Minulé úterý jsem myslel, že mi začla zlobit převodovka na 211 730km, ale diagnostika mě vyvedla z omylu a vypadá to na vstřik či něco jiného.
Po zařazení R začli cukat otáčky a motor chcípl a nešel nastartovat. Po chvilce jsem nastartoval, dal R a ujel ani ne metr rozhoupali se otáčky a chcíp... Tak do třetice všeho dobrého sem vycouval, dal D ujel pár metrů a zase to samé a chcíp v křižovatce... Po chvilce jsem to natočil dojel domu a zase to samé, když dám N, tak je to OK a motor jde krásně...
Výměna olejového separátoru, vyčištění EGR + sání, vyjmutí vířivích klapek a namontování záslepek, nový vzduchový a piloví filtr... Nový palivový filtr, nový olej + nový olejový filtr
Někdo nějaký nápad?
Tady je pár screenů z Inpy
Během diagnostiky už to začalo dělat sem tam i na N

Třetí a čtvrtý válec - vstřiky KO

Za jízdy

Rail

Převodovka OK

Tlak při cukání 114 Bar