
citroen c8 jednou jede jednou ne /vyreseno/
Moderátoři: šulda, Moderátoři
citroen c8 jednou jede jednou ne /vyreseno/
zdravim vsechny a prosim o radu prijel mi c8 2,0hdi 16v 79kw no teda dotahli to na lane nesel nastartovat psalo to chybu obvod a rele zhaveni tak jsem dal druhe stare uz bylo opravovane takovym zajimavim zpusobem navic jsem jeste musel vymenit i zhavici svicky. zavada zmizela auto jsem nastartoval a jel na zkusebni jizdu behem ktere se rozsvitila kontrolka motoru po nacteni zavad mi to napsalo zavadu p1112 sledovani vysokeho tlaku paliva,tlak je nizsi nez naprogramovany. vytahl jsem regulator tlaku z cerpadla a vyfoukal sitko + vymena palivoveho filtru. Zmeril jsem tlak podavaciho cerpadla za filtrem a ma to 2,5 bez regulace prepadu. auto bezelo jak hodinky projel jsem asi30 km a ok. ale kdyz jsem prijel start byl docela mizernej. nechal jsem to ze uvidim co to udela rano ale citroen se rozhodl ze budeme opet tlacit na dilnu podotykam ze v noci bylo asi kolem minus 5. zhaveni funkcni. r.j bez zavad. po napojeni na nabijecku jsem parkrat na dilne zatocil a auto se rozbehlo ale docela zajimavě. po vypnuti a opetovnem startovani to chyta na otocku tak to mi teda reknete co tam muze byt spatne. dekuji vsem za pomoc uz me fakt nic nenapada 

Naposledy upravil(a) kobrej dne 25 lis 2011, 13:05, celkem upraveno 1 x.
Tady nejde o hodnoty, je to mech. zkouška stavu vstřiků..Je to zde několikrát popsáno/tzv. hadičková metoda/, odpojit přepady ze vstřiků, napojit na přepady hadičky , každou dát do skleničky, nastartovat a nechat třeba 3 minuty na volnoběh plnit skleničky naftou..Do přepadu by mělo jít minimálně nafty, po porovnání hladin ve skleníčkách poznáš vadný vstřik, kde bude podstatně vyšší hladina..Mě to pomohlo několikrát.. 

nepropadat panice...
tak to jo super moc diky jsem nevedel ze to takhle jde zase jsem o neco chytrejsi zkusim to a uvidim ale dal jsem tam jinou akumu a kdyz to dyl toci tak to nejak chytne ale uplne na ho... . chci se zeptat jestli nahodou nevi nekdo jestli snimac v railu ukaze tlak kdyz zapnu klic a motor nebezi a jede cerpadlo v nadrzi. ukazuje mi pozadovany tllak 2bar ale mereny je 0
Len ked zacnes startovat , tak ti ukaze otacky motoru , cize zatial len startera viac ako 200 a az potom pozadovany tlak na railu a pod tym skutocny zo snimaca tlaku ,byva to okolo 300 , no niekedy diag stihne zobrazit 120 a vrcis . Dalej si treba vsimnut otvorenie regulatora tlaku , ukazuje v percentach napr. 18 a pocas startovania sa pomali zvysuje. Po cca 2 otoceniach kluky ti nabehne synchronizacia snimacov kluka vacka ANO , a az potom sa el. zapnu vstrekovace a motot vrci.....ak nie mas dost casu pozriet aky je tlak v railu , ako je na tom regulator atd.
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
mas zly mod
signal rychlosti - auto stoji
egr neni aktivni - nevrci
power latch neni aktivni - nevrci
regulace rychlosti neni aktivni - tempomat , auto stoji
vypnuti klimatizace neni aktivni - nemas zapnutu klimu * nevrcis
aky mas tlak na 1az2 otacky kluky , kolko ti toci starter ?
skontruluj napajanie snimacov 5V , kablove vedenie moze byt poskodene , stalo sa mi to....su pevne upevnene ? v diag napatie menica vstrekov 80V no a potom uz len paralelna diag ....osciloskop pozriet vystupy snimacov , zakmity rusenie startrom a pod.
signal rychlosti - auto stoji
egr neni aktivni - nevrci
power latch neni aktivni - nevrci
regulace rychlosti neni aktivni - tempomat , auto stoji
vypnuti klimatizace neni aktivni - nemas zapnutu klimu * nevrcis
aky mas tlak na 1az2 otacky kluky , kolko ti toci starter ?
skontruluj napajanie snimacov 5V , kablove vedenie moze byt poskodene , stalo sa mi to....su pevne upevnene ? v diag napatie menica vstrekov 80V no a potom uz len paralelna diag ....osciloskop pozriet vystupy snimacov , zakmity rusenie startrom a pod.
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
na na vstrikach mam kolem 75V
otacky starteru kolem 160ot/min
napeti na snimacich 5,01V
no poznatek je jeste takovy auto jede uz i pekne startuje ale pres noc kdyz vymrzne tak ani tuk zkousel jsem dvakrat startovat pak jsem nabodl diag. a na podruhe chytl luxusne tak to uz je na me moc protoze si nemuzu ani prohlednout vsechny ty data ja to asi uz podpalim oprava za 35 korun a budu mit klidne spani.
otacky starteru kolem 160ot/min
napeti na snimacich 5,01V
no poznatek je jeste takovy auto jede uz i pekne startuje ale pres noc kdyz vymrzne tak ani tuk zkousel jsem dvakrat startovat pak jsem nabodl diag. a na podruhe chytl luxusne tak to uz je na me moc protoze si nemuzu ani prohlednout vsechny ty data ja to asi uz podpalim oprava za 35 korun a budu mit klidne spani.

ked je problem zo zhavenym a zhavicmi , tak konkretne moje hdi natoci z odpojenym zhavenym do -12C , bezproblemovo .... tak isto ako zo zhavenym , len prve otacky su menej kultivovane , dozhavovanie po nastartovany nemam aktivne .Pri -15C , je to uz na 5 a viac pokusov a dost horsi traktorovy zvuk ......su to vysledky , ked som sa tomu venoval , auto malo cca 180tkm .Teraz mam 223tkm a pod -18C jpri dlhsom stati 2-3 dni az na 3 pokus ......Preto si myslym , ze su dolezite dosiahnute otacky startra , kondicia baterky no a kvalita nafty .....
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP