co udelat na AFN po 300 000 km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zajimalo by mě, jestli když měníte to rozodovy kolecko na klice, jestli pak i orovnavate tu kliku, jak se resilo zde na foru..? Me totiz na AHF ceka vymena gufera na klice tak me trochu vydesilo zjisteni že se nějak zdeformuje čelo kliky, kolečko pak šmatlá a časem se povolí. Nový šroub samozdřejmě dám.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
zdeformuje jen pokud se povoli a nejakej cas to jede s povolenym sroubem, jinak neni k deformaci duvod
Naposledy upravil(a) tuner dne 10 říj 2011, 13:16, celkem upraveno 1 x.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
s tim ozubenym koleckem na klice to je jen straseni.... nic se nepovoli, pokud uz pred tebou nekdo nemenil gufero.... jezdi tady motory i s 750 000 km a nic se na nich neresilo ani hydra.... vse zalezi jaky pouzivas olej jak je napnuty rozvodak..... niceho se neboj stary 1,9 jsou naprosto ojedinely drzaky....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
500,- Kč? Šroub stojí 42 korun!Huml píše:že by to bylo strašení nevím, když se to sere, už jsem nějaký auta okolo 300000km dělal, u kterých zaručeně kolečko nikdo nepovoloval a posralo se to, ten šroub je prostě slabší a 500,- není to zase taková investice, aby se to při rozvodech nemohlo udělat
Ale jinak je pravda, že na tom asi něco bude, protože ten středový šroub jsem už několikrát měl přímo v rozvodové sadě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
já ho dostal taky k sadě rozvodů,asi vědí proč ho tam dávají,tak proč ho nevyměnit,když ho mám v krabiciBiimbo píše:a co znamená starší a novější motory? Jestli AHF má slabej a ASV silnej, nebo jak tu někdo psal rotačky starší,PD novější..
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Rotačky řady A3 mají šrouby M14 a rotačky řady A4 + motory PD mají šrouby M16.Biimbo píše:a co znamená starší a novější motory? Jestli AHF má slabej a ASV silnej, nebo jak tu někdo psal rotačky starší,PD novější..
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
U AHF buď v klidu, jen ten šroub teda jeho závit potři před montáží olejem a utáhni 120nm + 90st. pevným klíčem.Stefekl píše:zajimalo by mě, jestli když měníte to rozodovy kolecko na klice, jestli pak i orovnavate tu kliku, jak se resilo zde na foru..? Me totiz na AHF ceka vymena gufera na klice tak me trochu vydesilo zjisteni že se nějak zdeformuje čelo kliky, kolečko pak šmatlá a časem se povolí. Nový šroub samozdřejmě dám.