Po použití VIFu kouří...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 12 srp 2010, 13:25

Po použití VIFu kouří...

Příspěvek od Sniperfm »

Nechci dělat negativní reklamu, nebo zbytečný humbuk, ale zajímají mne zkušenosti těch, kteří používají také VIF. Všiml jsem si totiž, že po jeho aplikaci ( dávkování 1:1000 ) mi začal motor docela dost kouřit ve všech režimech a teplotách. Barva kouře černá s mírným nádechem do modra a smradem spálených ponožek. Měl jsem v nádrži ještě zbytek EKO nafty ( na zkoušku ) tak jsem si myslel, že to ovlivňuje ona ( mylná představa, EKO má nižší kouřivost ). Nějakou dobu VIF zase nepoužívám, tankuji motorovou naftu a je klid, kouřivost jako před tím.

Tak se ptám, je ta kouřivost např. způsobena tím, že VIF zabraňuje usazeninám, čistí motor všeobecně a jelikož má můj pětiválec 2.5 AEL 103kW téměř pul míče, tak to splauje bordel, nebo to může být způsobené něčím jiným?

Díky za info.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

VIF díky schopnosti zvyšovat cetanové číslo nafty způsobuje lepší hoření a tudíž je možné, že usazeniny na dnech pístů, kterých se může nahromadit poměrně dost, se teď začaly uvolňovat. Tedy tak bych to viděl já.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

A nevzalo ti čerpadlo jen ten bordel na dně nádrže po tý EKO naftě?
Jako auto si lehce zakouřit může pokud bude nakrmený na palivu, ale aby to kouřilo po více cetanech to asi moc smysl nedává.

Leda že bys měl nějakou ucpávku sazí ve výfuku a ty zrovna vylítaly ven ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

A jo, VIF smrdí, ale větší kouřivost jsem nazaznamenal nikdy. Leju ho hlavně kvůli zlepšení mazivosti, což je pro CR systémy stěžejní.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

zatim sem nic nepocitil ani si nikdo nestezoval ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja mam tiez z VIFka zatial len kladne pocity...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Také liju VIF a spokojenost ,žádná zvýšená kouřivost . Používám už třetí rok.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Uživatelský avatar
Sejky
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2010, 11:31
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Sejky »

Také liju VIF a žádná kouřivost není. Takže tam máš nějakej bordel v tý nadrži (noteeth)
Škoda Octavia Combi 1.9TDI, 81kW, 110PS, ASV, Ambiente
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 12 srp 2010, 13:25

Příspěvek od Sniperfm »

Hmm...bordel v nádrži není a i kdyby byl, Vif by na to neměl mít vliv. Co si nasaje čerpadlo, to si nasaje. Zkusím ho použít znovu a uvidím. Jasně, že diesel zakouří, ale tohle byl takový štiplavý, otravný kouř a i na volnoběh byl kouř hodně zřetelný, jak ze starého trambusu. Přitom mám udělané čerpadlo, vstřiky, vše je O.K. takže na volnoběh u teplého motoru nejde z výfuku vůbec nic a lehce zakouří až při plné zátěži.

Každopádně díky za vaše postřehy, budu to sledovat.
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

nepouzil si nahodou vif pre benzin?
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 12 srp 2010, 13:25

Příspěvek od Sniperfm »

Ne. Letní VIF pro diesel :-)
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

Kouřivost byla znát u corsy 1,3cdti tam to trochu víc čmoudilo. U Fabky rs to nekouří, ale smrdí to jak z našeho traktoru super s50. každopádně dle pc je spotřeba o cca 0,5l menší takže to neřeším
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

Chyba nebude ve VIF
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 12 srp 2010, 13:25

Příspěvek od Sniperfm »

mibfox: A nechces to trochu rozvezt, kdyz uz ses tak odborne vyjadril?
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

to taky netvrdím, když to vyhrálo v testu co koluje na netu.
nevím kdo to má v podpisu ale No smoke, no fun :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“