kde chip ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Uvědomte si co má za auto (očividně řeší peníze) ... Rvát cca. 10000,- tis. u DP za čip s válcem a nebo 5600,- u TDIchip.cz také s válcem (nechci rozebírat kdo udělá práci kvalitněji - to už je jiná stránka věci). Ale s "Dukes" souhlasím raději místo čipu vyměnit trysky - v důsledku to bude mít lepší efekt....
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Já bych volil ty Sprint 502 jak řikal Dukes. Další úpravy nejsou nutné a dveře k případnému čipu otevřené.jiříček píše:jedna se o auto v popisu. dle tabulek tady na DP jsou na muj typ psany trysky SPRINT 357. jaky tam teda mohu dat bez dalsich uprav ?Dukes píše:Namontuj do auta trysky SPRINT 502 nebo POWERPLUS 520.. zvýšíš výkon o cca 20-25 PS a zároveň provedeš i údržbu části vstřikovacího systému.
Takovou radu jako jsem ti teď dal já ti asi žádná z uvedených firem nedá.

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
jojo, pravda, ted to maji u TDIchip v akci prave..... a je to i s brzdou.... mel to byt darek od segry k narozeninam... ale asi bych volil trysky teda ...Irka píše:Uvědomte si co má za auto (očividně řeší peníze) ... Rvát cca. 10000,- tis. u DP za čip s válcem a nebo 5600,- u TDIchip.cz také s válcem (nechci rozebírat kdo udělá práci kvalitněji - to už je jiná stránka věci). Ale s "Dukes" souhlasím raději místo čipu vyměnit trysky - v důsledku to bude mít lepší efekt....
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
kdyz to je uz trochu nad moje financni moznosti. uz ty trysky za 7335 kc s repasi je na hranici....LibangVW píše:dej rovnou Sprint764 a uvidis ze nebudes litovat
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
no a že má hodně najeto? kolik lidí tu má brutálně stočenej tacho a neví o tom, cpou tam větší turba atd.. a jezdí dál.
osobně bych taky doporučil 764, ale to by fakt chtělo přečipovat, jinak to bude dost hulit
osobně bych taky doporučil 764, ale to by fakt chtělo přečipovat, jinak to bude dost hulit
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ja jsem z tech trysek uplne jalovej... kazdy rika neco jineho ... muze mi nekdo teda uz poradit, jake jsou nejvhodnejsi trysky s ohleden na narust nejakeho vykonu. a cipovat to urcite v brzke dobe nebudu. co se tak ptam kamosu, co jedou za mnou, tak mi to prej skoro vubec nehuli (ani pri plnym plynu). kdyz si to po namontovani novych trysek zahuli pri plnym plynu, tak mi to vubec vadit nebude. a pro ujasneni, jedna se o auto v popisu. diky za rady
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
ok,dikyLibangVW píše:kdyz das ty 764 tak bez softu to bude hulit jen trochu kdyz tomu nalozis podlahu jinak uplne v pohode
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
mam chip na Seat Leon 1.9 TDi 81kw od tdichip.cz na 103 kw..nemam s tim již rok nejmenší problém..během chipu v ceně i změřeno na válci..plus ted nedávno jsem to dělal u známého na válci a opravdu to tam je..
je zajímavé že i přesto, že je to DP forum mu nemužete normálně hned odpovědět na jeho první otázku..neustálé protěžování jedné z nejdražších chip firem u nás je už dost ubohé..
považuji DP za špičku v omto oboru u nás v ČR..,ale asi taky za nejdražší v ČR, přitom stejnéhovýsledku dosáhnu i v jiné firmě za cca poloviční peníze..ne každej má desetitisíce aby jel k DP...
je zajímavé že i přesto, že je to DP forum mu nemužete normálně hned odpovědět na jeho první otázku..neustálé protěžování jedné z nejdražších chip firem u nás je už dost ubohé..
považuji DP za špičku v omto oboru u nás v ČR..,ale asi taky za nejdražší v ČR, přitom stejnéhovýsledku dosáhnu i v jiné firmě za cca poloviční peníze..ne každej má desetitisíce aby jel k DP...
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...
1/4 míle
Příbram 17.759
1/4 míle
Příbram 17.759
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
jen pro tvoje info treba diesel-technik se zabyva tuningem o nekolik let dele nez dieselpower a ze tuhle firmu neznas neznamena ze je spatna a naopak muze byt hodne znama firma pomoci reklamy a nemusi byt dobra , ne kazdy se snazi ulovit zakazniky na vsech forech po republice , existuje urcite dost firem ktere jsou na dobre urovni a nemusi byt zname na kazdem foruTomas6 píše:Nikdo tě tu asi nechtěl urazit ale pokud máš vybrány neznámé firmy z kladna proč nezajedeš rovnou do prahy do DP?Kvalita zajištěna.Sou to profíci.Znám lidi co jezdí za kvalitou do Prahy ze Zlína a nebo z čech za TDiFunem do Č.Těšína.Připlatit si a přijet si pro kvalitu se fakt vyplácí...

Drag Power
Tak tak, kvalitně ti to může udělat i Pepík z Horní Dolní bez brzdy za zlomek ceny
Je třeba si uvědomit jaký to je auto a mít na daného člověka reference 


Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Přesně tak, DP má obrovskou reklamu, tudíž všichni se ho zastávají, ale uplně stejně dobře chip provede i někdo jiný za mnohem menší peníze..ale věřím, jak sem již psal, že DP je u nás asi největší odborník..
To samé jak turba od Andrého, každej píše jak jiné turbo po repasy by nechtěl.. já mám jiné od uplně někoho jiného, mam na něm nalítáno už přes 30 tis/km a stále je bez problému..reklama dělá hodně..a peníze taky
To samé jak turba od Andrého, každej píše jak jiné turbo po repasy by nechtěl.. já mám jiné od uplně někoho jiného, mam na něm nalítáno už přes 30 tis/km a stále je bez problému..reklama dělá hodně..a peníze taky
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...
1/4 míle
Příbram 17.759
1/4 míle
Příbram 17.759