Václav Žižka píše:Tolerance je +/- 150 ms.............
Jinak ještě k hodnotám kanálu 13:
jde o stabilizaci volnběhu (!) a tolerance jsou +/- 2,8mg/str
což sice trochu překračuje, ale jde o volnoběžné otáčky.
Problém asi bude jinde......
To nemyslis vazne ze? Pokud ma vse kolem v poradku a slo by jen o ten vstrik tak 3mg davka je ok ?
Jakmile jsou tam 3mg/str, tak to znamená samozřejmě problém, protože je to maximální hodnota, kterou to dokáže zobrazit. V mém případě ale prakticky jisté, že je to jen důsledek nějaké jiné poruchy než přímo vstřikovačů. Napadá mě řj anebo něco na hlavě, ale to je trošku drahý na laborování.
Václav Žižka píše:Tolerance je +/- 150 ms.............
Jinak ještě k hodnotám kanálu 13:
jde o stabilizaci volnběhu (!) a tolerance jsou +/- 2,8mg/str
což sice trochu překračuje, ale jde o volnoběžné otáčky.
Problém asi bude jinde......
To nemyslis vazne ze? Pokud ma vse kolem v poradku a slo by jen o ten vstrik tak 3mg davka je ok ?
No právě že vše kolem v pořádku nebude, s tím už diego 191 souhlasí.
Vstřikovače to nejsou. Chtěl jsem jen říci, že údaje kanálu 13 nic neřeknou k vypadávání jednoho válce při otáčkách viz úvod diskuse
jurosdi píše:Korekcia volnobežnej dávky pre každý valec zvlášt nie je náhodou vypočítaná na základe úhlového zrýchlenia zotrváku????
Myslíš, že by mohl být problém na setrváku? Už jsem někde četl o jednom příběhu, kdy byl vylomenej jeden zub na něm... Trochu tomu nahrává do karet to, že to bylo potkaný, ale přesahy na pístech jsou OK. Jinak setrvák jako takový je v pořádku - "neháže".
neustále řeším nepravidelný chod volnoběhu - vstřiky,váha ,hadičky a turbo jsou pravděpodobně ok,starty dobré ,spotřeba perfekt - při volnoběhu na vteřinku občas vynechá motor a jakoby to odněkud z motoru cinkne - to by mohlo asi odpovídat tomu setrvačníku - pokud se otáčky volnoběhu řídí podle setrváku....?Podle vagu se střídají v poruše postupně všechny ventily ,ale do nouzáku to nikdy nespadne
sharred píše:neustále řeším nepravidelný chod volnoběhu - vstřiky,váha ,hadičky a turbo jsou pravděpodobně ok,starty dobré ,spotřeba perfekt - při volnoběhu na vteřinku občas vynechá motor a jakoby to odněkud z motoru cinkne - to by mohlo asi odpovídat tomu setrvačníku - pokud se otáčky volnoběhu řídí podle setrváku....?Podle vagu se střídají v poruše postupně všechny ventily ,ale do nouzáku to nikdy nespadne
Za studena na volnoběh mi to taky ze začátku sem tam vynechá, ale Vag nic neukáže. Mě to cinká, když se rozjedu do prudkýho kopce hlavně za studena, ale to je u mě možná jen tím, že to v tu chvíli jede na tři válce.
jurosdi píše:Korekcia volnobežnej dávky pre každý valec zvlášt nie je náhodou vypočítaná na základe úhlového zrýchlenia zotrváku????
Myslíš, že by mohl být problém na setrváku? Už jsem někde četl o jednom příběhu, kdy byl vylomenej jeden zub na něm... Trochu tomu nahrává do karet to, že to bylo potkaný, ale přesahy na pístech jsou OK. Jinak setrvák jako takový je v pořádku - "neháže".
Na to by byl dobrý USB osciloskop III a viděl by jsi hned jak je na tom mezera a zuby na snímači
Jen ho mít .
sharred píše:neustále řeším nepravidelný chod volnoběhu - vstřiky,váha ,hadičky a turbo jsou pravděpodobně ok,starty dobré ,spotřeba perfekt - při volnoběhu na vteřinku občas vynechá motor a jakoby to odněkud z motoru cinkne - to by mohlo asi odpovídat tomu setrvačníku - pokud se otáčky volnoběhu řídí podle setrváku....?Podle vagu se střídají v poruše postupně všechny ventily ,ale do nouzáku to nikdy nespadne
Za studena na volnoběh mi to taky ze začátku sem tam vynechá, ale Vag nic neukáže. Mě to cinká, když se rozjedu do prudkýho kopce hlavně za studena, ale to je u mě možná jen tím, že to v tu chvíli jede na tři válce.
sharred píše:neustále řeším nepravidelný chod volnoběhu - vstřiky,váha ,hadičky a turbo jsou pravděpodobně ok,starty dobré ,spotřeba perfekt - při volnoběhu na vteřinku občas vynechá motor a jakoby to odněkud z motoru cinkne - to by mohlo asi odpovídat tomu setrvačníku - pokud se otáčky volnoběhu řídí podle setrváku....?Podle vagu se střídají v poruše postupně všechny ventily ,ale do nouzáku to nikdy nespadne
Za studena na volnoběh mi to taky ze začátku sem tam vynechá, ale Vag nic neukáže. Mě to cinká, když se rozjedu do prudkýho kopce hlavně za studena, ale to je u mě možná jen tím, že to v tu chvíli jede na tři válce.
No to je pěkný. Včera jsem koupil na zkoušku jiné vstřiky přestože ty co tam mám by měly být OK, tak uvidím. Ale stejně jako tebe už mě moc možností nenapadá. Mimochodem krom jiného jsem zkoušel měnit také tandem a beze změny.
Příští týden nechám přetěsnit a nastavit vstřiky - podle všeho ,co jsem se dočetl na forech by to měla být netěsnost vstřiků - vstřiky měnit nebudu,protože podle vagu i dalších pokusů jsou dobré.Potom dám vědět,jak to dopadlo...........
diego191 píše:
Za studena na volnoběh mi to taky ze začátku sem tam vynechá, ale Vag nic neukáže. Mě to cinká, když se rozjedu do prudkýho kopce hlavně za studena, ale to je u mě možná jen tím, že to v tu chvíli jede na tři válce.
No to je pěkný. Včera jsem koupil na zkoušku jiné vstřiky přestože ty co tam mám by měly být OK, tak uvidím. Ale stejně jako tebe už mě moc možností nenapadá. Mimochodem krom jiného jsem zkoušel měnit také tandem a beze změny.
Vyskúšaj odpojiť podtlakovú hadičku k turbu či ti to bude robiť. Mne vtedy motor ani nešklbne.
Mňa už napadá jedine RJ, keď sa vonku dobre ochladí skúsim ju zohriať teplovzdušnou pištolou.