Trysky do starých vstřikovačů na PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Trysky do starých vstřikovačů na PD
Co je nutné udělat, abych mohl vyměnit JEN trysky, nechat původní vstřikovače a dát do nich 96kW trysky. Kdo to seřizuje a za kolik??? morava.
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Pokud to chceš jen přehodit tak to není takový problém. Hlavně to klasicky nezkoušej rozšroubovat jako normální vstřik, jinak je KO. (už jsem jeden taky zkurv... . Ale už mám systém, jak to rozdělat,ovšem ty původní trysky to nepřežijou (což asi nevadí)
Mělo by to na 99% být OK po výměně i bez seřizování (i Reesha to řikal) - osobně teda nevim,co se tam dá seřídit, když jsem to prolez.
Mělo by to na 99% být OK po výměně i bez seřizování (i Reesha to řikal) - osobně teda nevim,co se tam dá seřídit, když jsem to prolez.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


No,určitě to půjde udělat i tak, aby to ty trysky přežily, ale já vycházím z toho, že když je jednou měním, tak už je tam zpátky dávat nebudu, takže je jedno,že je zničím. A mám takhle 100% jistotu, že ten vstřik to přežije. Ale ať se kdyžtak vyjádří někdo zkušenější, zatim jsem jich demontoval asi jen 8 ks. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
protože si mužeš vybrat.Bud to normálně povolíš ,vstřik roztočíš a přežije jak tryska tak vnitřek vstřiku/málokdy/ .Nebo to chytneš i za trysku a nedovolíš aby se protočila i s obalem/pak je KO/.Nebo to povolíš normálně ,tryska je OK. ale ve vstřiku se střihnou dva kolíky. Ohřátí v místě zakarbonování nepomohlo.Na foto střihlé kolíkychucky píše:mirek:: a proč pohřbíš ty staré trysky???

Já to dělám takto:
1. Na vyčnívající kulaté trysce udělám proti sobě flexou 2 plochy (kulatou trysku prostě sploštím) tak, aby se vstřik za trysku dal uchytit do svěráku a nemohl se protočit.
2. velkýma sykovkama pevně chytím druhý konec vstřikovače. (tělo)
3. rozšroubuju vstřikovač, přitom se nesmí pootočit tryska vůči tělu vstřikovače, musí se vytočit jen ta trubička, co stahuje trysku
Není to nijak složitý
1. Na vyčnívající kulaté trysce udělám proti sobě flexou 2 plochy (kulatou trysku prostě sploštím) tak, aby se vstřik za trysku dal uchytit do svěráku a nemohl se protočit.
2. velkýma sykovkama pevně chytím druhý konec vstřikovače. (tělo)
3. rozšroubuju vstřikovač, přitom se nesmí pootočit tryska vůči tělu vstřikovače, musí se vytočit jen ta trubička, co stahuje trysku
Není to nijak složitý

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

