Tesneni pod hlavou nebo nejaka jina vifikundace???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Tesneni pod hlavou nebo nejaka jina vifikundace???

Příspěvek od hightower »

Zdarec chlapy,
mam problem s vodou, co se asi tak mohlo stat?Straci se me voda a to asi cca na 2000km cca 1.5 ltr ale ted je me zahadou cim to muze byt.Kdyz jsem kontroloval vicko jestli se nedela pena tak nee sucho,olej nepribiva a pod autem sucho ze by to nekudy teklo na motor a stihalo se to odparovat???Hadice natlakovane na max. v norme co jsem to mel u mechanika. A ted to nejpodstatnejsi mam A4 1.9tdi 96kW kod mot.AWX prevodovka GBQ co s tim? (wallbash) (hm)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

pokial po natlakovani nie je vydno ziadny unik tak asi tesnenie pod hlavu,pri zohriatom motore daju sa zmacnkut hadice?nezavzdusnuje sa ti radiator kurenia?
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

sparco gti píše:pokial po natlakovani nie je vydno ziadny unik tak asi tesnenie pod hlavu,pri zohriatom motore daju sa zmacnkut hadice?nezavzdusnuje sa ti radiator kurenia?
nedaji se zmacknout jsou tvrde.nevim kolik maji tlacit baru
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ak po zohriati sa nedaju zmacknut tak 100 percent tesnenie pod hlavu ;) po vymene tesnenia sa motor pekne zohreje a hadice su stale mekke ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A neřekl jsi nám, zda to auto dobře topí..
nepropadat panice...
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

jericho-3 píše:A neřekl jsi nám, zda to auto dobře topí..
tak ja to reknu teda, ne netopi mam s tim problem dival jsem se kolem napojeni hadic a vlhko ale aby se me stratila tak rychle voda nevim kdyz odsroubuju vicko i po delsim stani (5hod v tomto chladnem pocasi)hadice jsou poroad tvrde sice ne tak moc ale jsou a kdyz odsroubuju vicko tak to psoukne ale nevim jestli si to natahne nebo vyfoukne vzdiuch tipuju to na to prvni ikdyz jak pojedu z prace necham komplet povolene vicko a pak uvidim
Naposledy upravil(a) hightower dne 24 lis 2011, 13:26, celkem upraveno 1 x.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jj tesnenie pod hlavu alebo prasklinka v hlave ;)
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

sparco gti píše:jj tesnenie pod hlavu alebo prasklinka v hlave ;)
mno s topenim mam hlavne taaky problem kvuli naklpecim motorkum co usmernuji vzduch ale i tak to spatne topi ono to treba zacne topit a zniceho nic pri jizde to zacne foukat studeny vzduch
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jj toto robilo aj mne po vymene fuka stale horuci vzduch a hadice uz nikdy nie su pod tlakom krasne sa daju zmacknut ako aj za studena :)uplne mekucke ;)
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

a kdyby to byla treba i praskla hlava (test si udelam i sam jestli je praskla nebo ne kapilarni zkouskou)co stoji druha i s praci protoze me cekaji i rozvody za cca 10k km
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

malo kdy praaskne hlava u tdi, pokud nechas povoleny vicko, jsi po par km bez vody uplne.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

tuner píše:malo kdy praaskne hlava u tdi, pokud nechas povoleny vicko, jsi po par km bez vody uplne.
ok tzn. tesneni pod hlavou vymenit a musi se menit i rozvody?vim ze by to bylo asi nejlepsi ale jeste me napadlo nemam ucpany nejaky kanalek v bloku motoru ale to by asi zase necirkulovala voda a byl by to asi vetsi problem
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

najskor vymen to vicko(stoji 4€), mozno tam stvrdla pruzina a neodpusta tlak ked ti zvrie voda a tlaci ti to cez spoje von...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
hightower
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 lis 2011, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od hightower »

toefuk píše:najskor vymen to vicko(stoji 4€), mozno tam stvrdla pruzina a neodpusta tlak ked ti zvrie voda a tlaci ti to cez spoje von...
Da se koupit v audi nebo je to made in rumun???mam B6 model nema nekdo cislo z etky?

Tak jsem se vecer dival po hadicich a prisel na jednu vec ze me to tece taky zezadu motoru po hadici coz znamena ze se to staci asi odparovat.

Prosim jeste o radu kdyz vypustim komplet vodu a naleju 5litru octu neudela to nic???když to tim proplachnu :? :? :? a pak dam opet fridex od castrolu???
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

hightower píše:
toefuk píše:najskor vymen to vicko(stoji 4€), mozno tam stvrdla pruzina a neodpusta tlak ked ti zvrie voda a tlaci ti to cez spoje von...
Da se koupit v audi nebo je to made in rumun???mam B6 model nema nekdo cislo z etky?

Tak jsem se vecer dival po hadicich a prisel na jednu vec ze me to tece taky zezadu motoru po hadici coz znamena ze se to staci asi odparovat.

Prosim jeste o radu kdyz vypustim komplet vodu a naleju 5litru octu neudela to nic???když to tim proplachnu :? :? :? a pak dam opet fridex od castrolu???
su na to original emulzie co ti neposkodia tesnenia, este som to nerobil tak ti neviem povedat nazov, ale isto nieco najdes na nete a to vicko kupis aj original, cislo dielu najdes aj na tom vicku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“