Čištění vstřiků - metoda, která funguje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Myslím, že tady kucí řeší PD...slovacek.milos píše:pokud sděláš horní dekl na čerpadle tak hodně často je tam černo, jak na deklu tak na nastavovači,
můj názor je že ten bordel černý je právě z toho deklu
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Primárně je to zkoušeno na PD, ale mě zajímá především rotačka. Takže můžeme diskutovat nad oběma možnostmi.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 05 zář 2011, 12:20, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5180
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Do prázdné nádrže (15litrů) dát 0,5l VIFu,najet 5-10km,aby se VIF dostal do systému,nechat přes noc působit a ráno normálně řádně protáhnout.Jsou-li vstřiky po mech.stránce dobré,toto pomůže.Viz. Seat,ani nevím,kde měl vstřiky(zůstali originál po celou dobu)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já vím jedno že pokud budeš mít zakarbonované špičky trysek tak ten karbon neodstraní tímto způsobem ani svatý petr,
a u rotaček něco bez okorevize jen tak rozpouštět, to přímo varuju,
půl čerpadla může být zalité vodou
na deklu a hejbli nastavovače 3mm vsrtva sajrajtu,
PD jsem nikdy nespravoval,
u CR bych se do toho taky nepouštěl něco čistit, čerpadlo bývá i orezlé, pokud se něco uvolní a navštíví vstřik tak to špatně skončí,
jak zde někdo psal že ve vestřiku se vymění nějaké silonové těsnění za pár kaček a jede to dál tak ten pravněpodobně držel v ruce jen vlastní vstřikovač co má od přirození
a u rotaček něco bez okorevize jen tak rozpouštět, to přímo varuju,
půl čerpadla může být zalité vodou
na deklu a hejbli nastavovače 3mm vsrtva sajrajtu,
PD jsem nikdy nespravoval,
u CR bych se do toho taky nepouštěl něco čistit, čerpadlo bývá i orezlé, pokud se něco uvolní a navštíví vstřik tak to špatně skončí,
jak zde někdo psal že ve vestřiku se vymění nějaké silonové těsnění za pár kaček a jede to dál tak ten pravněpodobně držel v ruce jen vlastní vstřikovač co má od přirození
Ja som to dnes odskusal, motor v podpise.
Zimny VIF s naftou v pomere 4:1, auto som nechal klepat hodinu na volnobehu a ckazdych 10 min som mu trochu slapol na krk.
VIF zo spiatocky bol po hodine stale cisty, bez zakalenia.
Robil som to kvoli cerpadlu, na volnobehu trochu kolisali otacky -+20otacok, tak preventivne som to skusil a zatial nelutujem.
http://www.youtube.com/watch?v=L8E8q_eCaaU
Filter som dal na privod, nie na spiatocku, myslim ze je to efektivnejsie, lebo nejde do cerpadla tolko bubliniek ked sa to zacne penit.
Zimny VIF s naftou v pomere 4:1, auto som nechal klepat hodinu na volnobehu a ckazdych 10 min som mu trochu slapol na krk.
VIF zo spiatocky bol po hodine stale cisty, bez zakalenia.
Robil som to kvoli cerpadlu, na volnobehu trochu kolisali otacky -+20otacok, tak preventivne som to skusil a zatial nelutujem.
http://www.youtube.com/watch?v=L8E8q_eCaaU
Filter som dal na privod, nie na spiatocku, myslim ze je to efektivnejsie, lebo nejde do cerpadla tolko bubliniek ked sa to zacne penit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Marek77 píše:Jak tak nad tím přemýšlím, dát filtr na zpátečku je totiž blbě. Ve zpátečce je tlak a hrozí roztržení filtru. V přívodním potrubí je mírný podtlak a to by filtru vadit nemělo. Takže asi jsi to udělal lépe.....
toto som este nasiel na webe:
http://www.youtube.com/watch?v=G1qgF_jM ... =relatedam vediet
Dnes sa este chystam na PICASSO 2.0 HDi, pak dam vediet
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
PET 12 barov udrzi...slovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,
tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany
pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm
inak na to picasso kaslem, milos ma pravdu, moze sa uvolnit nejaky vacsi kus sajrajtu a ostane vysiet v spicke, so svojim autom by som to zopakoval kludne aj 100krat, ale cudzie si na triko nevezmem, pri tychto pokusoch je vzdy neake riziko a kazdy sa moze rozhodnut sam v ramci svojich moznosti, hlavne financnych
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mne prdla v ruke napustena 3/4 vodou, som sa smiechu nezdrzalA6TDI píše:doufám že ses moc neleklslovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,
tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany
pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
asi trosku od veci, ale odkedy ma 110kw ostru vacku? 
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif