Aditiva

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

honzas1 píše:

Kód: Vybrat vše

 tankoval bych kvalitni naftu, Shell , OMW a kdyz ma nekdo prachy tak to Aditivum 
NO nevím nevím jak moc je to kvalitní, ale když si srovnám jak auto jede na nejdrahší naftu u nás (OMW, SHELL) a na naftu z nejlevnější polské benzinky, tak mam docela jasno. rozdíl asi 5kč a auto jede o dost líp.. hlavně to jde poznat když je naložene auto.. takže fakt nevím podle čeho se kvalitní nafta určí :D ale to že je v polsku kvalitní nafta říká hodně lidí :) takže na takovych shellkach tankuju fakt jen v krajní nouzi protože podle mě to jsou uplně zbytečně vyhozene prachy.
Možná do starých komůrkáčů je to jedno. Jinak rozdíl se pozná jednoduše. Tu odejde tryska, čerpadlo, zasere se recirkulace.U starého auta jsou to "normální" věci. Mám dci, od nova, kupoval jsem ho u kamaráda - u nových aut kdo jezdí za levno, má dřív či později problémy. Pokud koupím ojetinu na rok na dva tak je to asi jedno. Známý jezdí s PPL, kdysi tankoval levnou, teď tankuje u Shelu OMV, ptal jsem se proč - odpověděl o kolik ušetřím na ceně levné nafty, o tolik mi to žere víc, od doby co používám kvalitní naftu, nemám problémy s tryskama atd. Byl to velký propagátor levných benzinek. Je to každého věc jak to vyhodnotí , já jezdím občas po celé evropě a zůstat někde stát jsou pro mě docela peníze, takže dávám na radu zkušenějších. Zatím to funguje.
G3 Variant synchro
gabco007
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 01 zář 2011, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od gabco007 »

kibi píše:v Polsku hlavně nemáš naftu "obohacenou" těma biořepkojidníma sračkama jako u nás (wallbash)
v celej EU mas povinnost mat urcitu cast nafty BIO...takze aj v Polsku...
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

8) VIF 8)
Konkrétní zkušenost:
již delší dobu používám aditivum VIF letní i zimní verzi. V polovině října jsme byli se třema autama v italské Neapoli. (mimochodem tak špinavý město jsem neviděl nikde v Itálii, to už je něco) Kolega jel taky dieslem - Hyundai Santa Fe 2,2 r.v.2006. Ještě při cestě do Neapole se mě ptal co a proč leju při každém tankování do nádrže když to "prodražuje" provoz. Vysvětloval jsem mu že VIF je má pojistka proti nekvalitní naftě a motor je - suběktivně pro mne - kultivovanější a tišší a jede lépe. Krčil rameny do chvíle, kdy jsme pro spáteční jízdu natankovali přímo v centru Neapole při výpadovce na dálnici asi půl nádrže nafty - 1,67Euro za litr! Od té chvíle se mu po ujetí několika kilometru rozblikaly kontrolky na přístrojovce a dvě svítit nepřestaly až domů. Asi 1550km jel po dálnici max. 110km/h, rychleji to nešlo, do kopce musel podřazovat na 4-ku protože auto netáhlo. Po návratu hodil auto na diagnostiku, která mu oznámila že má v palivové soustavě vodu! Takže nádrž, čerpadlo, filtr a nevím co ještě mi povídal. Trochu mu to "prodražilo provoz" no. Já tankoval ze stejného stojanu i pistole (jen jsme si ji podali) a dodnes nemám problém. Co na to ještě říci?
:punk: VIF :punk:
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
LatschQ
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 11 zář 2010, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od LatschQ »

pouzivam VIF-ko asi rok a max,spokojnost je to taka prevencia proti nekvalitnym naftam....
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
Honza.N
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 20 úno 2009, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Honza.N »

vif používám několik let, ještě loni jsem dával celoročně zimní, letos jsem od května používal poprvé letní ale nevim jak Vám ale mě přijde že ten letní neni tak dobrej, teď na ten zimní mi přijde že líp táhne a téměř nezačoudí. Co Vy máte taky někdo podobnou zkušenost? Naftu beru u stejny pumpy i pistole.
Escort combi 1,8TD minulost, teď Berlingo 2,0HDI RHY 2001
gabco007
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 01 zář 2011, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od gabco007 »

ja som teraz skusil prvu nadrz VIF zimny a hned sa mi zda, ze motor je tichsi a rano lahsie startuje na "BRNK"...akurat ta spotreba, ze by bola nizsia neviem, lebo teraz zacina byt len zima. ale celkovo mam dobry dojem z VIF-ka...a tankujem len Shell fuel save diesel stale...cas ukaze
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

tak letni by mel byt temer to same, ale pouze bez te zimni prisady proti zamrzani :) Jinak taky leju jen zimni, cena stejna ;) A v sekci prodej ho mame za slusny peniz :havaj: Tak kupujte dokud je :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Nedávno se mi dostal do ruky leteckej petrolej. Mastnota nešla pmalu ani z ruk umejt tak jsem to fiknul do nádrže. Požvejkal to Focus TDDi i Okta Tdi. Sice ze startu to mělo zvuky jak když se bourá železárna ,ale pak se to sklidnilo. Auta kouřily lehce na černo a jelo to docela svižně. Podotýkám jezdili jsme na čistej. Jinak používám VIF a jsem spokojenej.
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

VIF letní i zimní a nedám na něho dopustit.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Mezi letním a zimním je jen ten rozdíl že zimní obsahuje depresanty který způsobujou že se parafiny mrazem srážej na menší částečky a nafta je tak líp filtrovatelná, takže to co tu popisujete budou asi jen pocity. Ty depresanty dávaj do nafty už prodejci a předávkování depresantů už má opačnej účinek. Netankuju u noname čerpaček a liju jen letní VIF :D Jinak už je tu o tom víc vláken.
Člověk se pořád učí.
jiříček
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 27 dub 2010, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Malé Březno, Most

Příspěvek od jiříček »

kdyz zimni VIF snizuje bod tuhnuti nafty (,,zamrzani nafty'') , nemel by teda i samotny zimni VIF byt stejne tuhy (ridky) pri mensich teplotach ??? ted jsem ho lil do nadrze a byl takovy nejaky dost husty i po protrepani. teplota do -10°C
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

jiříček píše:kdyz zimni VIF snizuje bod tuhnuti nafty (,,zamrzani nafty'') , nemel by teda i samotny zimni VIF byt stejne tuhy (ridky) pri mensich teplotach ??? ted jsem ho lil do nadrze a byl takovy nejaky dost husty i po protrepani. teplota do -10°C
Tu bolo včera -18 a ani som ho nevylial čo bol taký hustý ako karamel tak som ho drbol do kufra a natankoval bez toho
BMW 330 ix
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Taky lejů VIF,ale jestli něco poznávám,popravdě nevím.Možná spíš pro klid duše,ale taky mě zajímá,proč je zimní VIF při -10 skoro jako MED
mates5
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 02 črc 2008, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od mates5 »

Lukáš Dziak píše:Nedávno se mi dostal do ruky leteckej petrolej. Mastnota nešla pmalu ani z ruk umejt tak jsem to fiknul do nádrže. Požvejkal to Focus TDDi i Okta Tdi. Sice ze startu to mělo zvuky jak když se bourá železárna ,ale pak se to sklidnilo. Auta kouřily lehce na černo a jelo to docela svižně. Podotýkám jezdili jsme na čistej. Jinak používám VIF a jsem spokojenej.
Letecký petrolej JET A1 je naopak suchý je třeba ho přimazat VIF je ideální :)
jiříček
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 27 dub 2010, 08:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Malé Březno, Most

Příspěvek od jiříček »

Koukam,ze odpoved zatim nikdo nevi :-) docela by me to zajimalo.
vw Golf III combi,1.9tdi,66 kw,1998,typ ALE. sprint 764,KAT off, EGR off - prodano
Skoda Octavia II combi, 2.0 tdi, 103 kw, 2005, typ BKD
Skoda Felicia, 1.3 glxi, 50 kw, 1995 - prodano
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“