
BMW 525TDs-padá nafta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 525TDs-padá nafta
Zdarec kámošovi nejspíš padá nafta protože ráno startuje tak na 5x . Zjistili jsme že nejde to čerpadýlko v nádrži,může to mít takový vliv? Podle mě by to mělo fungovat i bez něj,trubky a hadice vypadají ok. Co by to ještě mohlo dělat? 

GIII Variant syncro TDi
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Pokud je nefunkční podávací čerpadlo tak to vliv má jen když je v nádrži míň jak 20-25 litrů paliva. Když je v nádrži málo tak se to dokáže zavzdušnit i za jízdy, většinou to zdechne v kopci.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Hlava tam pasuje z cuminse 5,9lRadim45 píše:Dík, jinak jsme tam dali na zkoušku AC pumpu ze škodovky a funguje to ,má v sobě taky zpětný ventil takže to vypadá dobře. Nevíš kde se dá sehnat 12mm hlava do čerpadla ? Jestli to pasuje z nějakýho jinýho auta?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Dík za info,no zas 200 koní ne jen bych to chtěl trošku oživit zdá se mi to trochu líné myslím že těch 130 kw by úplně stačilo,jsem myslel že když dám 12 mm hlavu tak to pojede o dost líp a ani by se to nemuselo čipovat.Ale tu hlavu z té 5,9 jen tak neseženu.To už nejlépe celý auto s tímto motorem třeba Dodge Ram
Nevíte kde umí čip na tyhle motory .?

GIII Variant syncro TDi
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
po chipe to pekne ožije v nižších otáčkach, ale pred chipom si daj nastaviť rozvody a čerpadlo, tým ti tiež ožije pár zdochnutých koníkov, hlavne keď je to mŕtve pod 2000 a potom to vystrelí tak to je presne prejav posunutých rozvodov, mne sa to pekne postupne zberá už od nejakých 1600 samozrejme poriadny záťah prichádza od 2000 vyššie, a mám to bez chipu
No přesně tohle je i tohoto auta je to do dvou tisíc uplně mrtvé ,třeba v porovnání s mojim golfem 81kw ten jede hned od spoda ,trochu jsem to přisuzoval tomu že to je 6 válec tak to nebude ve spod tak živé no ale stejně by to mohlo jet líp,takže říkáš nastavit rozvod?
GIII Variant syncro TDi
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Passat b5.5 1.9TDI 96kw 4motion
776 179 570
Pokud dáš tu 12mm tak to budeš muset chipnout...bude se muset stáhnout dávka paliva jinak z toho bude lokomotivaRadim45 píše:Dík za info,no zas 200 koní ne jen bych to chtěl trošku oživit zdá se mi to trochu líné myslím že těch 130 kw by úplně stačilo,jsem myslel že když dám 12 mm hlavu tak to pojede o dost líp a ani by se to nemuselo čipovat.Ale tu hlavu z té 5,9 jen tak neseženu.To už nejlépe celý auto s tímto motorem třeba Dodge RamNevíte kde umí čip na tyhle motory .?


BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Napiš mi na wizy.demon@seznam.czm3arko píše:kde sa da zohnat ta 12mm hlava a kolko by to stalo?dik
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER