motor klepe

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

motor klepe

Příspěvek od 12skvarka »

nazdar borci,byl bych rad za vas nazor:
leon 1.9tdi 81 kw klepe..rekl bych ze to nejde od kliky..nejvíc je to slyset na volnobech pri nejakejch 2200ot uz to neni slyšet protože přirozený hluk motoru je hlasitější............tekl 1 střik tak jsem ho vyměnil a pořád stejný...hydra v pořádku........sundal jsem hlavu neni videt nic(písty se nedotýkají ventilů) na 4.válci v horní úvrati kdyz hejbu s pístem tak má větší vůli než ostatní...a klepne si...........chtel sem tam dat jimej polomotor ale ten co mam ........tak ten delá na tom 4. to samé(jo zapomel jsem ze u obou motorů je na tom 4.válci lehce máznutej píst)

myslíte ze muze klepat ?(říkám si že by ten klepot se zvyšoval s počtem otáček v pořádný rány.zatím co tady to pří těch 2000ot už neni slyšet)
:?
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

jo a ješte pro motoráře............. na pístech je napsáno 79.46 a na tom druhym motoru 79,44..........kdyz vemu píst z jednoho motoru do druhého a dam na všechny 4válce nové kroužky nebudou vadit ty 2 setiny???

koukal jsem žě na výbrus je 79.72...........tak ty dve setiny snad nevadí nebo jo???????????? :?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Prasknul mi jeden píst, tak jsem koupil starší motor, písty jsem přendal všechny, kroužky nechal původní. Jen jsem musel vyčistit drážky v pístech. Už mám po opravě najeto asi 3000 km a OK, olej to nebere. Na původních pístech rozměr nebyl, na těch co jsem tam dával bylo taky myslím 79,44. Osobně si myslím, že ty 2 setiny nevadí
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Pokud je mázlej píst a ve válcu jsou stopy, tak to může klepat.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

A pokud je tam velká vůle, tak taky klepe a ty 2 setiny nevadí.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

tak jsem dal jinej pist a kruožky na všechny valce nové a je to vpohode..........slape jak hodinky a ani ťuk
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Mám takovej asi blbej dotaz,ale cože znamená "mázlej píst"?To jako že je ve válci trochu vydřenej?Díky za odpo. :)
SHARAN AUY 2002
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Na válci i na pístu to může být vydřené a ve válci můžou zůstat částečky hliníku s pístu a to potom klepe.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

jojo na válci byla hliníková rejha z pístu
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Díkes :D
SHARAN AUY 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“