životnost hybridu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
životnost hybridu
Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?
Co vy na to?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.
Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.
Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
pokud je blbě vyvážen nebo vůbec a honí se na max co dá ,věřím že nepřežije ani 10 tis km , už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu
zeptej se jeho

G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Marek77 píše:Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.
Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.
Nechci se navážet ale to je blbost, pokud s hybridem budeš jezdit "normalně" tudíž jako každej pan klobouk a pak při občasné potřebě předjet na to šlápneš, počítej s tím, že se ti budou zasírat lopatky tak, že pak turbo tlačí nesmysl a opravdu nevydrží ani těch 10tis.km. Mám hybrida do 240PS a šlapu mu na krk každej den samo s rozumem, nebudu na tom stát jak pitomej.., zatím 20tis a pohoda, jakmile se ale dostane k tomu, že auto pujčím a ten člověk s tím jede "normálně" tak si pak dávám chvíli práci než lopatky rozchodím a můžu zase "nenormálně" jet.. Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000.. pokud někdo chce dobrý výkon na to předjetí a zbytek jezdí "normalně" tak proč hybrid, na to stačí 1749VB.. To je můj názor a teď do mě

Re: životnost hybridu
MirekX píše:Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?
Jo, jsme na tom podobně, mam cca 20tis. jezdím s tím denně a shoduji se s tvým názorem. Pokud je to všechno uděláno jak má(myslím vyvážení,těsnost vedení, kvalitní soft), mělo by fungovat ku spokojenosti majitele tak jako repas. Teda mnohem lépe

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... "Karpaty ze severu"1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafuzeptej se jeho

Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskou


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Podle meho nazoru jednoduse proto, ze hybrid potrebuje dole k roztoceni trochu vic nafty nez treba VA nebo VB turbo. No a pak je to uz klasika. Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva. Kdyz pak slapnes poradne na plyn a regulace se snazi ziskat max. tlak, lopatky ti vlitnou do toho sajrajtu a zustanou tam viset. Pak nasleduje prechod do nouzaku diky prekroceni maxima. Pokud teda nahodou neni v softu vyrazeno i totoSmoke píše:pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak neporizujes si hybrida / velke turbo na to, aby ses s tim loudal, ne?fabiátor píše:...

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nevím jestli si děláš srandu nebo co,sám jsi mě ocitoval:" myšleno pod 2000" a promin, že jsem nenapsal (otáček za minutu).Vycházím z předpokladu, že turba nemaj rády zatíženi v nízkých ot.(u serie se hranice posouvá dolů) a pokud se postaví hybrid aby fungoval při daleko větším výkonu tak to asi milovat nebude..prostě ho pan klobouk zasere dřív než serii, jak už je výše napsáno S tím ostatním naprostý souhlas.. A pánové, já ten problém nemám pouze pokud auto půjčímForest píše:... "Karpaty ze severu"1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafuzeptej se jeho
Jinak muzes to honit jak chces, PAKLIZE je dobre udelany soft, tedy s ohledem na EGT, EMP atd.
Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskouPredehra a dohra jsou zakladem kvalitniho vykonu a dlouhe zivotnosti
Jinymi slovy, zahrivat, dochlazovat, pouzivat kvalitni olej (podminkou je opet rozmuny SW), zamezit samozrejme bordelu v sani a muzete si v klidu uzivat.
