citroen c8 jednou jede jednou ne /vyreseno/

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

citroen c8 jednou jede jednou ne /vyreseno/

Příspěvek od kobrej »

zdravim vsechny a prosim o radu prijel mi c8 2,0hdi 16v 79kw no teda dotahli to na lane nesel nastartovat psalo to chybu obvod a rele zhaveni tak jsem dal druhe stare uz bylo opravovane takovym zajimavim zpusobem navic jsem jeste musel vymenit i zhavici svicky. zavada zmizela auto jsem nastartoval a jel na zkusebni jizdu behem ktere se rozsvitila kontrolka motoru po nacteni zavad mi to napsalo zavadu p1112 sledovani vysokeho tlaku paliva,tlak je nizsi nez naprogramovany. vytahl jsem regulator tlaku z cerpadla a vyfoukal sitko + vymena palivoveho filtru. Zmeril jsem tlak podavaciho cerpadla za filtrem a ma to 2,5 bez regulace prepadu. auto bezelo jak hodinky projel jsem asi30 km a ok. ale kdyz jsem prijel start byl docela mizernej. nechal jsem to ze uvidim co to udela rano ale citroen se rozhodl ze budeme opet tlacit na dilnu podotykam ze v noci bylo asi kolem minus 5. zhaveni funkcni. r.j bez zavad. po napojeni na nabijecku jsem parkrat na dilne zatocil a auto se rozbehlo ale docela zajimavě. po vypnuti a opetovnem startovani to chyta na otocku tak to mi teda reknete co tam muze byt spatne. dekuji vsem za pomoc uz me fakt nic nenapada (hm)
Naposledy upravil(a) kobrej dne 25 lis 2011, 13:05, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nejdřív bych zkusil ověřit přepad u trysek, zda nějaká nepropouští..
nepropadat panice...
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

no tak to jsem studenej protoze nevim jak na to ani jake tam maji byt hodnoty ale presto diky
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

jestli jsi tim myslel korekci vstriku tak je to max. -1,28 , +1,28
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady nejde o hodnoty, je to mech. zkouška stavu vstřiků..Je to zde několikrát popsáno/tzv. hadičková metoda/, odpojit přepady ze vstřiků, napojit na přepady hadičky , každou dát do skleničky, nastartovat a nechat třeba 3 minuty na volnoběh plnit skleničky naftou..Do přepadu by mělo jít minimálně nafty, po porovnání hladin ve skleníčkách poznáš vadný vstřik, kde bude podstatně vyšší hladina..Mě to pomohlo několikrát.. :)
nepropadat panice...
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

tak to jo super moc diky jsem nevedel ze to takhle jde zase jsem o neco chytrejsi zkusim to a uvidim ale dal jsem tam jinou akumu a kdyz to dyl toci tak to nejak chytne ale uplne na ho... . chci se zeptat jestli nahodou nevi nekdo jestli snimac v railu ukaze tlak kdyz zapnu klic a motor nebezi a jede cerpadlo v nadrzi. ukazuje mi pozadovany tllak 2bar ale mereny je 0
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

Len ked zacnes startovat , tak ti ukaze otacky motoru , cize zatial len startera viac ako 200 a az potom pozadovany tlak na railu a pod tym skutocny zo snimaca tlaku ,byva to okolo 300 , no niekedy diag stihne zobrazit 120 a vrcis . Dalej si treba vsimnut otvorenie regulatora tlaku , ukazuje v percentach napr. 18 a pocas startovania sa pomali zvysuje. Po cca 2 otoceniach kluky ti nabehne synchronizacia snimacov kluka vacka ANO , a az potom sa el. zapnu vstrekovace a motot vrci.....ak nie mas dost casu pozriet aky je tlak v railu , ako je na tom regulator atd.
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

no takze vsechno slape jak ma ale ta synchronizace je nekdy trochu pomalejsi ze to trva tri az pet otoceni zkusim dat jiny snimac vacky a uvidim
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

no takze tim to neni ale porad mi tam vyskakuje zavada signal rychlosti vozidla tim padem to rika ze : egr neni aktivni
power latch neni aktivni
regulace rychlosti neni aktivni
vypnuti klimatizace neni aktivni
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

mas zly mod
signal rychlosti - auto stoji
egr neni aktivni - nevrci
power latch neni aktivni - nevrci
regulace rychlosti neni aktivni - tempomat , auto stoji
vypnuti klimatizace neni aktivni - nemas zapnutu klimu * nevrcis


aky mas tlak na 1az2 otacky kluky , kolko ti toci starter ?
skontruluj napajanie snimacov 5V , kablove vedenie moze byt poskodene , stalo sa mi to....su pevne upevnene ? v diag napatie menica vstrekov 80V no a potom uz len paralelna diag ....osciloskop pozriet vystupy snimacov , zakmity rusenie startrom a pod.
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

na na vstrikach mam kolem 75V
otacky starteru kolem 160ot/min
napeti na snimacich 5,01V
no poznatek je jeste takovy auto jede uz i pekne startuje ale pres noc kdyz vymrzne tak ani tuk zkousel jsem dvakrat startovat pak jsem nabodl diag. a na podruhe chytl luxusne tak to uz je na me moc protoze si nemuzu ani prohlednout vsechny ty data ja to asi uz podpalim oprava za 35 korun a budu mit klidne spani. :x
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

tak ty otacky toho starteru se mi moc nezdali dal jsem tam origo valeo z peugeota a startuje to daleko lepe a rychleji tak rano uvidim jestli to bude ok tak to urcite poradne oslavim zatim hoj
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

tak je ok ty male otacky to nenatlacily dostatecny tlak do railu a ta ztuhla nafta atp. no proste je to ok. takze byly spatny zhavice spatny drv rele zhaveni kaputt a pal filtr ko. zavada je vyresena akorat ho pak asi jeste cekaj vstriky no ale uvidime tak zatim caute a dik za rady.
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

ked je problem zo zhavenym a zhavicmi , tak konkretne moje hdi natoci z odpojenym zhavenym do -12C , bezproblemovo .... tak isto ako zo zhavenym , len prve otacky su menej kultivovane , dozhavovanie po nastartovany nemam aktivne .Pri -15C , je to uz na 5 a viac pokusov a dost horsi traktorovy zvuk ......su to vysledky , ked som sa tomu venoval , auto malo cca 180tkm .Teraz mam 223tkm a pod -18C jpri dlhsom stati 2-3 dni az na 3 pokus ......Preto si myslym , ze su dolezite dosiahnute otacky startra , kondicia baterky no a kvalita nafty .....
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
Odpovědět

Zpět na „Citroën“