K&N vložka na tdi PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
K&N vložka na tdi PD
Zdravim mam dotaz mohl by mi někdo říct jak je to s K&N vložko nebo rovnou otevřeným sáním na tdi .... co na to řekne váha vzduchu ?
u.speedo píše:neco levnějšího by nebylo než maf offa je to znáteltej rozdíl K&N a normal papírak ?

btw opravte ma ak sa mylim, ale na vyzsi výkon potrebujem zvacsit objem spalovanej zmesi / zefektivnit jej spalovanie
takze ak zvýšim priechodnost filtra nedosiahnem zvýsenie výkonu, lebo budem mat chudobnu zmes, max sa moze zlepsit reakcia na plyn. je moja teoria spravna?
Naposledy upravil(a) kozelpub dne 06 dub 2011, 20:19, celkem upraveno 1 x.
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 

A hlavně se vyser na otevřenej. Známýmu ho auto normálně sežralo
Mechanik mu vybíral kousky ještě z turba
Radši s tim nelaborovat a koupit do airboxu Bosche nebo Manna 



Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
mám vložku green váha je docela zasraná čistím ji každých 5000 km a je to znát je to trochu hlučnější ale vzhledem k tomu že mám rouru tak je mě to jedno ten filtr je tam už cca 80000 km a váha neodešla je potřeba nějaká ta údržba potom je to jedno co je tam za filtr a pokud se ptáš na výkon tak ten se nezměnil jen mě přijde že to jede tak nějak lehčeji ale to bude asi můj dojm
Zemní práce výstaba chodníků a zpevněných polch ze zámkové dlažby,zednické,malířské a natěračské práce Vysočina,Jihomoravský kraj po dohodě celá ČR--723257580
VW passat 1,9 TDI 4motion
Ford Escort 1,8 TD
Audi 80 1,8 S
VW passat 1,9 TDI 4motion
Ford Escort 1,8 TD
Audi 80 1,8 S
Delali jsme s Risou pred casem nejaky mereni na mym aute. Konusovy filtr KN, s origo "tuningovym" airboxem vs serie filtr i box. Obetoval sem cca neco pres 6000,- CZK za cely KN kit s oznacenim 57S-9501 a vysledek ?
Svetlost dodaneho adaptacniho kitu a potrubi od KN je mensi nez v originalu, takze tam vznika vetsi podtlak coz regulace nasledne vyhodnoti tak, ze nuti turbo tlacit do nesmyslnych hodnot a casem udela turbo pa pa.
Dily na sebe ani mechanicky poradne nepasuji a prakticky neni mozne to cele uchytit do drzaku, aniz by to casem nevypadlo, nebo nekde neprdlo. Prestoze je to kit urceny primo pro Skodovku s 2.0TDI.
Vykonove rozdily 227 vs 225 HP, tj. zanedbatelna odchylka 2 poniky, ktera navic mohla klidne vzniknout treba zmenou teploty v mistnosti.
Proste KN jsou vyhozeny prachy, nepouzitelny, k nicemu a kupa starosti k tomu.
Svetlost dodaneho adaptacniho kitu a potrubi od KN je mensi nez v originalu, takze tam vznika vetsi podtlak coz regulace nasledne vyhodnoti tak, ze nuti turbo tlacit do nesmyslnych hodnot a casem udela turbo pa pa.
Dily na sebe ani mechanicky poradne nepasuji a prakticky neni mozne to cele uchytit do drzaku, aniz by to casem nevypadlo, nebo nekde neprdlo. Prestoze je to kit urceny primo pro Skodovku s 2.0TDI.
Vykonove rozdily 227 vs 225 HP, tj. zanedbatelna odchylka 2 poniky, ktera navic mohla klidne vzniknout treba zmenou teploty v mistnosti.
Proste KN jsou vyhozeny prachy, nepouzitelny, k nicemu a kupa starosti k tomu.