co udelat na AFN po 300 000 km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U těchto motorů je půl mega normální kilometrový proběh bez investic. Prostě ty motory se povedly.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

zajimalo by mě, jestli když měníte to rozodovy kolecko na klice, jestli pak i orovnavate tu kliku, jak se resilo zde na foru..? Me totiz na AHF ceka vymena gufera na klice tak me trochu vydesilo zjisteni že se nějak zdeformuje čelo kliky, kolečko pak šmatlá a časem se povolí. Nový šroub samozdřejmě dám.
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

zdeformuje jen pokud se povoli a nejakej cas to jede s povolenym sroubem, jinak neni k deformaci duvod
Naposledy upravil(a) tuner dne 10 říj 2011, 13:16, celkem upraveno 1 x.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

Aha, taky mi vrtalo hlavou co se muze zdeformovat pouhym povolením a následným dotažením s novým šroubem
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

s tim ozubenym koleckem na klice to je jen straseni.... nic se nepovoli, pokud uz pred tebou nekdo nemenil gufero.... jezdi tady motory i s 750 000 km a nic se na nich neresilo ani hydra.... vse zalezi jaky pouzivas olej jak je napnuty rozvodak..... niceho se neboj stary 1,9 jsou naprosto ojedinely drzaky....
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

že by to bylo strašení nevím, když se to sere, už jsem nějaký auta okolo 300000km dělal, u kterých zaručeně kolečko nikdo nepovoloval a posralo se to, ten šroub je prostě slabší a 500,- není to zase taková investice, aby se to při rozvodech nemohlo udělat
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

to koleckO plati iba u rotacky?alebo aj u TDI PD :roll:
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Huml píše:že by to bylo strašení nevím, když se to sere, už jsem nějaký auta okolo 300000km dělal, u kterých zaručeně kolečko nikdo nepovoloval a posralo se to, ten šroub je prostě slabší a 500,- není to zase taková investice, aby se to při rozvodech nemohlo udělat
500,- Kč? Šroub stojí 42 korun!
Ale jinak je pravda, že na tom asi něco bude, protože ten středový šroub jsem už několikrát měl přímo v rozvodové sadě.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kolečko i šroub, pokud by měnil jen šroub, tak myslím, že polemiky o tom jestli ho vyměnit nebo ne jsou z hlediska ceny naprosto bezpředmětný
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a co znamená starší a novější motory? Jestli AHF má slabej a ASV silnej, nebo jak tu někdo psal rotačky starší,PD novější..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Biimbo píše:a co znamená starší a novější motory? Jestli AHF má slabej a ASV silnej, nebo jak tu někdo psal rotačky starší,PD novější..
já ho dostal taky k sadě rozvodů,asi vědí proč ho tam dávají,tak proč ho nevyměnit,když ho mám v krabici
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Biimbo píše:a co znamená starší a novější motory? Jestli AHF má slabej a ASV silnej, nebo jak tu někdo psal rotačky starší,PD novější..
Rotačky řady A3 mají šrouby M14 a rotačky řady A4 + motory PD mají šrouby M16.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Stefekl píše:zajimalo by mě, jestli když měníte to rozodovy kolecko na klice, jestli pak i orovnavate tu kliku, jak se resilo zde na foru..? Me totiz na AHF ceka vymena gufera na klice tak me trochu vydesilo zjisteni že se nějak zdeformuje čelo kliky, kolečko pak šmatlá a časem se povolí. Nový šroub samozdřejmě dám.
U AHF buď v klidu, jen ten šroub teda jeho závit potři před montáží olejem a utáhni 120nm + 90st. pevným klíčem.
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

ok, díky za ujištění..
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

jsem tu novej:
jaký kolečko a jaký šroub?
řeší se zde motory typ AHF, ASV
já mám AVF má někdo zkušenost?
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“