Stavitelný podvozek JOM Golf 4, Bora ,Leon ,Octa 1,A3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stavitelný podvozek JOM Golf 4, Bora ,Leon ,Octa 1,A3
Prodám stavitelný podvozek na Golf 4 , Bora , Leon , Octa 1, A3.
Tipový list s homologaci.
před dvěma měsícema pořízeno nové od zvířátka, najeto cca 2.000Km
Přední tlumiče- komplet včetně nového uložení s ložisky.
Cena 4.999,-Kč
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=148770
Tipový list s homologaci.
před dvěma měsícema pořízeno nové od zvířátka, najeto cca 2.000Km
Přední tlumiče- komplet včetně nového uložení s ložisky.
Cena 4.999,-Kč
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=148770
Seat Leon ala Cupra R,Brembo,neuspeed,chip GB.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Tenhle podvozek jsem na svoji octu(tdi) dal pred 2 tydny a zatim absolutni spokojenost. Snizeni uz jen montazi je -20mm predek a -25mm zadek (mozna opacne ted nevim), snizil jsem to jeste na celkovych -30mm predek i zadek. (v lete bych chtel jit jeste o trochu vic k zemi, protoze nasadim 16 paclovy kola)
Pokud se jede na nejaky solidni silnici kde neni dira vedle diry nebo zaplaty tak je to naprosto uzasnej pozitek, auto krasne posloucha zda se mi ze i stopu drzi samo. Bohuzel jak mile prijde rada na nase super silnice tak uz je to docela zajmave. Pokud jde o opravenou diru tak to je jeste snesitelny, ten hrb nahoru neni tak hroznej jako neopravena dira. Clovek si mysli ze to nemuze bejt tak tvrdy ale jak mile se "projede" dirou tak je to neuveritelna rana az clovek zatrne co kde urval...
Jinak doporucuju koupi plechovyho krytu pod motor. Ryziko urazeni olejove vany je az moc vysoky. Na ostrejsich spomalovacih pasech si skrtam uz pro tomhle snizeni a jednou jsem si krasne zajiskril na opravdu hodne vyjetech kolejich od autobusu..
Kdo chce vice pocitu bezpeci a jistoty za rozumnou cenu tak je tenhle podvozek dobra volba.. Prodejce mi tvrdil ze behem 5leteho prodeje mel pouze 3 reklamace na vytekly tlumic (predpokladam ze predni)
Pokud se jede na nejaky solidni silnici kde neni dira vedle diry nebo zaplaty tak je to naprosto uzasnej pozitek, auto krasne posloucha zda se mi ze i stopu drzi samo. Bohuzel jak mile prijde rada na nase super silnice tak uz je to docela zajmave. Pokud jde o opravenou diru tak to je jeste snesitelny, ten hrb nahoru neni tak hroznej jako neopravena dira. Clovek si mysli ze to nemuze bejt tak tvrdy ale jak mile se "projede" dirou tak je to neuveritelna rana az clovek zatrne co kde urval...
Jinak doporucuju koupi plechovyho krytu pod motor. Ryziko urazeni olejove vany je az moc vysoky. Na ostrejsich spomalovacih pasech si skrtam uz pro tomhle snizeni a jednou jsem si krasne zajiskril na opravdu hodne vyjetech kolejich od autobusu..
Kdo chce vice pocitu bezpeci a jistoty za rozumnou cenu tak je tenhle podvozek dobra volba.. Prodejce mi tvrdil ze behem 5leteho prodeje mel pouze 3 reklamace na vytekly tlumic (predpokladam ze predni)
asi taknogis píše:Kdo chce pocit bezpečí a jistotu, tak si JOM nikdy nekoupí
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
Měl jsem KW varianta 2, ted mám na jiném autě H&R monotube a nemůžu si stěžovat.
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
Nebude to spíš tím, že KW nebo HR si kupují lidé, kteří ví, co od podvozku chtějí a proto dokážou i hodnotit? JOM si koupí pouze tuzer a tomu je to jedno. Hlavně, že to leží na silnici a je to dost tvrdý...Dejvyxxx píše:Neznám nikoho kdo by si na něj stěžoval. NA KW si lidi stěžují na HR si lidé stěžují ale na jom?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm