Jaké destičky na 312mm brzdy?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já měl na O1 kotouče 288 zimmerman vrtaný a EBC červený keramic-kevlar desky. Brzdilo to fakt dobře i studený a ještě nezajetý, ale kotouče nebyly hladký, asi by je sežraly
, tak jsem dal ferodo DSPF a pohoda.
Neubývají tak rychle jak origo a kotouč pěkně hladký.

Neubývají tak rychle jak origo a kotouč pěkně hladký.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Dreamer píše:Řeším něco podobného. Váhal jsem právě mezi DSPF a DS2500 a nakonec jsem se rozhodl pro DS2500. Po pár radách a zkušenostech majitelů jdu do nich. Prý míň berou kotouč a celkově lepší brzdný účinek. Měl sem trochu obavu, aby nebyly tvrdý, ale prý by to mělo být v pohodě. Čekám až se ještě trochu oteplí kůli přezutí (zatím mám 288mm a 15") a půjdou tam. Pak můžu dát vědět.
Rozhodně DS2500, za svy prachy dostaneš uplě něco jiného než DSPF, to je tak dobrý pro pana klobouka, po pár zatáčkách a prudkém brždění se utahaj a brzdný účinek slábne (měl jsem je). Na DS 2500 směsi je super,že je dělaná na závody do vrchu. + brzdí za studena a to podle mě líp než serie, když se ohřejí a to se stane poměrně rychle(nastup zesilujícího brzdného účinku je znát hned při prvním bržděni pokud je rychlost +- 200km/h) pak to brrrrzzzdííí, samozřejmě ne tak dlouho jako oruhové desky.. - Cena, žerou kotouče.
Jezdím na nich v kombinaci s kotouči Zimmerman plné 312mm, zadek origo 256mm, auto G4, na" běžný" rychlejší svezení, postačí habakůůk..

len tak odveci.....ja mam nejake lacne dosky a origo kotuce 280 a skusal som brzdit z 200km/h na 100 a ako...uff.....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK