Mondeo 1.8TD - nad 3000rpm nepadaji otacky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MarekTD
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 22:03

Mondeo 1.8TD - nad 3000rpm nepadaji otacky

Příspěvek od MarekTD »

Ahoj vsichni,

Tak uz mam se svym dedeckem problem :-/ myslel sem si, ze je nesmrtelny, ale bohuzel :D :) Takze.... Pri prudkem zrychleni (napriklad z 1200 otacek na jednicce do 3500 otacek) mi po vyrazeni otacky padaji velmi pomalu a zasekavaji se. Spadnou na 2700 kde se drzi cca 2 vteriny, pak spadnou na 2000, kde se drzi treba 4 vteriny a pak pomalu padaji na volnobeh 1050 (volnobeh mam lehce zvyseny kvuli zime, abych mel lepsi starty). Co se tyce volnobehu tak ten drzi pekne, nijak se nehoupe nebo tak, at je studeny nebo zahraty motor. Kdyz se otacky drzi cca treba na tech 2500 a lehce se dotknu plynoveho pedalu (mysleno tak, ze se to srovna) tak se bohuzel otacky zvysi na 2700 a zas se drzi. Nemate s tim nekdo zkusenosti co by to mohlo byt ? :? Mimochodem kdyz prudce zrychlim do 3000 otacek tak nic neblbne ( nebo se mi to jeste nestalo) ale jakmile je to pres 3k tak to blbne.

(Jedna se o model 1.8 TD Diesel rv.94 s turbem a coolerem, ten starsi, nikoliv Endura).

Dekuju moc za rady a nazory, mejte se.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

že by poškozené lanko? zkus to jen z pozice motoru ať to vyloučíš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
MarekTD
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 22:03

Příspěvek od MarekTD »

Ladas píše:že by poškozené lanko? zkus to jen z pozice motoru ať to vyloučíš...
ano ano, taky me napadalo, ze by se nejakym stylem pridrhavalo lanko, ale bohuzel lanko jezdi relativne krasne, nic s nim neni.... kdyby to bylo lankem, tak by se mi nevracel pedal ne ? a ten se mi vrací :-/ bojim se, ze cerpadlo zacina odchazet ? ze by se nejakym stylem uz nezaviralo pri velkym tlaku, tak, jak ma ?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

tam neni ten tlmic na cerpadle? toto je casta porucha na starych 1.9td vw
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
MarekTD
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 22:03

Příspěvek od MarekTD »

gabo00000 píše:tam neni ten tlmic na cerpadle? toto je casta porucha na starych 1.9td vw

kdepak kdepak...tlumic tu neni, tady je jen pruzinka, ktera to zase tlaci nazpet k dorazu a nic ten dopad netlumi. Takze kdyz packu date uplne nahoru a pustite, tak to majzne s pedalem :D ale pokud vim, tak 1.8D (bez turba) tlumice maji :-/ trosku zrada, ze silnejsi motor ho nema....

no...a jeste horsi na tom je, ze tady je vlastne vsechno rizeno mechanicky, nikoliv ridici jednotkou nebo tak....tudiz problem fakt musi byt uz snad jen v tom cerpadle....vazne se s tim nikdo tady nesetkal ?
MarekTD
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 22:03

Příspěvek od MarekTD »

MarekTD píše:
gabo00000 píše:tam neni ten tlmic na cerpadle? toto je casta porucha na starych 1.9td vw

kdepak kdepak...tlumic tu neni, tady je jen pruzinka, ktera to zase tlaci nazpet k dorazu a nic ten dopad netlumi. Takze kdyz packu date uplne nahoru a pustite, tak to majzne s pedalem :D ale pokud vim, tak 1.8D (bez turba) tlumice maji :-/ trosku zrada, ze silnejsi motor ho nema....

no...a jeste horsi na tom je, ze tady je vlastne vsechno rizeno mechanicky, nikoliv ridici jednotkou nebo tak....tudiz problem fakt musi byt uz snad jen v tom cerpadle....vazne se s tim nikdo tady nesetkal ?
ted uz to zacina blbnout vic a vic, otacky se zasekavaji i do 3 tisic a z cerpadla se ozyvaji divny zvuky, jak ze stary pridreny pracky. Zacinam se obavat, ze jde pomalu ale jiste do haje cerpadlo.
DejvíkTD
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 26 kvě 2011, 13:49

Příspěvek od DejvíkTD »

pokud to je skutečně čerpadlem tak ještě jedno mám v autě...zatím funkční a nevydává cžádný prazvuky...mohl bych ti ho za nějakou cenu útěchy přenechat..mě čeká swap za bosche. :)
a jinak ty otáčky ti takhle zlobí i na místě? nebo jen za jízdy
MarekTD
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 25 kvě 2010, 22:03

Příspěvek od MarekTD »

DejvíkTD píše:pokud to je skutečně čerpadlem tak ještě jedno mám v autě...zatím funkční a nevydává cžádný prazvuky...mohl bych ti ho za nějakou cenu útěchy přenechat..mě čeká swap za bosche. :)
a jinak ty otáčky ti takhle zlobí i na místě? nebo jen za jízdy
Na miste ne, jen kdyz cerpadlo musi tlacit, jakmile proste jdu treba k dvoum tisicum otackam tak to zacuka a uz vim o co jde, vyradim si a otacky uz stoji a nepadaji a nepadaji. Rikal sem si, ze nez vymenit cerpadlo, ktery bude relativne drahy tak zkusim jak na to je komprese a tak dale, jestli ma cenu to vubec delat a nema..komprese je relativne mala, vypada ze mi zacina i odchazet posilovac rizeni a dalsi blbustky, tudiz se na to nejspis vykaslu a koupim si nejaky novejsi, tohle uz by dalsi zimu asi neprezilo.
Ale diky za nabidku cerpadla, kdybych bejval nesel dal po tom jestli to ma cenu tak bych do nej sel.
DejvíkTD
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 26 kvě 2011, 13:49

Příspěvek od DejvíkTD »

jo takhle..takže pokladnička do šmelcu :D já ten svůj postr mám celkem zachovalej...ale nějak mi vadí jak to nejede,takže sem si sehnal pokusnej motor a zkusím s ním něco províst...
Odpovědět

Zpět na „Ford“