Klepání BMW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klepání BMW
BMW 530D,136KW,Nemáte někdo zkušenost,začal mě nějak divně a jen občas klepat motor.Je to tvrdý,až kovový zvuk,řekl bych,asi tryska nebo tak něco.Poraďte kdo s tím máte zkušenost. Kdyby někdo věděl nějaké ceny trysek,byl bych vděčnej.Díky KABi
Zdravím, podobný problém mám u své 525td r.v.93 85Kw, z motoru se ozývá takové jakoby kovové cvakání které jde s otáčkama. Auto jsem s tím koupil a protože to byl charakteristický zvuk vstřiku, tak jsem to považoval za maličkost. Nechal jsem tedy udělat vstřiky a nepřestalo to. Ještě jsem vypozoroval že to cvakání postupně ztichne (ale ne úplně) při jízdě s delšího kopce se zařazenou rychlostí a bez plynu (brždění motorem). Zkoumal jsem i vývěvu ale ta to také nedělá. Mezitím jsem musel vyměnit z důvodu závady na čerpadle i čerpadlo a je to stejné. Za dva týdny tedy rozebereme hlavu a podíváme se na hydroštely a vačku a dám vědět jak to dopadlo. Mohl by jsi prosím vyzkoušet zda Ti to cvákání také ztichne při brždění motorem při jízdě z kopce? Dík
Zdravím,konečně jedna spřízněná duše. Myslel jsem že se nedočkám žádné reakce. Tak mě při jízdě v tahu ztichne,ale nevím jestli ztichne to klepání nebo se jen ztratí v dalším hluku.Jo a při jízdě z kopce se nic nemění,furt je to stejné.Jediné co jsem zpozoroval,že jak se ochladilo,tak při studeném motoru tak cvaká více válců,které pak ztichnou.V každém případě,při jízdě po dálnici bych to mohl počítat,protože do kabiny není slyšet nic jiného,než ťuk a ťuk.
Mrtvice. Teď jsem najel okolo 5000Km a řádně jsem mu dával pokouřit v domění,že se buď neco stane a nebo to přestane.Ani jedno nebylo pravda.Furt to samé,tak mám pocit,že to musí být ten hydroštel. 


mensik4 píše:Zadny program na vypinani jednotlivych valcu nehledej, rovnou povol kazdou vstrikovaci trubku a uvidis jestli to prestane...A jestli jo tak prehod mezi sebou dva vstrikovace a poznas jestli je to vstrikem nebo se neco deje na valci...
Jenže já mám 530D,rok 00,tam jak povolím trubku tak to hned chcípne. JInak,už jsem se to naučil tolerovat

snad by to mohol byt aj hydraulicky silenblok motora??? To sa stava aj na passatoch V6 2.5 TDI, ked ten silentblok praskne. Tlak v nom je regulovany podla zataze a otacok motora, tak ma napadlo, ze urcite take nieco je aj v BMW. Vola sa to blok podpory motora a ked je to K.O. motor ma tiez divne zvyky a trasie s celym autom.