O1 TDi 74kw 4x4 vs. 74kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ASZ + chip = cca 170PS/400Nm... za 5500 - ??? Kč

By The Way - 81kW + S764 (3000-???) + chip (5500-???) + setrvák jednohmota a spojka (???Kč) = 155PS = stejně to prd jede ;)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Vici píše:ASZ + chip = cca 170PS/400Nm... za 5500 - ??? Kč

By The Way - 81kW + S764 (3000-???) + chip (5500-???) + setrvák jednohmota a spojka (???Kč) = 155PS = stejně to prd jede ;)
Tohe je pravda, ale do kalkulace je třeba započítat i vyšší pořizovací cenu ASZ .

Pro toho kdo chce jít přes 180PS jednoznačně ASZ .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:ASZ + chip = cca 170PS/400Nm... za 5500 - ??? Kč

By The Way - 81kW + S764 (3000-???) + chip (5500-???) + setrvák jednohmota a spojka (???Kč) = 155PS = stejně to prd jede ;)
Vedel bych o jednom predohrabovym ASZ s ARL predkem, VB(VA) turbem, SRE spojkou za rozumny peniz. +-190 koni ... ale on chce Octavii :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Forest píše:
Vici píše:ASZ + chip = cca 170PS/400Nm... za 5500 - ??? Kč

By The Way - 81kW + S764 (3000-???) + chip (5500-???) + setrvák jednohmota a spojka (???Kč) = 155PS = stejně to prd jede ;)
Vedel bych o jednom predohrabovym ASZ s ARL predkem, VB(VA) turbem, SRE spojkou za rozumny peniz. +-190 koni ... ale on chce Octavii :roll:
Děkuju, ale já prostě Golfa nee:)))) A jak říkám, mě stačí ASZ a čip. Stejně každý auto mám tak rok max dva a jde do světa:)
To víš, doma nechtěj překousnout, že prodávám 2 roky starý auto a chci 3x starší:))) Doma neřeší, zda to má 51kw nebo třeba 120kw:)) Jen co je hezčí a s golfem bych doma určitě neuspěl, to vím:) Ono taky otázku hrají finance a i jak to celkově vypadá. Třeba bych z toho golfa padal na hubu, ale takhle těžko říct
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Losky píše: A jak říkám, mě stačí ASZ a čip....
Aby jsi nebyl zklamanej... ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nogis píše:
Losky píše: A jak říkám, mě stačí ASZ a čip....
Aby jsi nebyl zklamanej... ;)
Presne tak ;) Zivot s TDI teprve zacina ... ve smyslu s jidlem prichazi jeste vetsi chut a s chuti je zivot zajimavejsi (noteeth)
... zacnes dostavovat IC, shanet turbo, spojku, trysky ... a hned do toho zahucis ... takhle bys prisel k hotovemu ;)

Problem ASZ je, ze ma vysoky, serii ani pouhym chipem nevyuzitelny potencial a kazdy, kdo si je toho vedom ho proste nenecha "lajdacit".

S chipem 160koni, dozvis se, ze mit lepsi chlazeni, das vice. Koupis a udelas IC (precijen prevence kvuli vysoke teplote nasavaneho vzduchu), nechas preprogramovat a zjistujes, ze staci preoblozit lamelu za par kacek u Renovaku a jsi zase trochu vys. Kdyz uz jsi u toho, koupis i ARL turbo a ejhle, jsi na temer 200 konich ;) No a pak Ti to bud staci (treba jako Nogisovi) nebo jdes dal 8)

Jinak ja zadnyho krasavce nemam, protoze jsem styling neresil. Jsem zatizenej na funkcnost, takze sportovni Recara, kola, dobra hudba (ale ne sub, nejsem kolotocar, jen si chci poslechnout vaznou a rockovou hudbu kvalitne) a zbytek jsem narval do motoru a spol.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Mě ten výkon samozřejmě nestačí :D , ale na druhou stranu mi to auto naprosto vyhovuje k tomu na co ho denně potřebuju. Bohužel musím dost řešit i spotřebu a tak do toho už radši moc nevrtám, protože kolem 5,5l bych těžko jezdil. ;)

Ale pamatuju, jak byl Losky "zklamanej" konkrétně z mého auta. Když si vezmu, že opravdu špatně nejede (kdo zná, tak ví), tak si myslím, že mu ASZ stačit nebude. Ikdyž dost záleží na hmotnosti auta, co koupí.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@nogis: Tak pokud s ARL jezdis s timto vykonem za 5,5 tak hluboce smekam.

Jinak jsem netusil, ze se znate osobne ... pokud mu nestacilo to, co mas Ty, tak to opravdu nevim. Vem si ho stranou a naznac mu rozpocet jak se dostat na 200 a 220-230koni. Ty ses tu dejme tomu starej mazak, takze bys mel mit prehled ;) Ja ho nechci nutit (chran Buh), jen me mrzi, kdyz se nekdo dopousti stejnych chyb jako jeho predchudci a to i v pripade, ze je s tim seznamen :(
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Ahoj pánové. Tak Bora mě nezklamala, ale jen jsem prostě čekal větší šrumec, ale taky Nogis to nijak netůroval. Já si jsem vědom toho, kolik tyhle úpravy stojí. U atd jsem taky udělal jen čip a to bylo vše. Na podzim mě čeká dost investic a tak už do auta peníze topit nebudu moct. Jinak já prostě nemam golfa rád. Není v tom nic jiného. Jinak jaký je to rok? Řeším auta už od roku 2004 nahoru
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

2001 ale jestli Te to utesi, temer 3 roky to stalo v suche garazi, motor ASZ nema najeto ani 40tkm a spoustu veci je tam novych :D

Ale ja to chapu, proti gustu, ...

Drzim palce abys vybral dobre a hlavne byl spokojenej ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Tak ta 2001 určitě kupce najde. Já nejdřív musím prodat to svoje brko, což je zatím problém. Pak budu jen doufat, že seženu něco slušného a nezničeného. Můžeš ukázat toho tvého golfika? Jsem jen zvědavej
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nogis píše:Mě ten výkon samozřejmě nestačí :D , ale na druhou stranu mi to auto naprosto vyhovuje k tomu na co ho denně potřebuju. Bohužel musím dost řešit i spotřebu a tak do toho už radši moc nevrtám, protože kolem 5,5l bych těžko jezdil. ;)

Ale pamatuju, jak byl Losky "zklamanej" konkrétně z mého auta. Když si vezmu, že opravdu špatně nejede (kdo zná, tak ví), tak si myslím, že mu ASZ stačit nebude. Ikdyž dost záleží na hmotnosti auta, co koupí.
souhlas, takto to jede pěkně a je to pořád série - ARL+soft.....
spotřeba - neloudám se (okresky 120-130 když se dá a podobně, dálnice do 150 tacho) a jezdím kolem 6... přes 6,5 se snad ani nedá dostat aby se člověk nezabil

jinak k tomu šrumci - ono jak to má vyrovnaný průběh s plynulým nárustem, nikde není přefuk nebo tak, tak se moc nekoná nějaký extra znatelný kopanec do zad ale zato tachometr jen letí....
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Losky: www.4est.wz.cz/golf/Golf_TDI.JPG ... ale je to jen informativni, aktualni bych musel nafotit, ma to svoje mouchy (lak, ne ovsem rez, jen skrabance a oderky).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Já měl soft od nalejvače a to kopalo do zad jako kráva, tady jsem to necítil, tak proto to zklamání. V tom bude zakopanej pes.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tak ono i serie "kope" obcas vic jak dobre udelanej soft, kterej mysli na spojku a kvalita se projevuje objektivne az pri porovnani nazivo ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“