Rozdíl v motorech AMY a AAA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Bydliště: Cheb

Rozdíl v motorech AMY a AAA

Příspěvek od Hadzim »

Zdravím pánové, zajímal by mne problém. Mám na dílně Sharana s motorem 2,8 VR6 kód AMY ale nějak se mi nedaří takový motor sehnat. Zatím jsem narazil pouze na nabídky motoru AAA ale nikde nemohu najít rozdíl. Prozradí mi někdo rozdíly těchto dvou kódů? Děkuji za odpověď.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mám dojem, že se liší asi tak jako Octavia 1,6 s motory AEH a AKL, takže dohromady ničím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

myslim ze sharan a golf ma inak otoceny blok. dedas ho tam si myslim ak je to motor do roku 2000 co myslim ze je
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

sharan taky pouziva motor AAA ale jestli je stejnej s golfem to nevim. A rozdil mezi AHY a AAA co jsem si vsim tak je v drobnostech a zalazi na cislu motoru u AAA Muze byt rozdil v rozvodech, rozvodovych kolech,retezu, krytu na retez, hlave, tesneni pod hlavou, vacce, snimaci vacky, impulsnim kole na klice
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

Mám tomu rozumět tak, že když vezmu poute blok s klikou, písty a hlavu tak je to záměnné? To mne hlavně zajímá. Díky.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

teoreticky pokud by jsi to vzal komplet tak mozna jo, taky musis zjistit jaky to ma impulsni kolo na klice a snimac vacky, a jestli to ma vsechny potrebny nalitky na drzaky,nejlepsi by bylo sehnat nekoho kdo tyhle motory dela.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“