Vibracie motora a nasledne celeho auta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vibracie motora a nasledne celeho auta
Zdravim
potrebujem zistit pricinu trasenia motora. skusal som to uz po vselijakych forach pytal som sa aj mechanikov auto uz bolo v niekolkych servisoch a nevedia prist nato co mu je.
prejavuje sa to takto:
volnobeh: otacky 810
vibracie takeho rozsahu (chvenie 1 cm)
dotknem sa predneho kolesa a je to to iste ako keby som sa dotkol vibratora a to doslovne.
akonahle stupim na plyn a zdvihnem otacky na 900 vibracie su ale uz len mensie (chvenie cca 5mm)
zvysim otacky na 1100 vibracie su prec motor ide ako svajciarska hodinka.
vibracie zacali asi tak rok a pol dozadu a postupne sa zvecsovali nebolo to zo dna na den..
nedymi, tah ma dobry, otacky nekolisu, pravidelny chod..
bolo tam menene uz asi vsetko co sa da:
vstreky, cerpadlo, rozvody, komplet spojka,filtre,silenbloky ( jedine nebol meneny silenblok pod prevodovkou ale to je len kus gymu na kove a nevyzera vobec zle) inac vsetky silenbloky boli menene, bol aj zhodeny aj klinovy remen cize auto slo bez kladiek a stale to iste trasenie.
jedna sa o focus 1.8 TDDi
napada niekoho aky problem ma tento motor ? moze byt ohnuta kluka ? to by hadzalo aj vo vyssich otackach nie ?
skuste mi poradit lebo som uz fakt zufaly co s tym je..
potrebujem zistit pricinu trasenia motora. skusal som to uz po vselijakych forach pytal som sa aj mechanikov auto uz bolo v niekolkych servisoch a nevedia prist nato co mu je.
prejavuje sa to takto:
volnobeh: otacky 810
vibracie takeho rozsahu (chvenie 1 cm)
dotknem sa predneho kolesa a je to to iste ako keby som sa dotkol vibratora a to doslovne.
akonahle stupim na plyn a zdvihnem otacky na 900 vibracie su ale uz len mensie (chvenie cca 5mm)
zvysim otacky na 1100 vibracie su prec motor ide ako svajciarska hodinka.
vibracie zacali asi tak rok a pol dozadu a postupne sa zvecsovali nebolo to zo dna na den..
nedymi, tah ma dobry, otacky nekolisu, pravidelny chod..
bolo tam menene uz asi vsetko co sa da:
vstreky, cerpadlo, rozvody, komplet spojka,filtre,silenbloky ( jedine nebol meneny silenblok pod prevodovkou ale to je len kus gymu na kove a nevyzera vobec zle) inac vsetky silenbloky boli menene, bol aj zhodeny aj klinovy remen cize auto slo bez kladiek a stale to iste trasenie.
jedna sa o focus 1.8 TDDi
napada niekoho aky problem ma tento motor ? moze byt ohnuta kluka ? to by hadzalo aj vo vyssich otackach nie ?
skuste mi poradit lebo som uz fakt zufaly co s tym je..
mam to chapat ako tak ze dospel si k zaveru ze kluka bola nevyvazena ? ci zle som to pochopiljericho-3 píše:Já měl obdobu u kamarádovo Volva benzin..Stejné jako u tebe, na volnoběh se třáslo jako ratlík, po přidání pohoda a jinak motor šel dobře..Kdybych neměl vanu dole , tak bych věřil, že je něco klice nebo ulítl spodek pístu a motor vibruje nevyvážeností..
no praveze toto sme este nerobili, inac co myslis pod pojmom zaklady ? mna uz nic okrem tych tlakov nenapada co sa tam da este zrobit jedine dat dole vanu a pozriet tu kluku ale to si myslim zeby malo trosku nepravidelny chod a trosku aj hrkalo ale praveze u mna nicgeo píše:měřil někdo tlaky aby jeden valec nekulhal asi by se zvedla kourivost ale zacal bych od zakladu.
pokila by sa jednalo o nevyvazenost,vybracie by nezmyzli ani neznizili,zmenila by sa len frekvencia. Ja sa priklanam k vypadku niektoreho z valcov,napriklad v dosledku maleho kompresneho tlaku,kontrolov ventiloveho systemu,vole a otvarania a napokon kontrolou vstrekovacieho systemu odpajanim valcov a skuskou,ci na to motor zareaguje.
Ta klika bylo trochu zoufalství, protože jsem dělal motor, který na volnoběh vibroval, blbě chytal a při vyndání kliky k přebroušení jsem jako vždy pro jistotu do ní klepl, zda není prasklá a ona chrastila...byla prasklá..Po opravě a jiné klice vše O.K. Ale u motoru, kde jsem se trápil byl y tlaky perfektní, vůle předpisové..nepřišlo se na to... 
nepropadat panice...
no pri otackach napr. 2000 tam vibracie su ale to su take uplne male zanedbatelne si myslim ze bezna vec a zvlast u motora co este nema CRBrembo.SV píše:pokila by sa jednalo o nevyvazenost,vybracie by nezmyzli ani neznizili,zmenila by sa len frekvencia. Ja sa priklanam k vypadku niektoreho z valcov,napriklad v dosledku maleho kompresneho tlaku,kontrolov ventiloveho systemu,vole a otvarania a napokon kontrolou vstrekovacieho systemu odpajanim valcov a skuskou,ci na to motor zareaguje.
no takze vsimol som si dalsiu podstatnu vec.
teraz neviem ci je to tym ze sa nato cim viac sustredim alebo sa to zhorsuje. niekedy vibracie prestali pri 1000 taco za minut, teraz som spozoroval ze vibracie vymiznu az pri 1100 a pri tretom prevodom stpni na otackach 2000 za min. citi male vibracie na volante a trochu aj na pedali. napada niekoho nieco ?
teraz neviem ci je to tym ze sa nato cim viac sustredim alebo sa to zhorsuje. niekedy vibracie prestali pri 1000 taco za minut, teraz som spozoroval ze vibracie vymiznu az pri 1100 a pri tretom prevodom stpni na otackach 2000 za min. citi male vibracie na volante a trochu aj na pedali. napada niekoho nieco ?
dnes som skusil chytit do ruky pedal spojkovy a brzdovy a citit na nich take klepkanie. cim ide motor do vyssich otacok s tym sa to zvysuje ale najintenzivnejsie klpekanie ja prave ked stojim na volnobehu ked to najviac aj trasie motorom. to klepkanie by som opisal ako keby ste s malym kladivom slabo buchali do pedala v rovnakach intervaloch !