BMW e46 320d - log chyb

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
franko-f1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 srp 2011, 06:42
Odpovědi: 0

BMW e46 320d - log chyb

Příspěvek od franko-f1 »

Ahoj,

potreboval bych poradit, jak z logu zavad zjistit, co je spatne. Mam 320d, EU4, r.v. 2004.

Auto startuje normalne, jede normalne, pokud jedu vsak dlouho pod plynem, auto zniceho nic prestane tahnout. Musim zastavit a nastartovat znovu (zrejme nouzovy rezim). Jakmile mu znova nalozim cca 3000ot/min, tak to opet lehne.

Zde log :

# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DDE* -> 46D3/68 - Internal ECU 4
4BC2/94 - Air flow meter
4BC7/04 - Input-air temperature sensor
4BA0/01 - Input-air temperature sensor, Signal
4507/91 - Control of exhaust re-circulation
4850/11 - Error number 4850
4191/02 - Air charge pressure controller
4521/72 - Air charge control
4491/02 - Error number 4491

EWS -> 0F/3F - Power on reset
03/01 - Toleration of changing code increased, key 0
0E/01 - DME changing code XOR-error

ABS* -> 5E1F/A0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5E16/20 - CAN Timeout instrument cluster
5E14/A0 - CAN Timeout DME/DDE

LEW -> 09/7D - No CAN message (ASC)

A/C -> 20/02 - AUC heating

SRS -> 50/20 - Power supply, undervoltage

IKE -> F5/88 - No CAN message (ASC1)
F9/88 - No CAN message (ASC3)
F4/88 - No CAN message

LCM -> Shadow-memory:
45/04 - Sidelight 2, rear right
46/01 - Sidelight 3, rear left
47/03 - Sidelight 3, rear right

ZKE -> 3D/03 - Central locking system: Short circuit or Open circuit at Motor Tailgate
Shadow-memory:
90/23 - Battery Voltage: Open circuit

RAD -> 04/01 - Internal CD-drive: hardware problem

SZM -> Shadow-memory:
05/16 - Seat heating Lower voltage recognised


# SCAN END
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

co se objeví po vymazání závad znovu?
viděl bych to na váhu...
franko-f1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 srp 2011, 06:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od franko-f1 »

Jo, malem bych zapomnel, vymazu zavady a provedu nacteni chyb znovu.

Vaha je original a nova. Daval jsem ji pred tydnem. Zvlastni je, ze kdyz odpojim konektor vahy a projedu to , tak to jede uplne stejne jako s pripojenou vahou.
Hacki_RS
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 srp 2011, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hacki_RS »

riesil som podobny problem pokial ide o vahu skus ju odpojit a ist tak ,robil som to na E46 320D 100KW ,auto sa s odpojenou vaho spravalo tak ako ked bola funkcna :D doteraz jazdy na odpojenu vahu vzduhu ....
franko-f1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 srp 2011, 06:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od franko-f1 »

Tak vymazan log zavad a zde novy log ihned po projeti a snizeni vykonu, pred tim, nez doslo ke ztrate vykonu tam byla jen ta prvni hlaska INTERNAL ECU4.Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

regulace tlaku - obdoba ventilu N75 u VAG
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

zkus odpojit cidlo tlaku,je na sání pod oknem,jde tam sahnout,a projed to bez toho.Melo by to jet jako bez regulace turba,bude zabírat,ale az nahore.
Jestli to bude plynule tahnout az k omezovaci bude to nejspis tim.
franko-f1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 srp 2011, 06:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od franko-f1 »

Dekuji za radu, postupoval jsem vsak jinak, zajel jsem do BMW a ten senzor tlaku saciho potrubi jsem koupil. Namontovano, vymazan log zavad a projeto. Urcite zmeny nastaly.

Stare (puvodni) cidlo bylo takove divne, ta, trubicka do toho cidla byla dost spinava - rekl bych ze od oleje.

Prekontroloval jsem pro jistotu potrubi do intercooleru, nicmene zadna trhlina tam neni. Jen po odpojeni hadice od chladice kapal z hadice olej - to by asi nemelo, ne ?

A ted k te zmene jizdnich vlastnosti.

Mam tu k dispozici takovy tahly kopec, kde to vzdy ve 3/4 toho kopce zkolabovalo. I jedu, a presne ve 3/4 to prestalo tahnout, tak jsem zklamane myslel, ze jsem nic nevyresil, ale rekl jsem si, ze to nejak dojedu az nahoru, tam se otocim a pojedu domu. Mel jsem zarazenou 5, kdyz mi to ze 115 klesalo na 100, chtel jsem podradit, nicmene v tom okamziku to zniceho nic zabralo a opet to tahlo normalne az na vrsek kopce. Tak jsem jel domu a cestou zpet jsem taky trosku prasil, a motor tahl.
Kdyz jsem prijel domu, tak jsem hned nacetl chyby - jsou stejne, jak v predchozim prispevku ...


Zitra tomu dam dalsi testy ...


Dekuji vsem za prispevky. Jdu na pivo ...
(rofl)
Odpovědět

Zpět na „BMW“