auto hned dělá caviky,takže bych tomu odpojováni až tak moc neveril
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

chiptuning píše:
mvolesko píše:
chiptuning píše: teoreticky by mela stacit zatazena rucni brzda,ridici jednotka haldexu pri zatazeni r.brzdy odpojuje pohon
teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul
Obrázek
to je pekny, ale kdyz zatahnes rucku (sviti signalizace na palubovce) jses na kluzkem povrchu a prutce se rozjedes tak to hrabe vsema, dneska jsem to kvuli tomu specialne zkousel na sterku, mozna je chyba na mem aute
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

otapa píše:já teda nevím,moc tomu fakt nerozumím,kdysi jsem měl golfa VR 6 2,9 syncro.Pár ptákovin jsem s tím nadělal.To mezinápravový zařízení se chová všelijak.já osobně bych rozpojil ten kardan,jak je tu navrhováno....
Ty jsi v tom měl viskozní spojku, ta se sepne sama, novější (G4,5) už maj haldexe el.ovládaného, tam už ta řj dokáže spoustu věcí ovlivnit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

mvolesko píše:
chiptuning píše:
mvolesko píše: teoreticky ano praticky, kdyz sem na letisti na snehu se spojenem haldexem zatah rucku porad to brzdilo jako by i predek takze ho to nerozeplo aspon ne hned teda

porad to neresi ze pri tomhle mereni dostava ten haldex zahul jak svine nejlepsi by bylo celej zadek zvednou do vzduchu a nechat se ti kola tocit ale pri mereni straty vykonu by to melo asi skreslujici ucinek protoze po pusteni plynu be se ten haldex asi rozepnul
Obrázek
to je pekny, ale kdyz zatahnes rucku (sviti signalizace na palubovce) jses na kluzkem povrchu a prutce se rozjedes tak to hrabe vsema, dneska jsem to kvuli tomu specialne zkousel na sterku, mozna je chyba na mem aute
Je to tak není pravada vše co je psáno v manuáleo o Haldexu. Zatažená ruční brzda nepomůže pod plynem jede i zadek.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“