ECU 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Jednotka AFN
Zvládne řj z AFN regulaci turba bez úpravy softu?
Re: Jednotka AFN
Cemu si tim pomuzes?Dawee píše:Zvládne řj z AFN regulaci turba bez úpravy softu?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

To vime, ze 1Z ma obtok, jde o to ceho chce dosahnout.
1) Dat VTG turbo a tlacit vic.
2) Dat VTG turbo jenom proto, ze mu stavajici wastegate odeslo a on ma nejake VTG po ruce.
Pokud jde o bod 1) tak si bez upravy softu nepomuze - bude to tlacit stejne. Akorat to bude rychleji tlakovat.
1) Dat VTG turbo a tlacit vic.
2) Dat VTG turbo jenom proto, ze mu stavajici wastegate odeslo a on ma nejake VTG po ruce.
Pokud jde o bod 1) tak si bez upravy softu nepomuze - bude to tlacit stejne. Akorat to bude rychleji tlakovat.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Opravte mě. Jestliže předělám regulaci VTG turba z podtlaku na přetlak, tak pak jen softem zvednu tlak. Nechápu proč by to jednotka neměla zvládnout 

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Tak moje jednotka to nezvládne.
Zaprvé, obtok a regulace lopatkama jsou dva odlišný systémy a nedají se zaměnit bez úpravy softwaru v řídící jednotce. Plechovkou se sice dá dosáhnout jakáž takáž funkce, ale rozhodně to není vůbec ideální.
Zadruhé, do motoru 1Z se dávaly dva druhy jednotek. 8Bit - plastová a 16Bit - kovový obal. Kovová by VGT turbo po úpravě softwaru zvládla bez problémů. Bakelitová bohužel ne. Je to jako hrát need for speed na 486ce. Já mám tu smůlu,že mam tu 486ku..
Nejschúdnější řešení a asi jediný možný je schrastit ECU z motoru AFN. Ten má turbo s variabilními lopatkami, tudíž v pohodě uřídí 130 PS turbo a to i se sériovým softem. To znamená, že budu moct normálně jezdit a dojet třeba na čip..
Zaprvé, obtok a regulace lopatkama jsou dva odlišný systémy a nedají se zaměnit bez úpravy softwaru v řídící jednotce. Plechovkou se sice dá dosáhnout jakáž takáž funkce, ale rozhodně to není vůbec ideální.
Zadruhé, do motoru 1Z se dávaly dva druhy jednotek. 8Bit - plastová a 16Bit - kovový obal. Kovová by VGT turbo po úpravě softwaru zvládla bez problémů. Bakelitová bohužel ne. Je to jako hrát need for speed na 486ce. Já mám tu smůlu,že mam tu 486ku..

Nejschúdnější řešení a asi jediný možný je schrastit ECU z motoru AFN. Ten má turbo s variabilními lopatkami, tudíž v pohodě uřídí 130 PS turbo a to i se sériovým softem. To znamená, že budu moct normálně jezdit a dojet třeba na čip..
...tak jestli chceš zachovat podtlakovou regulaci, tak OK, ale mám pocit, že se to běžně nedělá. Co vím tak se to řeší změnou systému rgulace turba. Čistě mechanicky....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Já žiju v přesvědčení, že je to tak jak řikám. Andre tvrdí, že to jde poladit na plešce, ale tak 50/50 že to nepojede a když, tak určitě ne tak jak má. Reesha tvrdí, plastová jednotka nee. Kovová ano,ale soft předělat. Jinak bude platit to samý jako u plastový. Zdá se mi to logický, protože ovládání obtoku a lopatek určitě nemá stejný mapy v ECU. Jednotka musí regulovat VGT, když je tam VGT a ne westgate. Navíc je tady ten prů*er že mam tu 8Bit jednotku, která nezvládne soft pro regulaci lopat..
Tak co? Jak to je? Napište někdo kdo to dělal. Já tvrdím: předělat regulaci z podtlakové na přetlakovou - plechovka a turbo frčí jako origo 1Z. Pokud se má navýšit tlak, tak samozřejmě softvérově. Nechápu, proč by to nemělo fungovat.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Obě turba mají odlišný způsob regulace, a hlavně, nastavení parametrů regulátoru. Protože se turba nechovají stejně. Pokud předěláš ventil na podtlakový, nebude regulace fungovat správně. Proto je potřeba při výměně turba vyměnit i elektromag. ventil, hadičky správně zapojit, a softwareTDIPOWER píše:Tak co? Jak to je? Napište někdo kdo to dělal. Já tvrdím: předělat regulaci z podtlakové na přetlakovou - plechovka a turbo frčí jako origo 1Z. Pokud se má navýšit tlak, tak samozřejmě softvérově. Nechápu, proč by to nemělo fungovat.