Po použití VIFu kouří...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po použití VIFu kouří...
Nechci dělat negativní reklamu, nebo zbytečný humbuk, ale zajímají mne zkušenosti těch, kteří používají také VIF. Všiml jsem si totiž, že po jeho aplikaci ( dávkování 1:1000 ) mi začal motor docela dost kouřit ve všech režimech a teplotách. Barva kouře černá s mírným nádechem do modra a smradem spálených ponožek. Měl jsem v nádrži ještě zbytek EKO nafty ( na zkoušku ) tak jsem si myslel, že to ovlivňuje ona ( mylná představa, EKO má nižší kouřivost ). Nějakou dobu VIF zase nepoužívám, tankuji motorovou naftu a je klid, kouřivost jako před tím.
Tak se ptám, je ta kouřivost např. způsobena tím, že VIF zabraňuje usazeninám, čistí motor všeobecně a jelikož má můj pětiválec 2.5 AEL 103kW téměř pul míče, tak to splauje bordel, nebo to může být způsobené něčím jiným?
Díky za info.
Tak se ptám, je ta kouřivost např. způsobena tím, že VIF zabraňuje usazeninám, čistí motor všeobecně a jelikož má můj pětiválec 2.5 AEL 103kW téměř pul míče, tak to splauje bordel, nebo to může být způsobené něčím jiným?
Díky za info.
VIF díky schopnosti zvyšovat cetanové číslo nafty způsobuje lepší hoření a tudíž je možné, že usazeniny na dnech pístů, kterých se může nahromadit poměrně dost, se teď začaly uvolňovat. Tedy tak bych to viděl já.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Hmm...bordel v nádrži není a i kdyby byl, Vif by na to neměl mít vliv. Co si nasaje čerpadlo, to si nasaje. Zkusím ho použít znovu a uvidím. Jasně, že diesel zakouří, ale tohle byl takový štiplavý, otravný kouř a i na volnoběh byl kouř hodně zřetelný, jak ze starého trambusu. Přitom mám udělané čerpadlo, vstřiky, vše je O.K. takže na volnoběh u teplého motoru nejde z výfuku vůbec nic a lehce zakouří až při plné zátěži.
Každopádně díky za vaše postřehy, budu to sledovat.
Každopádně díky za vaše postřehy, budu to sledovat.