kde chip ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Uvědomte si co má za auto (očividně řeší peníze) ... Rvát cca. 10000,- tis. u DP za čip s válcem a nebo 5600,- u TDIchip.cz také s válcem (nechci rozebírat kdo udělá práci kvalitněji - to už je jiná stránka věci). Ale s "Dukes" souhlasím raději místo čipu vyměnit trysky - v důsledku to bude mít lepší efekt....
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

jiříček píše:
Dukes píše:Namontuj do auta trysky SPRINT 502 nebo POWERPLUS 520.. zvýšíš výkon o cca 20-25 PS a zároveň provedeš i údržbu části vstřikovacího systému.
Takovou radu jako jsem ti teď dal já ti asi žádná z uvedených firem nedá. :)
jedna se o auto v popisu. dle tabulek tady na DP jsou na muj typ psany trysky SPRINT 357. jaky tam teda mohu dat bez dalsich uprav ?
Já bych volil ty Sprint 502 jak řikal Dukes. Další úpravy nejsou nutné a dveře k případnému čipu otevřené. ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
jiříček
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 27 dub 2010, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Malé Březno, Most

Příspěvek od jiříček »

Irka píše:Uvědomte si co má za auto (očividně řeší peníze) ... Rvát cca. 10000,- tis. u DP za čip s válcem a nebo 5600,- u TDIchip.cz také s válcem (nechci rozebírat kdo udělá práci kvalitněji - to už je jiná stránka věci). Ale s "Dukes" souhlasím raději místo čipu vyměnit trysky - v důsledku to bude mít lepší efekt....
jojo, pravda, ted to maji u TDIchip v akci prave..... a je to i s brzdou.... mel to byt darek od segry k narozeninam... ale asi bych volil trysky teda ...
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

dej rovnou Sprint764 a uvidis ze nebudes litovat ;)
jiříček
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 27 dub 2010, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Malé Březno, Most

Příspěvek od jiříček »

LibangVW píše:dej rovnou Sprint764 a uvidis ze nebudes litovat ;)
kdyz to je uz trochu nad moje financni moznosti. uz ty trysky za 7335 kc s repasi je na hranici....
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Tak také přispěji, u mě je to standardně za 4900,- . Brzdu na tohle auto nepotřebuješ, pojede lépe a sprinty s ním nevyhraješ. Osobně bych už tyto auta nečipoval. Myslím , že má tak 600tis. km. Dal bych vszřiky, ale orig.nebo o šarži výš max.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

no a že má hodně najeto? kolik lidí tu má brutálně stočenej tacho a neví o tom, cpou tam větší turba atd.. a jezdí dál.
osobně bych taky doporučil 764, ale to by fakt chtělo přečipovat, jinak to bude dost hulit
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jiříček
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 27 dub 2010, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Malé Březno, Most

Příspěvek od jiříček »

ja jsem z tech trysek uplne jalovej... kazdy rika neco jineho ... muze mi nekdo teda uz poradit, jake jsou nejvhodnejsi trysky s ohleden na narust nejakeho vykonu. a cipovat to urcite v brzke dobe nebudu. co se tak ptam kamosu, co jedou za mnou, tak mi to prej skoro vubec nehuli (ani pri plnym plynu). kdyz si to po namontovani novych trysek zahuli pri plnym plynu, tak mi to vubec vadit nebude. a pro ujasneni, jedna se o auto v popisu. diky za rady
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

kdyz das ty 764 tak bez softu to bude hulit jen trochu kdyz tomu nalozis podlahu jinak uplne v pohode ;)
jiříček
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 27 dub 2010, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Malé Březno, Most

Příspěvek od jiříček »

LibangVW píše:kdyz das ty 764 tak bez softu to bude hulit jen trochu kdyz tomu nalozis podlahu jinak uplne v pohode ;)
ok,diky
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

mam chip na Seat Leon 1.9 TDi 81kw od tdichip.cz na 103 kw..nemam s tim již rok nejmenší problém..během chipu v ceně i změřeno na válci..plus ted nedávno jsem to dělal u známého na válci a opravdu to tam je..

je zajímavé že i přesto, že je to DP forum mu nemužete normálně hned odpovědět na jeho první otázku..neustálé protěžování jedné z nejdražších chip firem u nás je už dost ubohé..

považuji DP za špičku v omto oboru u nás v ČR..,ale asi taky za nejdražší v ČR, přitom stejnéhovýsledku dosáhnu i v jiné firmě za cca poloviční peníze..ne každej má desetitisíce aby jel k DP...
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
culda
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 led 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od culda »

taky jsem nějak nepochopil v čem je rozdíl -Výkon před úpravou: 66 kW / 90 PS / 210 Nm Výkon po úpravě: 87 kW / 118 PS / 285 Nm za 4500,- u Powertec a úprava u DP 1.9 TDI 66kW -> 85kW/260Nm za 9599,- ? ¨Rád si přečtu vaše názory .
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Tomas6 píše:Nikdo tě tu asi nechtěl urazit ale pokud máš vybrány neznámé firmy z kladna proč nezajedeš rovnou do prahy do DP?Kvalita zajištěna.Sou to profíci.Znám lidi co jezdí za kvalitou do Prahy ze Zlína a nebo z čech za TDiFunem do Č.Těšína.Připlatit si a přijet si pro kvalitu se fakt vyplácí...
jen pro tvoje info treba diesel-technik se zabyva tuningem o nekolik let dele nez dieselpower a ze tuhle firmu neznas neznamena ze je spatna a naopak muze byt hodne znama firma pomoci reklamy a nemusi byt dobra , ne kazdy se snazi ulovit zakazniky na vsech forech po republice , existuje urcite dost firem ktere jsou na dobre urovni a nemusi byt zname na kazdem foru :roll:
Drag Power
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak tak, kvalitně ti to může udělat i Pepík z Horní Dolní bez brzdy za zlomek ceny ;) Je třeba si uvědomit jaký to je auto a mít na daného člověka reference :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jims1 »

Přesně tak, DP má obrovskou reklamu, tudíž všichni se ho zastávají, ale uplně stejně dobře chip provede i někdo jiný za mnohem menší peníze..ale věřím, jak sem již psal, že DP je u nás asi největší odborník..

To samé jak turba od Andrého, každej píše jak jiné turbo po repasy by nechtěl.. já mám jiné od uplně někoho jiného, mam na něm nalítáno už přes 30 tis/km a stále je bez problému..reklama dělá hodně..a peníze taky
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...

1/4 míle
Příbram 17.759
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“