Spojka na motor ATD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukash188
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 úno 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo

Spojka na motor ATD

Příspěvek od lukash188 »

V najblizsej dobe sa chystam na vymenu spojky na Octavii combi 4x4 s motorom ATD. Podla vsetkeho co som zistil, tak mal by tam byt dvojhmotny zotrvak. Chcem sa opytat, ci je lepsie ist do jednomoty alebo dvojhmoty? Tiez som rozmyslal pozhanat starsi zotrvak, ale to neviem ci je dobry napad.
Octavia I. combi, ATD 74kw PD 4x4, r.v. 2002 235 000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli to je 6Q tak rozhodně dvojhmotu a klidně dej novou..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
lukash188
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 úno 2011, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo

Příspěvek od lukash188 »

Ano je to 6Q. Takze odporucas novu dvojhmotu. Asi to aj tak poriesim teda, aj ked 450€ je celkom dost :-/
Octavia I. combi, ATD 74kw PD 4x4, r.v. 2002 235 000km
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Měl bych za 380euroš...
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“