Přibržduje levý zadní brzidč
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přibržduje levý zadní brzidč
Ahoj, nedávno mi začal přibržďovat zadní levý brzdič. Byla na něm stržená prachovka a byl z oxidovaný pístek. Celý jsem ho rozebral a pístek vyčistil 600 smirkem pod vodou, přetáhnul nouvou prachovkou, ale přibržduje furt. Je na to nějaká finta? Nebo musím sehnat jinej?
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Je to na laguně 1,9 dci 74kW rok 2002. No čistil jsem jen pístek ale, když jsem roztáhnul ten brzdič a zabrzil jen brzdou, tak už to zas přibržďovalo. Vubec jsem nešahal na ručku.
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Tak jsem to zkoušel a po povolení odvzdušňováku jen v cca sekundovem intervalu odkapavá. Nebylo to vůbec pod tlakem, tak tím to asi nebude. Ten pístek prostě sám nechce trošku zalést. Když jsem ho pákou zatlačil, tak to bylo ok, ale po dalším zabrždění je to stejny
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Tak jsem rozebral brzdič a pístek byl z lehka za oxidovany. Vyndal jsem ho, ojel smirkem a už to zase chodí jak má. Jen mi nejde do hlavy jak to mohlo z oxidovat přes neporušenou prachovku a přes léto. Asi budu muset stejně koupit jinej
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
a nebode jednodussi zainvestovat sest stovek??? brzdy by se nemely oje.bavat... http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;2 ... T=0|LNG=0|
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Kdyby při každém přibrždování se měnil svěrák, kam bychom došli..?Jsme snad opraváři nebo výměnáři..?Udělá to i zánovní auto..Hlavně to dělají auta, která často stojí, nebo v automatu, kdy se dá parking a ruční je na nic..Dělal jsem auto v záruce a vůbec se mi do toho nechtělo, brzda svítila novotou..Pak jsem vymáčkl pístek a pod gumičkou byly rezavé sračky...Rozhýbání bez demontáže válečku je na chvíli......A tam kde je sůl, tam je i zablokování brzd..Stačí jedna zima a bílé auto a je problém..o teplé garáži nemluvím...Teď jsem se byl podívat na poslední T 613 v metle, která stála 4 roky v suché stodole...ale geniální majitel šetřílek ji tam dal nasolenou/sůl je tam doteď/ a je po ní...je nasračky... 
nepropadat panice...