životnost hybridu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

životnost hybridu

Příspěvek od MirekX »

Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.

Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

pokud je blbě vyvážen nebo vůbec a honí se na max co dá ,věřím že nepřežije ani 10 tis km , už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu :roll: zeptej se jeho
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

Marek77 píše:Já si myslím, že to je jako se vším - jak se s tím jezdí.

Pokud má někdo tendence honit to jak skotného švece, odejde mu nejen turbo. Naopak pokud jezdíš pořád normálně a zvýšené výkonové parametry motoru využíváš jen občas, nemůže se tomu nic stát.


Nechci se navážet ale to je blbost, pokud s hybridem budeš jezdit "normalně" tudíž jako každej pan klobouk a pak při občasné potřebě předjet na to šlápneš, počítej s tím, že se ti budou zasírat lopatky tak, že pak turbo tlačí nesmysl a opravdu nevydrží ani těch 10tis.km. Mám hybrida do 240PS a šlapu mu na krk každej den samo s rozumem, nebudu na tom stát jak pitomej.., zatím 20tis a pohoda, jakmile se ale dostane k tomu, že auto pujčím a ten člověk s tím jede "normálně" tak si pak dávám chvíli práci než lopatky rozchodím a můžu zase "nenormálně" jet.. Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000.. pokud někdo chce dobrý výkon na to předjetí a zbytek jezdí "normalně" tak proč hybrid, na to stačí 1749VB.. To je můj názor a teď do mě :P
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Re: životnost hybridu

Příspěvek od levák bob »

MirekX píše:Máte někdo nějaký zkušenosti? myslím v autech na denní ježdění. Já mám na hybridu cca 18 tis km a naprosto ok, ale viděl jsem nějaký názory různých zdejších přispěvatelů že hybrid do 10 tis exituje. Podle mě když je dobře udělaný a dobrý soft, tak životnost je vpodstatě stejná jak u každýho jinýho repas turba.
Co vy na to?


Jo, jsme na tom podobně, mam cca 20tis. jezdím s tím denně a shoduji se s tvým názorem. Pokud je to všechno uděláno jak má(myslím vyvážení,těsnost vedení, kvalitní soft), mělo by fungovat ku spokojenosti majitele tak jako repas. Teda mnohem lépe :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Pagoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 27 úno 2008, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Pagoš »

Mam na hybridu do 200PS najeto zhruba 50tisíc a žádnej problém. A tlačim 1,9bar.
VW Caddy II TDi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu :roll: zeptej se jeho
... "Karpaty ze severu" (rofl) Jinak muzes to honit jak chces, PAKLIZE je dobre udelany soft, tedy s ohledem na EGT, EMP atd.
levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.

Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskou (noteeth) Predehra a dohra jsou zakladem kvalitniho vykonu a dlouhe zivotnosti 8) Jinymi slovy, zahrivat, dochlazovat, pouzivat kvalitni olej (podminkou je opet rozmuny SW), zamezit samozrejme bordelu v sani a muzete si v klidu uzivat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Smoke píše:pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu ;)
Podle meho nazoru jednoduse proto, ze hybrid potrebuje dole k roztoceni trochu vic nafty nez treba VA nebo VB turbo. No a pak je to uz klasika. Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva. Kdyz pak slapnes poradne na plyn a regulace se snazi ziskat max. tlak, lopatky ti vlitnou do toho sajrajtu a zustanou tam viset. Pak nasleduje prechod do nouzaku diky prekroceni maxima. Pokud teda nahodou neni v softu vyrazeno i toto :-)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

spíš bys sis měl zjistit proč se lopatky zadíraj
já vždy viděl kov na kov, malou vůlí a pouhé vyčištění od sazí nikdy nepomohlo, a to i když maf off ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fabiátor píše:...
Tak neporizujes si hybrida / velke turbo na to, aby ses s tim loudal, ne? (noteeth) Ja teda vzdy preventivne kdyz vim, ze jsem s tim jezdil couracky, tak tomu nalozim a pekne jim prozenu perka.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Forest píše:...
jj taky nerikam, ze ja mam problem s pridiranim lopatek regulace, jen jsem odpovidal na polozenou otazku ;)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Já mám hybrida 5let na denní ježdění a funguje pořád
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

a ja mam hybrida ve VB obalu na 200HP pri 1,9baru a regulace se pridřela..a to dost
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
levák bob
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 12 kvě 2009, 13:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od levák bob »

Forest píše:
1pavel píše:už jsem takové viděl co Olegoj se nevešli na vyvažovačce ani do grafu :roll: zeptej se jeho
... "Karpaty ze severu" (rofl) Jinak muzes to honit jak chces, PAKLIZE je dobre udelany soft, tedy s ohledem na EGT, EMP atd.
levák bob píše:Další věc je, že ty turba nemají rády nízký otáčky, myšleno pod 2000
Myslis souvislost s mazanim nebo co jsi tim chtel rict? A definuj prosim pojem "nizke otacky". Predem diky.

Jinak s turbem je to (paklize je dobre slozeno a hlavne vyvazeno) jako s zenskou (noteeth) Predehra a dohra jsou zakladem kvalitniho vykonu a dlouhe zivotnosti 8) Jinymi slovy, zahrivat, dochlazovat, pouzivat kvalitni olej (podminkou je opet rozmuny SW), zamezit samozrejme bordelu v sani a muzete si v klidu uzivat.
Nevím jestli si děláš srandu nebo co,sám jsi mě ocitoval:" myšleno pod 2000" a promin, že jsem nenapsal (otáček za minutu).Vycházím z předpokladu, že turba nemaj rády zatíženi v nízkých ot.(u serie se hranice posouvá dolů) a pokud se postaví hybrid aby fungoval při daleko větším výkonu tak to asi milovat nebude..prostě ho pan klobouk zasere dřív než serii, jak už je výše napsáno S tím ostatním naprostý souhlas.. A pánové, já ten problém nemám pouze pokud auto půjčím (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“