Ahoj,
potreboval bych poradit, jak z logu zavad zjistit, co je spatne. Mam 320d, EU4, r.v. 2004.
Auto startuje normalne, jede normalne, pokud jedu vsak dlouho pod plynem, auto zniceho nic prestane tahnout. Musim zastavit a nastartovat znovu (zrejme nouzovy rezim). Jakmile mu znova nalozim cca 3000ot/min, tak to opet lehne.
Zde log :
# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DDE* -> 46D3/68 - Internal ECU 4
4BC2/94 - Air flow meter
4BC7/04 - Input-air temperature sensor
4BA0/01 - Input-air temperature sensor, Signal
4507/91 - Control of exhaust re-circulation
4850/11 - Error number 4850
4191/02 - Air charge pressure controller
4521/72 - Air charge control
4491/02 - Error number 4491
EWS -> 0F/3F - Power on reset
03/01 - Toleration of changing code increased, key 0
0E/01 - DME changing code XOR-error
ABS* -> 5E1F/A0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5E16/20 - CAN Timeout instrument cluster
5E14/A0 - CAN Timeout DME/DDE
LEW -> 09/7D - No CAN message (ASC)
A/C -> 20/02 - AUC heating
SRS -> 50/20 - Power supply, undervoltage
IKE -> F5/88 - No CAN message (ASC1)
F9/88 - No CAN message (ASC3)
F4/88 - No CAN message
LCM -> Shadow-memory:
45/04 - Sidelight 2, rear right
46/01 - Sidelight 3, rear left
47/03 - Sidelight 3, rear right
ZKE -> 3D/03 - Central locking system: Short circuit or Open circuit at Motor Tailgate
Shadow-memory:
90/23 - Battery Voltage: Open circuit
RAD -> 04/01 - Internal CD-drive: hardware problem
SZM -> Shadow-memory:
05/16 - Seat heating Lower voltage recognised
# SCAN END
BMW e46 320d - log chyb
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dekuji za radu, postupoval jsem vsak jinak, zajel jsem do BMW a ten senzor tlaku saciho potrubi jsem koupil. Namontovano, vymazan log zavad a projeto. Urcite zmeny nastaly.
Stare (puvodni) cidlo bylo takove divne, ta, trubicka do toho cidla byla dost spinava - rekl bych ze od oleje.
Prekontroloval jsem pro jistotu potrubi do intercooleru, nicmene zadna trhlina tam neni. Jen po odpojeni hadice od chladice kapal z hadice olej - to by asi nemelo, ne ?
A ted k te zmene jizdnich vlastnosti.
Mam tu k dispozici takovy tahly kopec, kde to vzdy ve 3/4 toho kopce zkolabovalo. I jedu, a presne ve 3/4 to prestalo tahnout, tak jsem zklamane myslel, ze jsem nic nevyresil, ale rekl jsem si, ze to nejak dojedu az nahoru, tam se otocim a pojedu domu. Mel jsem zarazenou 5, kdyz mi to ze 115 klesalo na 100, chtel jsem podradit, nicmene v tom okamziku to zniceho nic zabralo a opet to tahlo normalne az na vrsek kopce. Tak jsem jel domu a cestou zpet jsem taky trosku prasil, a motor tahl.
Kdyz jsem prijel domu, tak jsem hned nacetl chyby - jsou stejne, jak v predchozim prispevku ...
Zitra tomu dam dalsi testy ...
Dekuji vsem za prispevky. Jdu na pivo ...

Stare (puvodni) cidlo bylo takove divne, ta, trubicka do toho cidla byla dost spinava - rekl bych ze od oleje.
Prekontroloval jsem pro jistotu potrubi do intercooleru, nicmene zadna trhlina tam neni. Jen po odpojeni hadice od chladice kapal z hadice olej - to by asi nemelo, ne ?
A ted k te zmene jizdnich vlastnosti.
Mam tu k dispozici takovy tahly kopec, kde to vzdy ve 3/4 toho kopce zkolabovalo. I jedu, a presne ve 3/4 to prestalo tahnout, tak jsem zklamane myslel, ze jsem nic nevyresil, ale rekl jsem si, ze to nejak dojedu az nahoru, tam se otocim a pojedu domu. Mel jsem zarazenou 5, kdyz mi to ze 115 klesalo na 100, chtel jsem podradit, nicmene v tom okamziku to zniceho nic zabralo a opet to tahlo normalne az na vrsek kopce. Tak jsem jel domu a cestou zpet jsem taky trosku prasil, a motor tahl.
Kdyz jsem prijel domu, tak jsem hned nacetl chyby - jsou stejne, jak v predchozim prispevku ...
Zitra tomu dam dalsi testy ...
Dekuji vsem za prispevky. Jdu na pivo ...
