žížala píše:No ojnice se mi neohly vodou, ale tím, že jsem mám 545Nm a 281PS na malým spodku. Ty to stále nemůžeš překousnout, že se o mě furt otíráš? Fakt mi to nedalo, takže sorry, že jsem vám sem napsal

Koukam, ze zde plati "vyhodis dvermi, vleze oknem"
Kdyztak me oprav, ale netvrdil jsi mi ciste nahodou, ze tam tu vodu strikas neustale, tim myslim v prubehu cele doby provozu? Ja jsem se nad tim pozastavoval a rikal jsem, ze to nebude asi spravne - ty ses jen pousmal.
Jinak co nedokazu prekousnout je fakt, ze mi ses stale dluzny jedno turbo a vymyslis si stale a dokola nejaky duvody, ktere by te z tveho subjektivniho pohledu meli vyvinit. A vskutku to, co jsi prezentoval na tom videu neni nic, co by bylo potreba prekousnout, protoze takovou prasarnu jsem dlouho, hodne dlouho nevidel a rozhodne se nejedna o zavidenihodnou zalezitost. Uvidime s cim prijdes tento rok, tesime se ... snad to tentokrat i uvidime (narazka na oblaka dymu).
A jentak mimochodem, ja jsem na AJMku provozoval nitro a s ojnicema problem nebyl. Asi to bude tim, ze nitro se uvolnuje lip nezli voda (vzhledem k tomu, ze se jedna o plyn, nikoliv kapalinu)
Nicmene mozna mas pravdu, nebylo to tou vodou, bylo to tou nespalenou a nestlacitelnou naftou, ktera v tech valcich nejspis splouchala
