Stracanie vody - UZ som ZUFALY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Stracanie vody - UZ som ZUFALY

Příspěvek od jjuriss »

Ahojte!
je tu asi milion tem s touto problematikou, vsetky mam nastudovane ale proste ani za toho nemozem prist na chybu... straca sa mi voda a uz som z toho vazne zufaly.... hadice som prekontroloval komplet vsetky ani kvapka, vymenik olej-voda tiez ani kvapka. prejavuje sa to tak ze po ujdeni cca 700km musim doliat 2-4 dcl.... pocas jazdy mi kontolka nikdy nepipa... vzdy sa to prejavi ked auto odstavim a na druhy den ho nastartujem... radiator kurenia som nekontroloval, ale v aute necitit kvapalinu, podlaha je sucha, pod autom je sucho tiez..... napada ma uz len tesnenie pod hlavou, ale vo vode nieje ani naznak oleja, a v oleji ano naznak vody.... auto ide tak ako ma, nedymi, startuje tak ako ma... chlapci uz fakt neviem co by to mohlo byt! popripadne niekto ochotny kto sa do toho vyzna a odhodlal by sa opravit mi to, okolie liptova, ale som ochotny, ak by to vyriesil prejst aj pol slovenska.

a este taky zaujimavy poznatok. kde mi zas zacala pipat ale neriesil som to a isiel som na trasu 13km, ked som otvoril kapotu hladina bola asik 3cm po min. riskou. ked som otvoril nadobku vyfucal vzduch a hladina vody sa zdvyhla pekne medzi risky.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a chladič nieje deravý?..môže byť tesnenie pod hlavou,hlava..atď.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

chladic tak isto OK nenasiel som miesto keby vytekala voda.... ja neviem keby bolo tesnenie alebo hlava myslim ze by sa to nejako porejavilo a chode motora a proste nic...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Presne tak, poriadne pozri chladic, moze to uz mat za sebou (vykorodovany) vodu moze prepustat len pod tlakom a ta sa stihne odparit, takze unik nenajdes, prezri chladic, ci nemas na nom niekde farbne miesto po kvapaline.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

dibarbora píše:Presne tak, poriadne pozri chladic, moze to uz mat za sebou (vykorodovany) vodu moze prepustat len pod tlakom a ta sa stihne odparit, takze unik nenajdes, prezri chladic, ci nemas na nom niekde farbne miesto po kvapaline.
no skusim ale myslim si ze ten je ok, ale este raz ho prezrem
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

vypada to na fukle tesnenie pod hlavu,ked tomu das plny kotel do kopca su hadice tvrde?
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

sparco gti píše:vypada to na fukle tesnenie pod hlavu,ked tomu das plny kotel do kopca su hadice tvrde?
nooo niekedy som spozoroval ked sa jazdilo razantnejsie tak na druhy den zacala pipat kontrolka... hadice sa daju stalacit rukou ked je motor zahriaty a bezi.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

neni praskla nadobka, mikro prasklina a tratila se voda, ale nebylo videt, kde. ne vzdy jen pod minimum, kdyz nedolejes tak se trati dale, potom muze byt prasky blok.
liskal
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 21 úno 2008, 18:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od liskal »

ak tam nemáš nemrznucu zmes tak neuvidíš ak ti to niekde uniká lebo voda sa stihne odpariť
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

to je taky fakt, ted jsem resil sprintera a taky orisek
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

to dav55, nadobku som cistil, ale veru ze som ju neotestoval ci nieje prasknuta, ale pod nou mokro nieje, ale skusim eset raz.... ale myslite ze keby bol prasknuty blok, alebo tesnenie ze motor by isiel uplne v poraidku?
to liskal: teraz je tam asi 2:1 voda : nemrznuca... inak neecistuje nejaka reflexcna latka na zistenie uniku?
Naposledy upravil(a) jjuriss dne 01 zář 2011, 20:04, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

natlakuj do chladicí soustavi kompresorem 1.5-2 a někde se to projeví mno jinak se ještě stává že to dělá vodní pumpa a to za tepla a vytékající směs uschne a fleky jsou pod krytem rozvodů a není to vidět nebo pod přírubou termostatu tam to také uschne (doufám že jde o OI co je v popisu)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

chladic nie len pozriet od motora, ale zhodit dole naraznik a pozret aj z predu, tam dostava viac zabrat. Hlavne pozret konce, nie len lamely.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

hansdob píše:natlakuj do chladicí soustavi kompresorem 1.5-2 a někde se to projeví mno jinak se ještě stává že to dělá vodní pumpa a to za tepla a vytékající směs uschne a fleky jsou pod krytem rozvodů a není to vidět nebo pod přírubou termostatu tam to také uschne (doufám že jde o OI co je v popisu)
ano O1, nove rozvody, pumpa to isto nebude... asi si dam urobit nilonove veko s prirubou na autoventil askusim to natlakovat...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

urcite natlakovat, jak za studena tak za tepla, nekolikrat za sebou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“