VA turbo na AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VA turbo na AFN
ahoj, vim ze se to tu asi uz parkrat omylalo, ale potrebuju poradit. Chci na svoje AFN montovat GT1749VA turbo, ale zatim zachovat origo hadice a IC. Tzn. Potrebuji nejakou prechodku (redukci) z puvodniho turba na VA... Je potreba na oba vyvody turba? Nebo staci pouze na jeden? Popr. Kde ho koupit, nebo... Nema nekdo redukci na prodej? Auto je cordoba GT TDI. Po Turbu cekaji vstriky a cip.... IC budu resit az na jare, pres zimu to nebude dostavat na prdel, takze postaci origo... IC jsem premyslel na jare z Fabie II RS 1.4tfsi. Protoze ma slusne rozmery a dalo by se skvele napasovat do narazniku, kde je na cordobe mrizka. Rozmer: 62x10x8cm.... To by melo snad stacit, bude tam dobry prisun i odtok vzduchu, navic nebude zabranovat prisunu vzduchu na chladic vody. Diky za jakekoliv odpovedi, K.
ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.
Re: VA turbo na AFN
redukce je potřeba na hadici "turbo - IC" tedy 1ks, pořídíš jí tady v bazaru, třebas zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=redukce
IC z FRS II je dle mne docela malé, osobně bych dal radši celohliníkové, třebas to 700 x 140 x 60 viz zde:
http://saabtuning.cz/tdilys10.htm
bazarově se tu taky sem tam něco ukáže
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=redukce
IC z FRS II je dle mne docela malé, osobně bych dal radši celohliníkové, třebas to 700 x 140 x 60 viz zde:
http://saabtuning.cz/tdilys10.htm
bazarově se tu taky sem tam něco ukáže

FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

VA TURBO
TZN, že přívod je stejný?
ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.