AUTO na VODÍK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr H. »

...
nemám žádnou kárku na naftu...
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

peopleman píše:http://www.jednavodu.cz/nase-nabidka/vodikovy-komplet/
Tak už si to někdo kupte,ať to máme z první ruky.. ;)
Si to kup sám chytráku. :P Když si to pořádně přečtete tak z jedné strany ten VYNÁLEZCE se ve videoklipech chvástá jak tranzit mu jezdí v tím zařízením za 2L nafty na sto a z druhé stran uvádí test forda mondeo rok 2002 66kw kde spotřeba z 7.3L klesla na 6.1L Takže to vypadá na pěkný klamání.... :o
petr.vito
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11 lis 2011, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od petr.vito »

Já osobně jsem zkoušel vyrobit vyvíječ vodíku. Vodík z toho pelášil jak blázen, ale když jsem to připojil k alternátoru, tak se našponoval řemen a hodně poklesly otáčky motoru. Spotřeba byla obrovská! Ještě to zkouším vychytat, a pak dám vědět. Bud´ se na to vykašlu, nebo to bude fungovat, víc možností neni :-D Jinak totální úspora je jízda na olej...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Petr.Vito
Uz ani na ten olej ne :-D
petr.vito
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11 lis 2011, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od petr.vito »

radluk:

Ja si nemuzu stezovat. :)
tucnak007
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 26 led 2006, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od tucnak007 »

Tak jak Miloši,už proběhlo nějaké měření.Jsem zvědav jest-li jsi se dal správným směrem.
petr.vito
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11 lis 2011, 22:34
Odpovědi: 0

Vito na vodík

Příspěvek od petr.vito »

Tak jsem předělal vyvíječ a zapojil jsem ho do sání mýho MB VITO 2,3 TD. Spotřebu měřím dlouhodobě a až projedu několik nádrží a vychytám optimální proudy a jiný hovadince, tak napíšu jak to dopadlo. Zatím jsem najel jen 60 km a za tenhle kousek jsem poznal, že to mnohem líp jede. Ted´ když chci předject nejakýho víkenďáka, tak nepodřazuju a jen přidám plyn. Dřív jsem bez podřazení předjížděl pul hodiny a protože na 4 to bylo přetočeny a na 5 to nemělo sílu. I kdyby spotřeba neklesla tak to tam nechám, protože je to věc, která nic nestojí a zlepšuje výkon.

Jinak kecy jako že mi schnije vejfuk a co ušetřim dám za novej pouštím druhým uchem ven, protože mám nerezovej.

Vodík kombinuju s čistým RO.

Spotřeba auta na naftu i RO je 9l/100 km
RO kupuju novej za 25Kč/litr
1km jedu za 2,25Kč
Při ceně nafty 35 Kč je 1km za 3,15 Kč

Když bude fungovat přídavný pohon na vodík a ušetří to cca 2l/100 km dostanu se na 7l/100km což je 1,75Kč/1km, bude to super úspora 45% oproti provozu na čistou naftu.

Do toho všeho mám v prdeli termostat a auto se moc nehřeje - cca 65°C a jezdím na nových zimních pneu a nemám kryt pod motorem,protože ho předchozí majitel někde vytrousil. Po vychytání pár mušek a na letních pneu bude úspora věřím ještě vetší.

Ale moje logika mi vnucuje, že spotřeba s vodíkem klesne jen o 000NIC, dle mého uvažování je motor a čerpadlo nějak nastaveno a to krmí pořád stejně, i když mu přidám další palivo dávkuje jako kdyby jelo sólo. Věřím že to ušetří palivo při jízdě do kopce nebo při rozjezdech,protože v motoru vznikne větší síla při výbuchu která se přenáší přes všechny ty serepetičky, klikovku a převodovku na kola,ale při stálý rychlosti to neušetří asi nic. Nebo pojedu na míň plynu stejně rychle? Nemám v noze, botě a ani v autě počítač, tak to nedokážu posoudit.

Nezbejvá nic jinýho než čekat na výsledek!

Ale já se v autech moc nevyznám a jsem jenom šťoural a kutil, třeba se mejlím. Jestli je tu někdo kdo tomu rozumí, rád si to nechám vysvětlit.
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: Vito na vodík

Příspěvek od Stewa »

petr.vito píše:Tak jsem předělal vyvíječ a zapojil jsem ho do sání mýho MB VITO 2,3 TD. Spotřebu měřím dlouhodobě a až projedu několik nádrží a vychytám optimální proudy a jiný hovadince, tak napíšu jak to dopadlo. Zatím jsem najel jen 60 km a za tenhle kousek jsem poznal, že to mnohem líp jede. Ted´ když chci předject nejakýho víkenďáka, tak nepodřazuju a jen přidám plyn. Dřív jsem bez podřazení předjížděl pul hodiny a protože na 4 to bylo přetočeny a na 5 to nemělo sílu. I kdyby spotřeba neklesla tak to tam nechám, protože je to věc, která nic nestojí a zlepšuje výkon.

Jinak kecy jako že mi schnije vejfuk a co ušetřim dám za novej pouštím druhým uchem ven, protože mám nerezovej.

Vodík kombinuju s čistým RO.

Spotřeba auta na naftu i RO je 9l/100 km
RO kupuju novej za 25Kč/litr
1km jedu za 2,25Kč
Při ceně nafty 35 Kč je 1km za 3,15 Kč

Když bude fungovat přídavný pohon na vodík a ušetří to cca 2l/100 km dostanu se na 7l/100km což je 1,75Kč/1km, bude to super úspora 45% oproti provozu na čistou naftu.

Do toho všeho mám v prdeli termostat a auto se moc nehřeje - cca 65°C a jezdím na nových zimních pneu a nemám kryt pod motorem,protože ho předchozí majitel někde vytrousil. Po vychytání pár mušek a na letních pneu bude úspora věřím ještě vetší.

Ale moje logika mi vnucuje, že spotřeba s vodíkem klesne jen o 000NIC, dle mého uvažování je motor a čerpadlo nějak nastaveno a to krmí pořád stejně, i když mu přidám další palivo dávkuje jako kdyby jelo sólo. Věřím že to ušetří palivo při jízdě do kopce nebo při rozjezdech,protože v motoru vznikne větší síla při výbuchu která se přenáší přes všechny ty serepetičky, klikovku a převodovku na kola,ale při stálý rychlosti to neušetří asi nic. Nebo pojedu na míň plynu stejně rychle? Nemám v noze, botě a ani v autě počítač, tak to nedokážu posoudit.

Nezbejvá nic jinýho než čekat na výsledek!

Ale já se v autech moc nevyznám a jsem jenom šťoural a kutil, třeba se mejlím. Jestli je tu někdo kdo tomu rozumí, rád si to nechám vysvětlit.
Gratuluji k dobrému výkonu!
Zkoušel jsi maximálku a jak ti to startuje s tím vodíkem? jak píšeš o předjíždění tak bys měl mít vyšší výkon při stejném množství paliva -> urazíš větší vzdálenost za stejné množství paliva = úspora paliva ;-)
Mercedes-Benz W210 300D
petr.vito
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11 lis 2011, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od petr.vito »

No maximálku jsem nikdy nezkoušel, protože je mě líto toho starýho klapáča vytáčet. Jednou jsem sním jel 170km/h, ale šel by i víc. Jezdím max do 110 km/h. Startuje to úplně normálně jako před montáží vyvíječe vodíku.

Jo možná je to tak. uvidím až změřím dlouhodobou spotřebu. Třeba dopadnu jako ten pán na videu co jezdil s 2,5 TDI za 3 litry/100km :? 3 litry na sto je blbost, ale výkon to zvýšilo, to je jasný! Teď když se dostanu na úsporu z 9 na 7 budu maximalně spokojenej!
phromadka
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 pro 2011, 07:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od phromadka »

Ja se ridim vetou dokud to nezkusis tak to nezjistis..., a tak jsem se i ja postupne zhanel info o prisvani vodiku. V aute nalitam spoustu tis km/ rok cca 40-50tis. A tak, ze budu jezdit ve svem VW passat 1,9 TDI 99KW za aspon 3-4 litry mne hoodne vzrusila... Nasel jsem kluka co to montuje, dal jsem mu na ruku 6 papiru a pres odpor sve pritelkyne a cele rodiny jsem si to nechal namontovat. Dokonce kamarad mi tvrdil ze tim totalne odrovnam motor (jako bych jej koupal v mori) Ihned po montazi splo poznat ze passat je zivejsi, a o malo stoupl vykon. Passat ma vykonu az dost takze je mozne, ze to i muj subjektivni pocit. Ale co je jiste, ze auto nechce tak ochotne brzdit motorem. takze diky tomu muzu jezdit v nizsich otackach a nechat zarazenou i vyssi rychlost. Diky tomu se uspora dostavila ale ne tak jak jsem si myslel. Zkratka to zhrnu i pri hodne sporne jizde bez HHO jsem se nedostal pod 5l/100km. Diky HHO dokazu jed pod 5 l. Bavil jsem se s borcem co mi tam namontoval HH0 a rekl mi, ze není ještě motor dostatečně vytištěný. Kromě toho mi tvrdil, ze tak velký efekt na usporu nemam protoze si elektronika diky lepsimu spalovani mysli, ze je chuda smes a jeste si umele pridava. tak mijeste cchce pripojit do auta nejaky specialni chip. kteri ty informace z lambda sondy a jinych detekcnich okruhu upravi. Uvidime snad do 14 dni budu vedet vic. Jinak borec cco mi to namontoval s tim jezdi ve svem starem ford mondeo, kde ma na tachometru najeto cca 260 tis. auto koupil v bazaru tak si myslim ze ve skutecnosti ma najeto aspon 300-400 tis. a jeho motor s HHO jede zni uplne jako novy. Tak kde je pravda? myslite ze by si to tam montoval vedome, kdyby tim nicil auto ???
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Vede mě to hned na několik otázek....

No na to řekne časem alternátor? O kolik Ampér ze z něj bere víc?

Nemůže to auto jet v nízkých otáčkách lépe proto, že je víc zatížený alternátor a elektronika dává motoru víc nafty?

"Vytištěný motor"? To jako dostatečně vyběhaný? Nebo vyčištěný?

Kolik byla průměrná spotřeba předtím a kolik je teď? Ne za 100km, ale třeba za 5000km.

Když je to tak úžasné a skvělé, proč borec jezdí ve starém mondeu?

Myslíš že to umí starou vyhrkanou ludru motor oživit, že jede jak nový?
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
phromadka
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 pro 2011, 07:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od phromadka »

Podivej, nemam problem si koupit jine auto. Novejsi nebo zanovni. Ale proc, kdyz stare jezdi a penize muzu investovat do neceho jineho. Nad altikem jsem premyslel a uz me passik nechal ve stychu pri cca 100 000 km kdy alernator vyplivl. Je mozne, ze diky odberu do vyvijece jeho zivotnost pujde hodne rychle do tmy..., ale mam nastesti jeste jeden vuz a pripadne kamarada s autodopravou a odtahovkou. Vyvijec si bere kolem 7-10 A a samozrejme 12V tak si to spocitej. Ja mam humanitni vzdelani a ne technicke. Proto abych altik co nejvic usetril jsem namontoval svetla pro denni sviceni a taky proto, ze jsem vymenil hlavni svetlomety. Neb ty stare po 230 tic. svitily jako bludicky. takze i kvuli setreni parabol. A pokud proud co usetrim na sviceni muzu investovat do HHO, proc ne. A co se tyka vycisteni motoru? jsem v tom total laik, jež chce prispet i svou troskou do mlyna. Videl jsem zakarbonizovane casti motoru treba u golfa TDI co mel cca 200 000 tic. Proto se domnivam ze by to moholo pomoct. Ale kdo vi. Treba jsem vlezl na spek nekomu. A odkragluju tim motor, hlavu altik atd. ale jsem ochoten tenhle drahy pokus uskutecnit bo mne uz se...r...e nase vlada, kalousek a jini. Rikam si proc nejsou usporne auta uz davno na svete, proc je problem jezdit elektromobily. Kdo vi treba proto ze ma kalousek ma 70% z ceny benzinu . A treba ne. Uz si nepamatuju vsechny dotazy, snad jsem zodpovedel apon vetsinu. P.s. pisu na netbooku s chalupy od rodicu, proto omluvte spoustu chyb. P.
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Já jsem k tomuto skeptik, protože mě to taky zajímalo a četl jsem o tom, jenže podle všeho to takový zázrak není. Takže nejsem moc přesvědčen že by se to mělo hned takhle chválit.

Ale nemám nic proti tomu, když to někdo zkusí. Nebýt takových tak bydlíme ještě v jeskyních... vývoj je potřeba... jen nevím jestli tohle je to pravé. Uvidíme.

Co se týká Kalouska, tak i když to mám z Ostravy do Polska 15km, tak tam jezdím tankovat, protože on musí pochopit, že nejde jen zvyšovat daně a řešit tím všechny průsery, které udělali. Musí poznat, že s daní přestřelil a bude ji muset snížit. Výnos daně by byl totiž mnohem vyšší, kdyby daň byla menší, lidi by nevymýšleli, dopravci tankovali tady atd. Dost k OT.

I když jsem skeptik, jsem zvědavý na nějaké další poznatky i kdyby byly záporné.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
phromadka
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 pro 2011, 07:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od phromadka »

:) tak to jsi skoro krajan. Do polska jezdim hlavne pro stavebni material a pokazde tam natankuju, ikdyz spousta lidi tvrdi ze jejich nafta je horsi..., a neni nad shell a benzinu. Pak vyjde clanek v MF dnes jak tam chlapci pancuji ve velkem, a kde je pravda. Pres veskerou skepsi a spise inkinaci ke konspiracnim teoriím jsem se proto rozhodl. Je fakt ze vyvujec nedokaze vyrobit velke mnozstvi 2H2 a O2. Ihned je plyn prisavan a motor se chova trochu jinak. Nejmarkantnejsi je brzdeni motorem, kdy na zarazenou 3ku jsem skoro zastavil a ted auto nema tak velkou ochotu brzdit motorem. Pri vykonu 96 KW je narust vykonu tezko hodnotitleny, ale je pravda, ze mam pocit, ze auto akceleruje mnohem lepe.(treba je to jen pocit) Co se tyka spotreby. Jezdim ted vice eko nez pred tim, ale jsou momenty, kdy s passatem v tuto dobu jezdim se spotrebou jako v lete nebo mensi. Cekal jsem ze spotreba pujde vice dolu. Ale i zato co je jsem rad. Rikam si, ze jse v zivote utratil vic za vetci blbosti. Tak proc to nezkusit? Kdyz si predstavim ze vyvijec pri odberu cca 160kW dokaze vyrobit z 1l destilky za 6kc cca 180 l či 1800l plynu. Jake by to bylo topit s tim. Na strese solary a CES s RWE muzeme vypnout. :) . mrklni na www.jedna vodu.cz treba te to nekam posune.
koil
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 16 čer 2010, 17:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od koil »

Hoši přijde mi to co jsem našel na internetu auto na vodu i ty videa na youtebe.com jako utopije jak kdyby si z nás dělali čurinu.Zkoušel jsem Ivanův vyvíječ hlavně tu elektroniku nejdřív ten první odkaz a pak ten druhý odkaz http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/19 http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/54 ale výsledek na vývin je žádná sláva. Ta druhá elektronika byla lepší ale co je tam to video jak mu to bublá jak o život se mi takového efektu nedostavilo. Jenom mi to jelo jako klasický šumák s bublinkami.Žebro vyvíječe jsem udělal o velikosti 18.5x10 cm ze sedmi plechů nerezových na tento způsob http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/7 Ale musím říct že to jelo lépe když to bylo natvrdo připojené na baterku než přes tu elektroniku.No ještě zkusím větší koncetraci sody ve vodě a uvidím.V práci mi borec říkal že pro motor do objemu 2L stačí vývin 1L plynu za minutu na to aby spotřeba klesla o 50% ale myslim si že je to blábol když si představíte kolik motorem projde vzduchu... :roll: Ještě ten borec mi říkal že ten vodík s kyslíkem shoří díky vysokému tlaku dřív než samotná směs paliva se vzduchem a při tom shoření se promění na kapičky vody a ty smíchané se vzduchem a palivem se zapálí klasickým způsobem daným pro konkrétní typ motoru.Tyto kapičky vody se promění na páru a díky ní je píst stlačen větší silou než na klasické palivo-tak nevím co je na tom pravdy.Ale jestli je to pravda tak by nebylo špatné zkusit ten motor krmit mlhou z nějakého vyvíječe mlhy. Jinak by mě zajímalo jak se daří Milošovému synovi s tím vyvíječem....??
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“