Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no jestli ono není jednodušší vzít kabel, stáhnout firmware, upravit a nahrát ho z5...ale to by nebyla ta správná legrace,že? proč tu nikdo nepíše, že mu kvůli téhle super záslepce odešlo turbo?? to si tu závadu s tímhle nikdo nespojuje?
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

Povídej jakej má záslepka vliv na odchod turba!! To si poslechnu............HanZ píše:no jestli ono není jednodušší vzít kabel, stáhnout firmware, upravit a nahrát ho z5...ale to by nebyla ta správná legrace,že? proč tu nikdo nepíše, že mu kvůli téhle super záslepce odešlo turbo?? to si tu závadu s tímhle nikdo nespojuje?
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
V normálním provozu žádný, v nouzové situaci velký. Nastuduj si něco o turbodmychadle třebas zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo , pak si nastuduj něco o výfukovém potrubí a taky o EGR. Třebas ti to dojde.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

Hanzi, mohl bys nám prosím popsat, o jakých nouzových situacích mluvíš ?Opravdu bych se rád poučil, neber toto prosím jako ironii ale jako faktickou poznámku pro věci neznalé. Měl jsem vždy za to, že EGR je jen ekologická potřeba pro omezení tvorby NOx
http://cs.wikipedia.org/wiki/EGR
http://cs.wikipedia.org/wiki/EGR
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
HanZi mohl bys nám to prosím upřesnit? Jakou myslíš nouzovou situaci?
Mělo by být i jedno, pokud odpojíš hadičku nebo dáš záslepku a nebo vypneš jen egr v softu ne? Tak jako tak zrušíš funkci.. a jde v některých režimech víc výf. plynů na turbínu...
Neber to jako rýpání, zajímá mě co jsi napsal a rád bych se dozvěděl víc a zas si o něco rozšířil obzor
Mělo by být i jedno, pokud odpojíš hadičku nebo dáš záslepku a nebo vypneš jen egr v softu ne? Tak jako tak zrušíš funkci.. a jde v některých režimech víc výf. plynů na turbínu...
Neber to jako rýpání, zajímá mě co jsi napsal a rád bych se dozvěděl víc a zas si o něco rozšířil obzor

Sorry pánové, já Vám to moc nevysvětlím, jelikož si nepamatuji přesně, jak mi to kolega říkal. Ten ladí motory do dob šroubováku a povídal dost přesvědčivě o odpouštění přetlaku, konstrukci potrubí a o tom, že ikdyž je EGR vyřazen přes SW, je na 20% otevřen. K úplnému zavření dochází pouze při přidání záslepky, která narušuje původní konstrukci potrubí, do kterého turbína odfukuje. Krizovou situací se rozumí přetlak na turbíně a nedostatek "prostoru" kam odpustit. Co s tím má co společného EGR ví jen pan inženýr, kterej to navrhoval.
Doby kdy nebylo EGR jsou jasný a konstrukce s tím počítala. Nyní konstrukce prostě počítá s EGR a ne s kusem plechu!!
Ale je to prostě každého věc, ať si dělá co chce...někdo dává plechy kam nemá, někdo prozměnu nedává pojistky na napájecí kabely...opravdu každého věc, nikomu do toho kecat nechci, natož někoho přesvědčovat o věcech z praxe.
PS.: Já jsem přes elektroniku, ne mechaniku. Takže na vysvětlování mechaniky opravdu nejsem ten pravej.
Doby kdy nebylo EGR jsou jasný a konstrukce s tím počítala. Nyní konstrukce prostě počítá s EGR a ne s kusem plechu!!
Ale je to prostě každého věc, ať si dělá co chce...někdo dává plechy kam nemá, někdo prozměnu nedává pojistky na napájecí kabely...opravdu každého věc, nikomu do toho kecat nechci, natož někoho přesvědčovat o věcech z praxe.
PS.: Já jsem přes elektroniku, ne mechaniku. Takže na vysvětlování mechaniky opravdu nejsem ten pravej.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je i na mne moc. Jak může turbína odfukovat do AGR, když je až za AGR ventilem. Taky nechápu, co by mělo turbínu poškodit. Jedině vysoké otáčky při totálním selhání regulace, ale tahle situace by teoreticky mohla nastat při plném výkonu, kdy AGR je stejně mimo funkci a tím pádem nemůže nic ovlivnit. Musela by být jestě splněna podmínka na straně dmychadla vypadlá zátěž (díra v sání). Pokud je vedení od turbíny do sacího kanálu v pořádku, tak odpor v sání nedovolí turbíně nekontrolané přetočení.při přidání záslepky, která narušuje původní konstrukci potrubí, do kterého turbína odfukuje
Ještě technická poznámka: Pokud softwarová úprava nechá AGR ventil na 20% otevřen, ta se bude sání vesele zasírat a jsou to vyhozené rupie.
Trvám na sloganu:
"Co Ti ten motor udělal, že ho krmíš jeho vlastním smradem?"
Zahlušit, a pokud hází chybu, tak SW upravit.
Větší výkon, menší spotřeba a čisté sání.
HanZ píše:Sorry pánové, já Vám to moc nevysvětlím, jelikož si nepamatuji přesně, jak mi to kolega říkal. Ten ladí motory do dob šroubováku a povídal dost přesvědčivě o odpouštění přetlaku, konstrukci potrubí a o tom, že ikdyž je EGR vyřazen přes SW, je na 20% otevřen. K úplnému zavření dochází pouze při přidání záslepky, která narušuje původní konstrukci potrubí, do kterého turbína odfukuje. Krizovou situací se rozumí přetlak na turbíně a nedostatek "prostoru" kam odpustit. Co s tím má co společného EGR ví jen pan inženýr, kterej to navrhoval.
Doby kdy nebylo EGR jsou jasný a konstrukce s tím počítala. Nyní konstrukce prostě počítá s EGR a ne s kusem plechu!!
Ale je to prostě každého věc, ať si dělá co chce...někdo dává plechy kam nemá, někdo prozměnu nedává pojistky na napájecí kabely...opravdu každého věc, nikomu do toho kecat nechci, natož někoho přesvědčovat o věcech z praxe.
PS.: Já jsem přes elektroniku, ne mechaniku. Takže na vysvětlování mechaniky opravdu nejsem ten pravej.
zrejme nejaky "sroubovakovy odbornik"



VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
AGR ventil neznám, bavíme se o EGR. Nikomu nic nevnucuju, ať si každej dělá co chce. Vim, že to problémy dělá a je mi šumafuk, jestli to někomu odejde, nebo ne.
20% je začátek regulace, kdy je egr podle sw uzavřen...
20% je začátek regulace, kdy je egr podle sw uzavřen...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 

AGR (nemecky) a EGR (anglicky) a ventil pro recyrkulaci vyfukovych plynu (cesky)HanZ píše:AGR ventil neznám, bavíme se o EGR. Nikomu nic nevnucuju, ať si každej dělá co chce. Vim, že to problémy dělá a je mi šumafuk, jestli to někomu odejde, nebo ne.
20% je začátek regulace, kdy je egr podle sw uzavřen...
nastuduj si funkci a pochopis, ze tvrdis blbiny

VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Jo a to "SW" omezeni na 20% je pouze prizpusobeni/omezeni VAGem, ale opravdovym omezenim v mapach ECU lze docilit uplneho odstaveni EGRu!!!HanZ píše:AGR ventil neznám, bavíme se o EGR. Nikomu nic nevnucuju, ať si každej dělá co chce. Vim, že to problémy dělá a je mi šumafuk, jestli to někomu odejde, nebo ne.
20% je začátek regulace, kdy je egr podle sw uzavřen...
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Abgasrückführung. To je skoro všem jasné, že se dá softwarově zcela vypnout. Pokud jednotka kontroluje prostřednictvím údaje ze snímače MAF (váha vzduchu) jeho činnost, tak jiná možnost vypnutí neexistuje, protože použitím záslepky se navodí nouzový režim. Softwarově vypnout je nákladnější, než kus plechu pod přírubu. V případě, že odejde vlastní těleso ventilu, tak bych místo investice do nového volil SW vypnutí.
Na štěstí už výrobci tento vynálaz přestávají montovat a asi vědí proč. A to je dobrá zpráva.
A hlavně nestrašit neznalé, že jim po použití záhlušky odejde turbodmychadlo!
Na štěstí už výrobci tento vynálaz přestávají montovat a asi vědí proč. A to je dobrá zpráva.
A hlavně nestrašit neznalé, že jim po použití záhlušky odejde turbodmychadlo!
2 Origoš: jasný, nechci nikoho strašit, ale ta možnost tu prostě je, to mi nikdo nevymluví. Nehodlám to rozebírat a ani na to nebudu reagovat, ale proč by asitak ECU reagovala na zaslepení nouzákem! Dobrá zpráva to je.
2jaykay1: víš co mi můžeš? nemáš tucha o kom mluvíš, v evropském světě motorů a to nejen plechovek, ale i lodí a letadel je to uznávaný odborník...
2jaykay2: Díky za lekci z lingvistiky
2jaykay3: SW vypnutí je SW vypnutí. Na mé jednotce se chová tak, že je téměř nadoraz zavřený (je tam malinká mezírka, rozhodně ne 20% díra) a vag v měřenejch hodnotách hlásí 20%, tak nevim.
Takže definitivně naposled: dělejte si co chcete, dlabu na vás
2jaykay1: víš co mi můžeš? nemáš tucha o kom mluvíš, v evropském světě motorů a to nejen plechovek, ale i lodí a letadel je to uznávaný odborník...
2jaykay2: Díky za lekci z lingvistiky

2jaykay3: SW vypnutí je SW vypnutí. Na mé jednotce se chová tak, že je téměř nadoraz zavřený (je tam malinká mezírka, rozhodně ne 20% díra) a vag v měřenejch hodnotách hlásí 20%, tak nevim.
Takže definitivně naposled: dělejte si co chcete, dlabu na vás

Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
