K&N vložka na tdi PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

K&N vložka na tdi PD

Příspěvek od u.speedo »

Zdravim mam dotaz mohl by mi někdo říct jak je to s K&N vložko nebo rovnou otevřeným sáním na tdi .... co na to řekne váha vzduchu ?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

pokud budeš KN mazat olejem (jako že musíš) tak počítej s tím, že váha půjde brzy spát.
u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od u.speedo »

a je něco co by se dalo nahradit za původní filtr aby to bylo průchodnější ? a nezničilo to váhu vzduchu
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

s KNvložkou 60tis km a váha je furt vzhůru :D no problemo , ale jelikož jsem línej filtr vyčistit tak momentálně jezdim s papírákem
Firad&HybridG4
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Nebo je taky možnost maf off :D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od u.speedo »

neco levnějšího by nebylo než maf off (noteeth) a je to znáteltej rozdíl K&N a normal papírak ?
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

u.speedo píše:neco levnějšího by nebylo než maf off (noteeth) a je to znáteltej rozdíl K&N a normal papírak ?
:D jo je, ale az ked odíde váha vzduchu

btw opravte ma ak sa mylim, ale na vyzsi výkon potrebujem zvacsit objem spalovanej zmesi / zefektivnit jej spalovanie

takze ak zvýšim priechodnost filtra nedosiahnem zvýsenie výkonu, lebo budem mat chudobnu zmes, max sa moze zlepsit reakcia na plyn. je moja teoria spravna?
Naposledy upravil(a) kozelpub dne 06 dub 2011, 20:19, celkem upraveno 1 x.
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od u.speedo »

tzn: hodin na to bobek ;)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

u.speedo píše:tzn: hodin na to bobek ;)
na kn jazdim uz siesty rok...uplne bez problemov...zatial...vaha on... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

nech s klidem papirak, KN je jen parodie na filtr za tucny prachy
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

origo filter nepracuje na limite, takze k&n zbytocnost este je aj hlucnejsi ak je otvoreny
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

A hlavně se vyser na otevřenej. Známýmu ho auto normálně sežralo :) Mechanik mu vybíral kousky ještě z turba :D Radši s tim nelaborovat a koupit do airboxu Bosche nebo Manna ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
PM
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 13 říj 2007, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od PM »

mám vložku green váha je docela zasraná čistím ji každých 5000 km a je to znát je to trochu hlučnější ale vzhledem k tomu že mám rouru tak je mě to jedno ten filtr je tam už cca 80000 km a váha neodešla je potřeba nějaká ta údržba potom je to jedno co je tam za filtr a pokud se ptáš na výkon tak ten se nezměnil jen mě přijde že to jede tak nějak lehčeji ale to bude asi můj dojm
Zemní práce výstaba chodníků a zpevněných polch ze zámkové dlažby,zednické,malířské a natěračské práce Vysočina,Jihomoravský kraj po dohodě celá ČR--723257580
VW passat 1,9 TDI 4motion
Ford Escort 1,8 TD
Audi 80 1,8 S
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

To je přesně ono. Přínos spíš žádný a zbytečná možnost problémů. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Delali jsme s Risou pred casem nejaky mereni na mym aute. Konusovy filtr KN, s origo "tuningovym" airboxem vs serie filtr i box. Obetoval sem cca neco pres 6000,- CZK za cely KN kit s oznacenim 57S-9501 a vysledek ?

Svetlost dodaneho adaptacniho kitu a potrubi od KN je mensi nez v originalu, takze tam vznika vetsi podtlak coz regulace nasledne vyhodnoti tak, ze nuti turbo tlacit do nesmyslnych hodnot a casem udela turbo pa pa.

Dily na sebe ani mechanicky poradne nepasuji a prakticky neni mozne to cele uchytit do drzaku, aniz by to casem nevypadlo, nebo nekde neprdlo. Prestoze je to kit urceny primo pro Skodovku s 2.0TDI.

Vykonove rozdily 227 vs 225 HP, tj. zanedbatelna odchylka 2 poniky, ktera navic mohla klidne vzniknout treba zmenou teploty v mistnosti.

Proste KN jsou vyhozeny prachy, nepouzitelny, k nicemu a kupa starosti k tomu.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“