
PD pisty do 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Baťa1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 749
- Registrován: 31 led 2007, 21:04
- Bydliště: jižni morava
- Kontaktovat uživatele:
PD pisty do 1Z
zdravim odborniky daji se napasovat pisty a ojnice z Pdčka do 1Z
diky

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
PD piesty do Z motora
Dúfam že tieto obrázky Vám dajú odpoved.
Pretože mám rád ak tu niekto tvrdí že piesty z 130pd idú dať do 115Pd a vôbec že idú dať do klasického VE motora (rotačné čerpadlo).
Ojnice sú medzi sebou nekompatibilné.....130PD má vačší priemer na čape NIE JE MOZNE JE DAT DO Z MOTORA........






Pretože mám rád ak tu niekto tvrdí že piesty z 130pd idú dať do 115Pd a vôbec že idú dať do klasického VE motora (rotačné čerpadlo).
Ojnice sú medzi sebou nekompatibilné.....130PD má vačší priemer na čape NIE JE MOZNE JE DAT DO Z MOTORA........







Naposledy upravil(a) Stingray dne 13 úno 2007, 08:47, celkem upraveno 2 x.
...to be or not to be... - faster
vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
BH: TO SI BUD SLEPý ALEBO?? Piestny čap medzi benzin a diesel má velký priemer kvoli rozdeleniu tlaku a je nezamenitelný, ojnice takisto nezamenitelné, piesty takisto......BH motor píše:vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
ČO NEVIDITE že ROZMER SPODNEHO CAPU OJNICE PD130 a PD115 JE ROZDIELNY - pd115 má podobný rozmer ako staré VE ojnice ale zase nemá zámky na ložiská. DO VE MOTORA Môžeš dat maximálne PD115 ojnice ale piesty sú chladené ostrekom kedže ale VE motor to nevie chladiť je to uprava ako riť.....
130PD sa nedá dat do starého VE motora.....
115PD sa da dať ale s veľkými obmedzeniami a aj s ojnicami PD115
...to be or not to be... - faster
Mas pravdu bol som si to omerat. Pomylil som si ojnicu to 115, preto tato chyba. Ospravedlnjújem sa ak som dakoho zaviedol.Stingray píše:BH: TO SI BUD SLEPý ALEBO?? Piestny čap medzi benzin a diesel má velký priemer kvoli rozdeleniu tlaku a je nezamenitelný, ojnice takisto nezamenitelné, piesty takisto......BH motor píše:vsetky ojnice maju spodny cap o rovnakom preimere. Ci je to bentin alebo diesel. Ked menis piest tak aj s ojnicamy myslim. A nebol by to prvy motoz ktory by takto behal. Je to overena vec. Kluka je tiez uplne rozmerovo totozna len ma ine casove znacky. /neporovnavam 1z ahu a afn s novou variantou. Je tam ine celo l voli nahonu mazania/
ČO NEVIDITE že ROZMER SPODNEHO CAPU OJNICE PD130 a PD115 JE ROZDIELNY - pd115 má podobný rozmer ako staré VE ojnice ale zase nemá zámky na ložiská. DO VE MOTORA Môžeš dat maximálne PD115 ojnice ale piesty sú chladené ostrekom kedže ale VE motor to nevie chladiť je to uprava ako riť.....
130PD sa nedá dat do starého VE motora.....
115PD sa da dať ale s veľkými obmedzeniami a aj s ojnicami PD115
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Do ASV se klikovka nemusí upravovat.
To se týká jen 1Z, AHU, AFN. Je to kvůli pohonu olejového čerpadla.
Tobě stačí jen vyměnit rozvodové kolo na klice a těsnící přírubu ( ten hliník kolem rozv. kola s guferem
). Nebo jestli ti nezáleží na kódu motoru, tak můžeš dát celý spodek.

Tobě stačí jen vyměnit rozvodové kolo na klice a těsnící přírubu ( ten hliník kolem rozv. kola s guferem

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Hlava z 1Z nejde na PD blok. Vlastně na něj nejde z 1Z téměř nic.mrti píše:tagže jak bych musel upravyt tu hliku a jak:? a nebo mužudat taky spodek PD

Ta klika se musí u rozvodového kola zkrátit. Moc dobře se to obrábí...
Lepší dát písty z ASV, ALH a je klid ( padnou i s ojnicema ). Jestli ovšem neplánuješ přes 200PS.

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
určitě to není nic nového, to je jen pro ty, kterým se nechce moc hledat.. www.racingtdi.com
a jestli chceš přes 240 iiihahaa, tak je potřeba napapané prasátko nebo dobrý sponzor. jestli chceš takový výkon, tak bych se určitě podíval po jiném motoru než je 1Z. dál jiné vstřiky, turbo, IC, upravit soft, čerpadlo, výfuk. pak by bylo dobré se zamyslet nad spojkou, chladičem oleje a tak všelijak podobně...
a jestli chceš přes 240 iiihahaa, tak je potřeba napapané prasátko nebo dobrý sponzor. jestli chceš takový výkon, tak bych se určitě podíval po jiném motoru než je 1Z. dál jiné vstřiky, turbo, IC, upravit soft, čerpadlo, výfuk. pak by bylo dobré se zamyslet nad spojkou, chladičem oleje a tak všelijak podobně...