E34 520i

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

E34 520i

Příspěvek od roman1648 »

motor na volnoběh jde jakoby na 5,5 válce - jak poznám kterej to dělá?
svíčky nový, beze změny, asi bude některá cívka v háji?
když ji ale jednu podruhé povytahuju od svíčky,je chod motoru beze změny
díky
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle se stává, když motor někde přisává vzduch..nejde to ani na 6 ani na 5 válců..A co se týče cívek ,je dobře zhasnout a dívat se,zda nestřílí jiskra..Jinak je všechny vyndat ven a proměřit ,popř. zkontrolovat ,zda někde neprobíjí..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, mohlo by být, je to takovýho dědka a má sací trubky a tak všechno omotaný porůznu izolepou....jinak cívky jsou 4 stejný a dvě každá jiná takže v minulosti už byly měněný patrně, když zvednu páčkou otáčky na já nevím 1500-2000, mám totor pěkne čistej zvuk, nezakouří,nezatřepe se
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, ty barvy jsou normální, každý pes, jiná ves.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

barvy ne, právě že i design a výrobce
4 jsou bavarian, 1 bosch a jedna cosi,myslím ZKL
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

môže to robiť falošný vzduch, zlá váha, zlá lambda, zlá niektorá cievka, je toho veľa cez net sa ťažko radí
nedávno som robil jednu e36 320i, robila to isté čo tebe ale moc nešla ani v otáčkach, bol problém s falošným vzduchom, všetky hadice som dal nové ale závada úplne nezmizla potom som prišiel nato že k cievkam zatekala voda ten plastový kryt na veku bol zlomený, vysušil som, nahodil druhý kryt a auto veselo jazdí
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Takže nové poznatky - je to na hlavu dolů, patrně min.těsnění páč jeden válec je skoro bez tlaku a mezi blokem a hlavou prolíná voda...

Jak je to s tímto motorem s demontáží - co a čím se aretuje? Kolík do setrváku a na vačky podkovy?
Mám zkušenosti jen s naftou, ale to by mělo být podobný ne?
díky
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nikdo neví ?
no, mám servisní manuál na CD tak to omrknu, ale přípravky mám stejně jen na TDs a D takže to bude "poraď si sám"
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

kolík do vačky by mal pasovať aj z TDS, ako sa aretujú vačky to netuším
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jj,kolek do setrváku sedí, aretace na vačky je podobná jen dvojitá
už to mám sehnaný :)
Odpovědět

Zpět na „BMW“