Ekologická nafta - MEŘO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jen upozornim,ze potom co sem 2x smichal smesnou a olej sem celej system vstrikovani odrovnal. Pdoaovaci cerpadlo zacalo brucet a skoro netlacit, vysokotlake se zacalo pridirat a delat pilinky a DRV je skoro pred smrti kazdy tydne ho musim vytahovat cistit sitko a mazat.
a cistej olej a cistou naftu to jezdilo paradne,ale jine experimenty skoncily fatalne jako sem byl varovan.
a cistej olej a cistou naftu to jezdilo paradne,ale jine experimenty skoncily fatalne jako sem byl varovan.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ja sme tlak nemeril,protoze vim,ze pro start JTD staci 0,5 Bar na podavacim cerpadle zbytek natlakuje railove,takze to akorat dyl startuje.slovacek.milos píše:sikin mě by zjímalo když čerpadlo bručelo jaký jsi měl tlak
taky by mě zajímalo když cr čerpadlo dělalo pilinky jak jsi to zjistil,
dík miloš
S tema pilinkama nevim co checs rict. kdyz mas ve filtru medeny mas KO podavaci kdyz mas na sitku DRV kovove tak je KO vysokotlake. Ono teda nebylo uplne dobre uz na normalni naftu,protoze v zime to nestartuje vubec,ale michanuim sracek sem to dodelal. Pocital sem s tim a byl sme pripraven na vymenu,ale ted sem zjistil,ze to neni prdel a nevyplati se to.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
sitko co chyta nescistoty aby neucpaly vstriky.slovacek.milos píše:ještě nevím co to je sítko drv, to je sítko proti bublinám?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a nemáš odkaz na nějaké schíma kde to sítko je, já právě četl že to je sítko proti bublinám, a mám jedno čerpadlo co si samo nenasaje, motor hůř táhne tak si myslím že by to mohlo být tím sítkem,sikin1987 píše:sitko co chyta nescistoty aby neucpaly vstriky.slovacek.milos píše:ještě nevím co to je sítko drv, to je sítko proti bublinám?
jinak DRV není sítko ale tlakový regulační ventil, ventily más spravidla dva hlavní a pomocný

nevim jestli to ma aj jinou funkci, ale pokud vim tak u cerpadla CP1 se pouzivaji 2 typy DRV a jeden ma sitko jako mam ja a druhy uz nema.
Vsak staci to vytahnout a podivat se jestli je zanesene. fotku sem nasle tady na marea foru.
http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... ic&p=98085 a rez tim DRV je v manulau na fiat bravo
a samozrejme vim jakou funkci ma DRV proto to nerozebisuju jdloze jako regulator tlaku paliva.
Vsak staci to vytahnout a podivat se jestli je zanesene. fotku sem nasle tady na marea foru.
http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... ic&p=98085 a rez tim DRV je v manulau na fiat bravo
a samozrejme vim jakou funkci ma DRV proto to nerozebisuju jdloze jako regulator tlaku paliva.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vpohode. Jako oni asi pocitaji,ze je kvalitni nafta a vse chyti palivak,ale me se to ucpava pilinkama z cerpadel teda myslim si to magnet to nebere,ale je to takove kovove. Mozna to je nejaka sracka z vyfritu ja se nechal moc unest bohuzel. Uvidime jak to dopadne stejne bych musel jezdit v zime jen na naftu a aditivovat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jo tak to se te cene divim,protoze nafta na Zlinsku je na 36 na znackovych cerpackach okolo 34,5 na sitech a ja bohuzel uz musim jen kvalitni palivo abych nekam dojel.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm