Jaké destičky na 312mm brzdy?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jak? desky?

Keramika ATE
7
17%
Ferodo DS Performance
24
57%
jin?
11
26%
 
Celkem hlasů: 42

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Brácha je má na cupře a studený to brzdí celkem dobře. Ale když se ohřejou, tak je to nesrovnatelný. Problém pro někoho může být, že trochu pískají.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

Já půjdu do Pagid T1165
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Já měl na O1 kotouče 288 zimmerman vrtaný a EBC červený keramic-kevlar desky. Brzdilo to fakt dobře i studený a ještě nezajetý, ale kotouče nebyly hladký, asi by je sežraly :D , tak jsem dal ferodo DSPF a pohoda.
Neubývají tak rychle jak origo a kotouč pěkně hladký.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Nemá někdo 312mm vrtaných Zim+desky Zim ???Nejlíp aby mohl objektivně posoudit tuhle kombinaci VS vrtaný Zim a jiný desky(DS,Brembo apd..)
Díky.
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

Dreamer píše:Řeším něco podobného. Váhal jsem právě mezi DSPF a DS2500 a nakonec jsem se rozhodl pro DS2500. Po pár radách a zkušenostech majitelů jdu do nich. Prý míň berou kotouč a celkově lepší brzdný účinek. Měl sem trochu obavu, aby nebyly tvrdý, ale prý by to mělo být v pohodě. Čekám až se ještě trochu oteplí kůli přezutí (zatím mám 288mm a 15") a půjdou tam. Pak můžu dát vědět.


Rozhodně DS2500, za svy prachy dostaneš uplě něco jiného než DSPF, to je tak dobrý pro pana klobouka, po pár zatáčkách a prudkém brždění se utahaj a brzdný účinek slábne (měl jsem je). Na DS 2500 směsi je super,že je dělaná na závody do vrchu. + brzdí za studena a to podle mě líp než serie, když se ohřejí a to se stane poměrně rychle(nastup zesilujícího brzdného účinku je znát hned při prvním bržděni pokud je rychlost +- 200km/h) pak to brrrrzzzdííí, samozřejmě ne tak dlouho jako oruhové desky.. - Cena, žerou kotouče.
Jezdím na nich v kombinaci s kotouči Zimmerman plné 312mm, zadek origo 256mm, auto G4, na" běžný" rychlejší svezení, postačí habakůůk.. :havaj:
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

S tím kloboukem to prosím neberte nikdo osobně, nechci rejt, jenom jsem se na tom nesvezl, pááč to vadne..
pancerv
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 27 črc 2010, 10:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od pancerv »

dej si tam fedoro ds 2500 mam je na fabce a brzdej uzasne a vubec jim nevadilo nekolikrat z 200 na 0 dyz sem je testoval na letisti, brzdi porad nikdy nevadnou i dyz uz svitej kotouce tak brzdej luxusne
SuperbII combi 4x4 125kw
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

Tak,tak.. ;)
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

len tak odveci.....ja mam nejake lacne dosky a origo kotuce 280 a skusal som brzdit z 200km/h na 100 a ako...uff.....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“