PD pisty do 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

PD pisty do 1Z

Příspěvek od Baťa1 »

zdravim odborniky daji se napasovat pisty a ojnice z Pdčka do 1Z :? diky
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

PD piesty do Z motora

Příspěvek od Stingray »

Dúfam že tieto obrázky Vám dajú odpoved.

Pretože mám rád ak tu niekto tvrdí že piesty z 130pd idú dať do 115Pd a vôbec že idú dať do klasického VE motora (rotačné čerpadlo).

Ojnice sú medzi sebou nekompatibilné.....130PD má vačší priemer na čape NIE JE MOZNE JE DAT DO Z MOTORA........Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Stingray dne 13 úno 2007, 08:47, celkem upraveno 2 x.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

BH motor píše:vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
BH: TO SI BUD SLEPý ALEBO?? Piestny čap medzi benzin a diesel má velký priemer kvoli rozdeleniu tlaku a je nezamenitelný, ojnice takisto nezamenitelné, piesty takisto......

ČO NEVIDITE že ROZMER SPODNEHO CAPU OJNICE PD130 a PD115 JE ROZDIELNY - pd115 má podobný rozmer ako staré VE ojnice ale zase nemá zámky na ložiská. DO VE MOTORA Môžeš dat maximálne PD115 ojnice ale piesty sú chladené ostrekom kedže ale VE motor to nevie chladiť je to uprava ako riť.....


130PD sa nedá dat do starého VE motora.....

115PD sa da dať ale s veľkými obmedzeniami a aj s ojnicami PD115
...to be or not to be... - faster
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Je to tak- 130 a 150PS ojnice mají větší průměr uložení na klice ( 51mm ).
Do 1Z jdou jen včetně upravené kliky. ;)

A z čeho může být tenhle píst? :)

Obrázek
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Stingray píše:
BH motor píše:vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
BH: TO SI BUD SLEPý ALEBO?? Piestny čap medzi benzin a diesel má velký priemer kvoli rozdeleniu tlaku a je nezamenitelný, ojnice takisto nezamenitelné, piesty takisto......

ČO NEVIDITE že ROZMER SPODNEHO CAPU OJNICE PD130 a PD115 JE ROZDIELNY - pd115 má podobný rozmer ako staré VE ojnice ale zase nemá zámky na ložiská. DO VE MOTORA Môžeš dat maximálne PD115 ojnice ale piesty sú chladené ostrekom kedže ale VE motor to nevie chladiť je to uprava ako riť.....


130PD sa nedá dat do starého VE motora.....

115PD sa da dať ale s veľkými obmedzeniami a aj s ojnicami PD115
Mas pravdu bol som si to omerat. Pomylil som si ojnicu to 115, preto tato chyba. Ospravedlnjújem sa ak som dakoho zaviedol.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

Takže,kdybych chtěl dát do ASV písty z ARL tak jedině i s ojnicema a klikou??A jak ji upravit??A nebo dát celej spodek ARL a dát na to hlavu z ASV??
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Do ASV se klikovka nemusí upravovat. ;) To se týká jen 1Z, AHU, AFN. Je to kvůli pohonu olejového čerpadla.
Tobě stačí jen vyměnit rozvodové kolo na klice a těsnící přírubu ( ten hliník kolem rozv. kola s guferem :) ). Nebo jestli ti nezáleží na kódu motoru, tak můžeš dát celý spodek.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

Díky :worthy:
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

tagže jak bych musel upravyt tu hliku a jak:? a nebo mužudat taky spodek PD :P
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mám spodek z PD 74kW kdybys měl zájem. ;)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

mrti píše:tagže jak bych musel upravyt tu hliku a jak:? a nebo mužudat taky spodek PD :P
Hlava z 1Z nejde na PD blok. Vlastně na něj nejde z 1Z téměř nic. :D
Ta klika se musí u rozvodového kola zkrátit. Moc dobře se to obrábí...
Lepší dát písty z ASV, ALH a je klid ( padnou i s ojnicema ). Jestli ovšem neplánuješ přes 200PS. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

diky,ale ja se chystam přez 200 koní :P . co mam sehnat aby se dalo dosáhnout tak 240 koní (noteeth) ;)jaky kod motoru vydrží diky za odpovědi
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

neviem si dost predstavit 240 ps z VM vstrekovacieho cerpadla. To by som uz radsej zvolil PD. Podla mojho nazoru je to podstatne schodnejsie
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

určitě to není nic nového, to je jen pro ty, kterým se nechce moc hledat.. www.racingtdi.com
a jestli chceš přes 240 iiihahaa, tak je potřeba napapané prasátko nebo dobrý sponzor. jestli chceš takový výkon, tak bych se určitě podíval po jiném motoru než je 1Z. dál jiné vstřiky, turbo, IC, upravit soft, čerpadlo, výfuk. pak by bylo dobré se zamyslet nad spojkou, chladičem oleje a tak všelijak podobně...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“