prosím o POMOC tryska DSLA 150P 520
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Libors : Kontakt na firmu, ktera trysky s timto znacenim v Cechach a na Slovensku jedina distribuuje je na foru, kam prispivas. Zvysovani vykonu v oblasti vstrikovani dosahujeme prave kvalitou zpracovani jednotlivych elementu, ktera je lepsi nez u Bosche. Dokonce nekdy mnohem levneji. S tvymi tryskami budes brzy muset s prispevky prejit do jine rubriky a to "Udrzba a problemy". 

No, nechci ho nějak uklidňovat, ale tak špatné to zas asi nebude, ne? Jestli je to Německo a dělají pro Bosche.......
Neříkám, že je to záruka, ale přirovnání k Číně........
Zas tak tragicky bych to neviděl.
Nemáte tady někdo s touto značkou zkušenosti?
Já beru od Dieselpower, ale až takhle hanit konkurenci.....
Ale jestli je to podložené, tak pak ano!
Já s tím DTP zkušenost nemám.
Neříkám, že je to záruka, ale přirovnání k Číně........
Zas tak tragicky bych to neviděl.
Nemáte tady někdo s touto značkou zkušenosti?
Já beru od Dieselpower, ale až takhle hanit konkurenci.....
Ale jestli je to podložené, tak pak ano!
Já s tím DTP zkušenost nemám.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
TDIPOWER - Nechci hanit konkurenci, druhovyrobce lze za konkurenci oznacit tezko. Mam pred sebou 4 stejne trysky teto firmy - v zakladu trysky do prvniho stupne je posuvkou meritelny rozdil, taktez mezi zakladnou a koncem jehly. Proto liborse upozornuji ze po vymene mohou byt tlaky na vstricich rozdilne. Nevim jake zkusenosti mas ty s cinskymi tryskami, kdyz te to porovnani tak drazdi 

Já osobně bych vživotě nekoupil zboží, na kterém je velkými písmeny napsáno WEST GERMANY
. To mi připomíná strategii Vietnamců, nezdá se vám?? (to už tady bylo, made in USA...)
Do auta koupím cokoliv, ale díly do motoru a brzdy se nevyplatí levnější.
Kolik tytrysky stály, můžu -li se zeptat??

Do auta koupím cokoliv, ale díly do motoru a brzdy se nevyplatí levnější.

Kolik tytrysky stály, můžu -li se zeptat??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Jo, mam takovy napad. Jinak to neoverime. At se libors obetuje a pak nam o tom napise na forum. To bude naprosto spravedlive. A nerikal jsem ze dela pro Bosche, ale ze jako druhovyrobce dodava temer stejne trysky jako Boch. Uz jsme se vsichni setkali s problemy, jak blatniky nebo dvere nepasuji......
Nene, mě to vůbec nedráždí, je mi to volný, jen když už to koupil, tak jsem chtěl, ať má objektivní posouzení daného výrobku. Jestli je , jak píšeš, tvoje tvrzení založeno na zkušenosti, tak se nedá, než s ním souhlasit. SamozřejměVenca píše:TDIPOWER - Nechci hanit konkurenci, druhovyrobce lze za konkurenci oznacit tezko. Mam pred sebou 4 stejne trysky teto firmy - v zakladu trysky do prvniho stupne je posuvkou meritelny rozdil, taktez mezi zakladnou a koncem jehly. Proto liborse upozornuji ze po vymene mohou byt tlaky na vstricich rozdilne. Nevim jake zkusenosti mas ty s cinskymi tryskami, kdyz te to porovnani tak drazdi

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
za prvé se musí on sám rozhodnout jestli ano nebo ne protože jakmile je namontuje straci možnost vyměny a uplatnění záruky a za druhé ty tolerance od výroby jsou sice trochu jiné,ale neboj zas tak aby to bylo znat hned po namontovani to nebude sice budes mněnit dříve za nové,ale každý se někdy spálí
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj.
Pěkné téma. Tak mi dovolte k tomu taky něco říct - takové malé zamyšlení/povídání.
Právě jsem strávil opět několik dní v Turíně ve fabrice Fratelli Bosio - firma DIESELPOWER je zastoupením pro ČR a SR, jak všichni víte.
A čirou náhodou, právě dnes jsme řešili kvalitu trysek různých výrobců, a mohu Vám říci, jsou v kvalitě opravdu veliké, VELIKÉ rozdíly. Ač se to nezdá, malá tryska, vypadající jako kousek obyčejného trochu provrtaného kovu, má mnoho parametrů, které musí splňovat (v některých ohledech opravdu velmi přísná kritéria). Jinak je zhoršena její funkce.
Tyto parametry lze měřit a přezkušovat k tomu určenými přístroji. Vložil bych fotku jednoho z nich, který např. měří povrch trysky uvnitř jejího těla - ale bohužel, nemám kabel k foťáku. (měří se to v mikrometrech)
=================
Tryska není věc, která se na autě mění každý den.
Je to součástka, zodpovědná za bezchybný průběh spalování.
Součástka, která je namáhána obrovskými teplotami ve spalovacím prostoru, a je nucena vstřikovat palivo pod velmi vysokým tlakem s nemalou frekvencí jednotlivých vstřiků. (při 800-5000 ot/min musí jehla otevřít a zavřít 400x-2500x za minutu ... a to nepočítaje různé předvstřiky, dostřiky apod... To vše se děje za velmi vysokého tlaku v rozmezí 300-2000 bar - podle motoru, typu vstřikování atd). A tryska musí mít schopnost, v tomto rozmezí tlaků a otáček, palivo perfektně rozprášit - "atomizovat" na co nejjemnější kapičky až mlhu. Pokud se tak neděje, něco je špatně, a něco brzy odejde - obvykle to odnese píst, popř. jiné součásti.
=================
Když si toto uvědomíte, zjistíte, jaké nároky jsou na takovou trysku kladené. Existují různé technologie výroby. A věřte, že již v technologii výroby jsou neuvěřitelné rozdíly - ve výsledku.
Nevím co je to DIP West Germany, nikdy jsem o tom neslyšel, ale opravdu to na mě působí jako nějaká Čína.
Čína je země neomezených možností. Díky produktům z Číny se dají vydělat obrovské peníze, ale bohužel, také hodně zku*vit
. Pokud by někdo moc chtěl, jsem určitě schopen čínské trysky sehnat za velmi dobré peníze. Ale já, osobně, bych to do svého motoru v žádném případě nikdy nedal. Nikdy. 
Abych vyloženě neodbíhal od tématu, porovnávali jsme trysky několika výrobců. Dokonce některých, které proudí na český trh. Nechci tu v žádném případě pomlouvat konkurenci. Proto bych zde zmínil jednu zajímavost.
Bosch trysky jsou samozřejmě brané jako dobrá kvalita, už proto, že se montují v prvovýrobě.
Málokdo ovšem ví, že se vyrábí na několika místech. Porovnávali jsme trysku z různých fabrik a výsledek je takový. Německá výroba, dobrá kvalita. Francie relativně ucházející. Turecko, Čína - nedá se s německou srovnávat
.
Pak zde existuje několik dalších značek trysek, jak už jsem předeslal. Ale jen některé firmy jsou schopny samy si vyrábět (ty které nejsou, nakupují od výrobců a pouze přelepí etiketu - bohužel obvykle za účelem nejvyššího zisku - nejhorší trysky z Číny), a dokonce jen pár je schopno vyrábět celý sortiment, který nabízí. To co neumí vyrobit, obvykle nakupují jinde, a často je podobný případ jako předchozí. Fratelli Bosio vyrábí celý sortiment vlastními silami.
Problém číslo 2 je, že Fratelli Bosio trysky jsou opravdová špička, a jsou ve světě vysoce uznávané - což již Číňané také ví, a již se objevují na trhu falzifikáty!! (kvalitativně někde jinde samozřejmě - ale kazí F.B. jméno) Naštěstí tento trend nenastoupil zatím v ČR - nebo jsem se s tím nesetkal.
Máme s tím velké problémy např. v Jižní Africe.
A rada pro LiboraRS:
Pokud si nejsi jistý s kvalitou zakoupených trysek, prosím, vrať je dodavateli. Jelikož jsi si objednal trysky Fratelli Bosio, s označením BSLA (které je správné), požádej diesel servis, ať si trysky objedná přímo od nás. Mnoho diesel servisů s tím problémy nemá, a už ví, že trysky s ozačením BSLA (tedy Fratelli Bosio) jsou výbornou náhradou za původní trysku, a dokonce často je ve zpracování i předčí
.
Promiňte delší povídání.
S pozdravem
Pěkné téma. Tak mi dovolte k tomu taky něco říct - takové malé zamyšlení/povídání.

Právě jsem strávil opět několik dní v Turíně ve fabrice Fratelli Bosio - firma DIESELPOWER je zastoupením pro ČR a SR, jak všichni víte.
A čirou náhodou, právě dnes jsme řešili kvalitu trysek různých výrobců, a mohu Vám říci, jsou v kvalitě opravdu veliké, VELIKÉ rozdíly. Ač se to nezdá, malá tryska, vypadající jako kousek obyčejného trochu provrtaného kovu, má mnoho parametrů, které musí splňovat (v některých ohledech opravdu velmi přísná kritéria). Jinak je zhoršena její funkce.
Tyto parametry lze měřit a přezkušovat k tomu určenými přístroji. Vložil bych fotku jednoho z nich, který např. měří povrch trysky uvnitř jejího těla - ale bohužel, nemám kabel k foťáku. (měří se to v mikrometrech)
=================
Tryska není věc, která se na autě mění každý den.
Je to součástka, zodpovědná za bezchybný průběh spalování.
Součástka, která je namáhána obrovskými teplotami ve spalovacím prostoru, a je nucena vstřikovat palivo pod velmi vysokým tlakem s nemalou frekvencí jednotlivých vstřiků. (při 800-5000 ot/min musí jehla otevřít a zavřít 400x-2500x za minutu ... a to nepočítaje různé předvstřiky, dostřiky apod... To vše se děje za velmi vysokého tlaku v rozmezí 300-2000 bar - podle motoru, typu vstřikování atd). A tryska musí mít schopnost, v tomto rozmezí tlaků a otáček, palivo perfektně rozprášit - "atomizovat" na co nejjemnější kapičky až mlhu. Pokud se tak neděje, něco je špatně, a něco brzy odejde - obvykle to odnese píst, popř. jiné součásti.
=================
Když si toto uvědomíte, zjistíte, jaké nároky jsou na takovou trysku kladené. Existují různé technologie výroby. A věřte, že již v technologii výroby jsou neuvěřitelné rozdíly - ve výsledku.
Nevím co je to DIP West Germany, nikdy jsem o tom neslyšel, ale opravdu to na mě působí jako nějaká Čína.
Čína je země neomezených možností. Díky produktům z Číny se dají vydělat obrovské peníze, ale bohužel, také hodně zku*vit


Abych vyloženě neodbíhal od tématu, porovnávali jsme trysky několika výrobců. Dokonce některých, které proudí na český trh. Nechci tu v žádném případě pomlouvat konkurenci. Proto bych zde zmínil jednu zajímavost.
Bosch trysky jsou samozřejmě brané jako dobrá kvalita, už proto, že se montují v prvovýrobě.
Málokdo ovšem ví, že se vyrábí na několika místech. Porovnávali jsme trysku z různých fabrik a výsledek je takový. Německá výroba, dobrá kvalita. Francie relativně ucházející. Turecko, Čína - nedá se s německou srovnávat

Pak zde existuje několik dalších značek trysek, jak už jsem předeslal. Ale jen některé firmy jsou schopny samy si vyrábět (ty které nejsou, nakupují od výrobců a pouze přelepí etiketu - bohužel obvykle za účelem nejvyššího zisku - nejhorší trysky z Číny), a dokonce jen pár je schopno vyrábět celý sortiment, který nabízí. To co neumí vyrobit, obvykle nakupují jinde, a často je podobný případ jako předchozí. Fratelli Bosio vyrábí celý sortiment vlastními silami.
Problém číslo 2 je, že Fratelli Bosio trysky jsou opravdová špička, a jsou ve světě vysoce uznávané - což již Číňané také ví, a již se objevují na trhu falzifikáty!! (kvalitativně někde jinde samozřejmě - ale kazí F.B. jméno) Naštěstí tento trend nenastoupil zatím v ČR - nebo jsem se s tím nesetkal.

A rada pro LiboraRS:
Pokud si nejsi jistý s kvalitou zakoupených trysek, prosím, vrať je dodavateli. Jelikož jsi si objednal trysky Fratelli Bosio, s označením BSLA (které je správné), požádej diesel servis, ať si trysky objedná přímo od nás. Mnoho diesel servisů s tím problémy nemá, a už ví, že trysky s ozačením BSLA (tedy Fratelli Bosio) jsou výbornou náhradou za původní trysku, a dokonce často je ve zpracování i předčí

Promiňte delší povídání.
S pozdravem

Nebyl jsem celý den tak jsem nemohl reagovat, teď jsem přijel a první co dělám jdu na web. Odpovědi resp. info k nastíněným dotazů a i něktré dotazy mo:
Trysky stály ( 4 ks) 4975 Kč
Dotazy asi ne Reeshu jestli můžu - když jsem zjistil, že mám trysky lišící se v označení v 1. písmenu a nebyl schopen nic zjistit, jel jsem za člověkem, který je na Chrudimsku všeobecně a myslím, že velmi uznávaný jako opravář vozů koncernu VW. Ten tyto trysky nenašel - to by bylo v relaci s tím co se tady dozvídám ( i kyž v krámě mi říkali,že se montujou do VW Transportér) nicméně mi tvrdil ( a shodou okolností byl u něj člověk, který dělá trysky u Bosche - a on to také tvrdil), že
1. je n zvětšením díry v trysce ( zjednodušeně řečeno tedy výměnou trysky z 66 kw za trysku z 81 kw) bez přidání vzduchu tedy tlaku plnění na turbu a přehrání software NAPROSTO NEZVEDNU VÝKON JEN TO DÍKY VĚTŠÍMU MNOŽSTVÍ NAFTY BUDE ČUDIT
2. A to mě děsí ještě víc, že v mém motoru jsou dvoupružinové vsřikovače, které jdou sice rozdělat a vyměnit trysky, ale už je nikdo kromě fabriky NENASTAVÍ.
VELMI VELMI PROSÍM O VÁŠ NÁZOR.
Ps bohužel musím odmítnout nápad, že vyhodím 5-6 litrů, abych zkusil jak to bude fungovat. Díky Libor
Trysky stály ( 4 ks) 4975 Kč
Dotazy asi ne Reeshu jestli můžu - když jsem zjistil, že mám trysky lišící se v označení v 1. písmenu a nebyl schopen nic zjistit, jel jsem za člověkem, který je na Chrudimsku všeobecně a myslím, že velmi uznávaný jako opravář vozů koncernu VW. Ten tyto trysky nenašel - to by bylo v relaci s tím co se tady dozvídám ( i kyž v krámě mi říkali,že se montujou do VW Transportér) nicméně mi tvrdil ( a shodou okolností byl u něj člověk, který dělá trysky u Bosche - a on to také tvrdil), že
1. je n zvětšením díry v trysce ( zjednodušeně řečeno tedy výměnou trysky z 66 kw za trysku z 81 kw) bez přidání vzduchu tedy tlaku plnění na turbu a přehrání software NAPROSTO NEZVEDNU VÝKON JEN TO DÍKY VĚTŠÍMU MNOŽSTVÍ NAFTY BUDE ČUDIT
2. A to mě děsí ještě víc, že v mém motoru jsou dvoupružinové vsřikovače, které jdou sice rozdělat a vyměnit trysky, ale už je nikdo kromě fabriky NENASTAVÍ.
VELMI VELMI PROSÍM O VÁŠ NÁZOR.
Ps bohužel musím odmítnout nápad, že vyhodím 5-6 litrů, abych zkusil jak to bude fungovat. Díky Libor
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Osvětlím.libors píše:Nebyl jsem celý den tak jsem nemohl reagovat, teď jsem přijel a první co dělám jdu na web. Odpovědi resp. info k nastíněným dotazů a i něktré dotazy mo:
Trysky stály ( 4 ks) 4975 Kč
Dotazy asi ne Reeshu jestli můžu - když jsem zjistil, že mám trysky lišící se v označení v 1. písmenu a nebyl schopen nic zjistit, jel jsem za člověkem, který je na Chrudimsku všeobecně a myslím, že velmi uznávaný jako opravář vozů koncernu VW. Ten tyto trysky nenašel - to by bylo v relaci s tím co se tady dozvídám ( i kyž v krámě mi říkali,že se montujou do VW Transportér) nicméně mi tvrdil ( a shodou okolností byl u něj člověk, který dělá trysky u Bosche - a on to také tvrdil), že
1. je n zvětšením díry v trysce ( zjednodušeně řečeno tedy výměnou trysky z 66 kw za trysku z 81 kw) bez přidání vzduchu tedy tlaku plnění na turbu a přehrání software NAPROSTO NEZVEDNU VÝKON JEN TO DÍKY VĚTŠÍMU MNOŽSTVÍ NAFTY BUDE ČUDIT
2. A to mě děsí ještě víc, že v mém motoru jsou dvoupružinové vsřikovače, které jdou sice rozdělat a vyměnit trysky, ale už je nikdo kromě fabriky NENASTAVÍ.
VELMI VELMI PROSÍM O VÁŠ NÁZOR.
Ps bohužel musím odmítnout nápad, že vyhodím 5-6 litrů, abych zkusil jak to bude fungovat. Díky Libor
ad 1:
Je to naprostá kravina. A to mohou potvrdit desítky lidí zde na foru. Kdo to řekl, neví co mluví.
ad 2:
Taky to není pravda, ale je zde určitý háček. Na dvoupružinové vstřikovače ti nestačí klasická zkoušečka. Je potřeba použít k tomu určenou stolici.
Pokud tuto stolici servis nevlastní, ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI pokoušet se o nějaké seřizování alespoň jednoho tlaku! V tom případě je lepší trysky pouze vyměnit, popř. přezkoušet na zkoušečce.
A zde právě opět hraje velkou roli kvalita zpracování trysek. Fratelli Bosio dbá na kvalitu, a max. přesnost výroby. Rozdíly mezi jednotlivými tryskami jsou maximálně eliminovány. Proto je možné je vyměnit, ve většině případů dokonce bez seřízení. A vstřikovací tlaky jsou v toleranci (samozřejmě, pokud použijete kompletní sadu vstřikovačů obdobně opotřebených).
Pokud toto samé uděláte s čínskými tryskami, zcela jistě vás čeká nemilé překvapení v podobě velký rozdílů na jednotlivých vstřicích. A to nejen co se týče vstřikovacích tlaků, ale také dávky paliva, popř. dalších parametrů.
Toť mé poznatky.

K tomu bodu 1.
Je to tím, že seriové nastavení množství paliva a vzduchu je uděláno s velkou rezervou,tzn. jde tam víc vzduchu než je potřeba na spálení paliva. Díky větším tryskám se využije i ten zbytek přebytečného vzduchu a výsledek je ten, že auto jede podstatně líp ale ještě nekouří, nebo jen lehoučce při akceleraci.
To by pak postrádaly smysl různé powerboxy, protože ty taky jen zvětší dávku paliva a s tlakem turba neudělají nic ( a přitom fungují) . Ale samozřejmě větší trysky neprodlouží dobu vstřiku jako powerbox a proto je výměna trysek o mnoho lepší a bezpečnější řešení zvýšení výkonu bez úpravy softwaru ŘJ.
A opravdu mám taky zkušenosti s uznávanými opraváři. Znají toho hodně, ale občas z nich vypadne takový nesmysl, že nechápu,jak se tím můžou živit
Je to tím, že seriové nastavení množství paliva a vzduchu je uděláno s velkou rezervou,tzn. jde tam víc vzduchu než je potřeba na spálení paliva. Díky větším tryskám se využije i ten zbytek přebytečného vzduchu a výsledek je ten, že auto jede podstatně líp ale ještě nekouří, nebo jen lehoučce při akceleraci.
To by pak postrádaly smysl různé powerboxy, protože ty taky jen zvětší dávku paliva a s tlakem turba neudělají nic ( a přitom fungují) . Ale samozřejmě větší trysky neprodlouží dobu vstřiku jako powerbox a proto je výměna trysek o mnoho lepší a bezpečnější řešení zvýšení výkonu bez úpravy softwaru ŘJ.
A opravdu mám taky zkušenosti s uznávanými opraváři. Znají toho hodně, ale občas z nich vypadne takový nesmysl, že nechápu,jak se tím můžou živit

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Mám taky neblahý pocit, že to je Čína, ale zítra bych to na prodejně nějak potřeboval doložit, abch to mohl vrátit ( i když je pravdou, že já jsem si objednal BSLA...), nicméně trsky DSLA nemusí být zřejmě jen čína, koukněte např. na
http://www.sundiesel.com.au/performance_nozzles.cfm
a to jsou nějaký australani
mj. mi bylo řečeno, že DSLA 1509520 je norma a je to jen jiné značení pro normu Bosch, která na té samé krabičce s tryskou zní 0 433 175 093. Jinak tam je ještě číslo 2229700381
Co vy na to ???
http://www.sundiesel.com.au/performance_nozzles.cfm
a to jsou nějaký australani
mj. mi bylo řečeno, že DSLA 1509520 je norma a je to jen jiné značení pro normu Bosch, která na té samé krabičce s tryskou zní 0 433 175 093. Jinak tam je ještě číslo 2229700381
Co vy na to ???
Ahoj. Na ESI firmy Bosch je typové označní pro trysku DSLA 150P520 apod. Číslo výrobku 0433175093 a pod. a dále náhrada čili záměnný díl podle nového číslování 2437010077 cena 1627,- Kč s DPH.
Bosch nezná typové označení BSLA ......... To ce celý problém.
Na krabičce je většinou vyznačena země původu. U nového balení je země původu označováno EU, apod.
Bosch nezná typové označení BSLA ......... To ce celý problém.
Na krabičce je většinou vyznačena země původu. U nového balení je země původu označováno EU, apod.
Naposledy upravil(a) Dawe dne 22 led 2007, 09:00, celkem upraveno 1 x.