jo tak to každej diesel co sjem viděl při vytočení začoudí, zvlášť když tomu dáš plnej kotel, kdyby bylo popravený turbo, tak mě to čadilo jak kráva a nemusel jsem tomu ani dávat, když jsem vylezl z auta a nahlej šlapal na plyn, za mnou byla černá clona..z intercooleru valil olej do spalovny proto to asi tak zřejmě čadilo, lopatky byly jetý, přesto jsem s autem jezdil 4 měsíce a měl jsem víc štestí jak rozumu, protože borec mi pak řekl, že jsem přijel za 5minut 12Batezip píše:No já tam mám akorát trysky PP764 a když to vytočím, tak to dost čoudí. Jinak ne nebo jen minimálně, ale v zrcátku to není vidět.
kolko vydrzi agr turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
						Připojím svůj dotaz na AGR turbo:
taky mi píská kolem 1500 otáček, ale znatelně pouze do doby, než se pořádně ohřeje motor. Takže tomu nepřikládám význam, oleje mi to sežere 0,5 litru za 15 000 km, tak myslím že bez problému.
Zvláštní ale je, že při stání na volnoběh mi tak po minutě cvakne nějaký ventil a začne pískat turbo. Po klepnutí na plyn a nepatrném zvýšení otáček to zmizí, po minutě se to zase opakuje atd. Co to je? Špatný ventil N75? Nebo mám očekávat turbo KO?
			
			
									
									taky mi píská kolem 1500 otáček, ale znatelně pouze do doby, než se pořádně ohřeje motor. Takže tomu nepřikládám význam, oleje mi to sežere 0,5 litru za 15 000 km, tak myslím že bez problému.
Zvláštní ale je, že při stání na volnoběh mi tak po minutě cvakne nějaký ventil a začne pískat turbo. Po klepnutí na plyn a nepatrném zvýšení otáček to zmizí, po minutě se to zase opakuje atd. Co to je? Špatný ventil N75? Nebo mám očekávat turbo KO?
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
						2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Re: kolko vydrzi agr turbo
Prepac, trocha offtopic ale to sa kam chystas na 7000km dovolenku? Do portugalaska alebo co?ciko píše:Je to nesmrtelne turbo ako som niekde cital? Alebo aj toto ma nejaku zivotnost? Mam uz 2ooooo km...mam preventiv.e vymenit pred 7000km dovolenkou?
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
						Koukni jestli nemáš někde děravej vejfuk. Mně turbo pískalo i od 1100 do 1300ot a dělal to děravej vlnovec. Teď je klid...caryo píše:Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
Turbo hvízdá pořád, jen to není slyšet díky vejfuku.
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
						Poznáš to jednoduše, EGR zkus odpojit, ale pochybuji že píská EGR. Zkus se podívat jestli nemáš někde děravej vejfuk.caryo píše:Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
VW Golf IV 1.9 TDI 66KW, EGR OFF, KAT OFF.
						Vlnovec tam mám necelý rok, na výfuku jsem nikde problém nenašel - předpokládám, že netěsný místo by bylo minimálně zafoukaný od sazí, navíc větší netěsnost by měla být i slyšet.
Ale pozoroval jsem to ve Vagu - běžně při volnoběhu je EGR otevřený na cca 70%, to těch zhruba dvou minutách cvakne a zavře se v mém případě vždy na 4,8 % a tu chvíli slyším turbo. Klepnu na plyn, EGR se vrátí na 70% a je klid...
			
			
									
									Ale pozoroval jsem to ve Vagu - běžně při volnoběhu je EGR otevřený na cca 70%, to těch zhruba dvou minutách cvakne a zavře se v mém případě vždy na 4,8 % a tu chvíli slyším turbo. Klepnu na plyn, EGR se vrátí na 70% a je klid...
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
						2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
zkousel si jestli funguje ventil na egr?caryo píše:Vlnovec tam mám necelý rok, na výfuku jsem nikde problém nenašel - předpokládám, že netěsný místo by bylo minimálně zafoukaný od sazí, navíc větší netěsnost by měla být i slyšet.
Ale pozoroval jsem to ve Vagu - běžně při volnoběhu je EGR otevřený na cca 70%, to těch zhruba dvou minutách cvakne a zavře se v mém případě vždy na 4,8 % a tu chvíli slyším turbo. Klepnu na plyn, EGR se vrátí na 70% a je klid...
					Naposledy upravil(a) PidyPedro dne 08 zář 2011, 12:47, celkem upraveno 2 x.
									
			
									VW Golf IV 1.9 TDI 66KW, EGR OFF, KAT OFF.