Ahoj, řeším u své Octavie 2001 TDI 66kW AGR (vsřiky 81kW, chip) zakmitání plnícího tlaku při počátku zrychlení. Párkrát se skutečný plnící tlak změní, respektive zakmitá okolo požadovaného tlaku a potom už požadovaný tlak kopíruje. Opakuje se to při každém sešlápnutí plynového pedálu od otáček 2000 ot/min výše. Mám podezření na N75 nebo váhu. Nechce se mi kupovat oboje, tak se zkouším ptát, jestli někdo nevíte co by to mohlo být...
http://car.elektrohubner.cz/LOG_AGR.CSV
Díky za názory!
zakmitání skutečného plnícího tlaku - LOG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zakmitání skutečného plnícího tlaku - LOG
Škoda Octavia 4x4 2001 1.9TDI AGR 66kW+CHIP+FB POWERPLUS 764, zelená agave
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
myslim ze u obtokoveho turba je to s vacsim mnozstvom nafty (po vymene trysiek a chipe) uplne normalna vec, minule tu dal kolega graf a ten spodok po vymene trysiek za 81kw osciloval aj na VGT turbe, takze podla mojho nazoru toto vobec nemusis riesit 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.