Přibržduje levý zadní brzidč

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Přibržduje levý zadní brzidč

Příspěvek od Slajchy »

Ahoj, nedávno mi začal přibržďovat zadní levý brzdič. Byla na něm stržená prachovka a byl z oxidovaný pístek. Celý jsem ho rozebral a pístek vyčistil 600 smirkem pod vodou, přetáhnul nouvou prachovkou, ale přibržduje furt. Je na to nějaká finta? Nebo musím sehnat jinej?
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ahoj nevim na jakem autě ale co lanovody nebo paka rucni brzdy vraci se.rozdelal jsi to cele nebo jenom pistek.casto jsou zarezle paky na brzdici a pak se to musi rozdelat cele.
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Je to na laguně 1,9 dci 74kW rok 2002. No čistil jsem jen pístek ale, když jsem roztáhnul ten brzdič a zabrzil jen brzdou, tak už to zas přibržďovalo. Vubec jsem nešahal na ručku.
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

odvzdušni to ;)
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

To jsem odvzdušňoval hned, ale můžu to ještě zkusit
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

jak hodne to pribrzduje.az to bude pribrzdeny povol odvzdusnovak a zatoc pokud se to zlepsi tak prekontroluj hadici jestli neni rozpadla zevnitr a nedrzi ti tlak.
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Ok zkusim, jen nevim jak bych měl okouknout tu hadici zevnitř
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Tak jsem to zkoušel a po povolení odvzdušňováku jen v cca sekundovem intervalu odkapavá. Nebylo to vůbec pod tlakem, tak tím to asi nebude. Ten pístek prostě sám nechce trošku zalést. Když jsem ho pákou zatlačil, tak to bylo ok, ale po dalším zabrždění je to stejny
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Tak jsem rozebral brzdič a pístek byl z lehka za oxidovany. Vyndal jsem ho, ojel smirkem a už to zase chodí jak má. Jen mi nejde do hlavy jak to mohlo z oxidovat přes neporušenou prachovku a přes léto. Asi budu muset stejně koupit jinej
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

tak tam strikni trochu silikonoveho oleje a bude klid.
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

geo píše:tak tam strikni trochu silikonoveho oleje a bude klid.
To už jsem dělal pro jistotu minule a stejně
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

a nebode jednodussi zainvestovat sest stovek??? brzdy by se nemely oje.bavat... http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;2 ... T=0|LNG=0|
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdyby při každém přibrždování se měnil svěrák, kam bychom došli..?Jsme snad opraváři nebo výměnáři..?Udělá to i zánovní auto..Hlavně to dělají auta, která často stojí, nebo v automatu, kdy se dá parking a ruční je na nic..Dělal jsem auto v záruce a vůbec se mi do toho nechtělo, brzda svítila novotou..Pak jsem vymáčkl pístek a pod gumičkou byly rezavé sračky...Rozhýbání bez demontáže válečku je na chvíli......A tam kde je sůl, tam je i zablokování brzd..Stačí jedna zima a bílé auto a je problém..o teplé garáži nemluvím...Teď jsem se byl podívat na poslední T 613 v metle, která stála 4 roky v suché stodole...ale geniální majitel šetřílek ji tam dal nasolenou/sůl je tam doteď/ a je po ní...je nasračky... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“