AUTO na VODÍK
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Si to kup sám chytráku.peopleman píše:http://www.jednavodu.cz/nase-nabidka/vodikovy-komplet/
Tak už si to někdo kupte,ať to máme z první ruky..


Já osobně jsem zkoušel vyrobit vyvíječ vodíku. Vodík z toho pelášil jak blázen, ale když jsem to připojil k alternátoru, tak se našponoval řemen a hodně poklesly otáčky motoru. Spotřeba byla obrovská! Ještě to zkouším vychytat, a pak dám vědět. Bud´ se na to vykašlu, nebo to bude fungovat, víc možností neni
Jinak totální úspora je jízda na olej...

Vito na vodík
Tak jsem předělal vyvíječ a zapojil jsem ho do sání mýho MB VITO 2,3 TD. Spotřebu měřím dlouhodobě a až projedu několik nádrží a vychytám optimální proudy a jiný hovadince, tak napíšu jak to dopadlo. Zatím jsem najel jen 60 km a za tenhle kousek jsem poznal, že to mnohem líp jede. Ted´ když chci předject nejakýho víkenďáka, tak nepodřazuju a jen přidám plyn. Dřív jsem bez podřazení předjížděl pul hodiny a protože na 4 to bylo přetočeny a na 5 to nemělo sílu. I kdyby spotřeba neklesla tak to tam nechám, protože je to věc, která nic nestojí a zlepšuje výkon.
Jinak kecy jako že mi schnije vejfuk a co ušetřim dám za novej pouštím druhým uchem ven, protože mám nerezovej.
Vodík kombinuju s čistým RO.
Spotřeba auta na naftu i RO je 9l/100 km
RO kupuju novej za 25Kč/litr
1km jedu za 2,25Kč
Při ceně nafty 35 Kč je 1km za 3,15 Kč
Když bude fungovat přídavný pohon na vodík a ušetří to cca 2l/100 km dostanu se na 7l/100km což je 1,75Kč/1km, bude to super úspora 45% oproti provozu na čistou naftu.
Do toho všeho mám v prdeli termostat a auto se moc nehřeje - cca 65°C a jezdím na nových zimních pneu a nemám kryt pod motorem,protože ho předchozí majitel někde vytrousil. Po vychytání pár mušek a na letních pneu bude úspora věřím ještě vetší.
Ale moje logika mi vnucuje, že spotřeba s vodíkem klesne jen o 000NIC, dle mého uvažování je motor a čerpadlo nějak nastaveno a to krmí pořád stejně, i když mu přidám další palivo dávkuje jako kdyby jelo sólo. Věřím že to ušetří palivo při jízdě do kopce nebo při rozjezdech,protože v motoru vznikne větší síla při výbuchu která se přenáší přes všechny ty serepetičky, klikovku a převodovku na kola,ale při stálý rychlosti to neušetří asi nic. Nebo pojedu na míň plynu stejně rychle? Nemám v noze, botě a ani v autě počítač, tak to nedokážu posoudit.
Nezbejvá nic jinýho než čekat na výsledek!
Ale já se v autech moc nevyznám a jsem jenom šťoural a kutil, třeba se mejlím. Jestli je tu někdo kdo tomu rozumí, rád si to nechám vysvětlit.
Jinak kecy jako že mi schnije vejfuk a co ušetřim dám za novej pouštím druhým uchem ven, protože mám nerezovej.
Vodík kombinuju s čistým RO.
Spotřeba auta na naftu i RO je 9l/100 km
RO kupuju novej za 25Kč/litr
1km jedu za 2,25Kč
Při ceně nafty 35 Kč je 1km za 3,15 Kč
Když bude fungovat přídavný pohon na vodík a ušetří to cca 2l/100 km dostanu se na 7l/100km což je 1,75Kč/1km, bude to super úspora 45% oproti provozu na čistou naftu.
Do toho všeho mám v prdeli termostat a auto se moc nehřeje - cca 65°C a jezdím na nových zimních pneu a nemám kryt pod motorem,protože ho předchozí majitel někde vytrousil. Po vychytání pár mušek a na letních pneu bude úspora věřím ještě vetší.
Ale moje logika mi vnucuje, že spotřeba s vodíkem klesne jen o 000NIC, dle mého uvažování je motor a čerpadlo nějak nastaveno a to krmí pořád stejně, i když mu přidám další palivo dávkuje jako kdyby jelo sólo. Věřím že to ušetří palivo při jízdě do kopce nebo při rozjezdech,protože v motoru vznikne větší síla při výbuchu která se přenáší přes všechny ty serepetičky, klikovku a převodovku na kola,ale při stálý rychlosti to neušetří asi nic. Nebo pojedu na míň plynu stejně rychle? Nemám v noze, botě a ani v autě počítač, tak to nedokážu posoudit.
Nezbejvá nic jinýho než čekat na výsledek!
Ale já se v autech moc nevyznám a jsem jenom šťoural a kutil, třeba se mejlím. Jestli je tu někdo kdo tomu rozumí, rád si to nechám vysvětlit.
Re: Vito na vodík
Gratuluji k dobrému výkonu!petr.vito píše:Tak jsem předělal vyvíječ a zapojil jsem ho do sání mýho MB VITO 2,3 TD. Spotřebu měřím dlouhodobě a až projedu několik nádrží a vychytám optimální proudy a jiný hovadince, tak napíšu jak to dopadlo. Zatím jsem najel jen 60 km a za tenhle kousek jsem poznal, že to mnohem líp jede. Ted´ když chci předject nejakýho víkenďáka, tak nepodřazuju a jen přidám plyn. Dřív jsem bez podřazení předjížděl pul hodiny a protože na 4 to bylo přetočeny a na 5 to nemělo sílu. I kdyby spotřeba neklesla tak to tam nechám, protože je to věc, která nic nestojí a zlepšuje výkon.
Jinak kecy jako že mi schnije vejfuk a co ušetřim dám za novej pouštím druhým uchem ven, protože mám nerezovej.
Vodík kombinuju s čistým RO.
Spotřeba auta na naftu i RO je 9l/100 km
RO kupuju novej za 25Kč/litr
1km jedu za 2,25Kč
Při ceně nafty 35 Kč je 1km za 3,15 Kč
Když bude fungovat přídavný pohon na vodík a ušetří to cca 2l/100 km dostanu se na 7l/100km což je 1,75Kč/1km, bude to super úspora 45% oproti provozu na čistou naftu.
Do toho všeho mám v prdeli termostat a auto se moc nehřeje - cca 65°C a jezdím na nových zimních pneu a nemám kryt pod motorem,protože ho předchozí majitel někde vytrousil. Po vychytání pár mušek a na letních pneu bude úspora věřím ještě vetší.
Ale moje logika mi vnucuje, že spotřeba s vodíkem klesne jen o 000NIC, dle mého uvažování je motor a čerpadlo nějak nastaveno a to krmí pořád stejně, i když mu přidám další palivo dávkuje jako kdyby jelo sólo. Věřím že to ušetří palivo při jízdě do kopce nebo při rozjezdech,protože v motoru vznikne větší síla při výbuchu která se přenáší přes všechny ty serepetičky, klikovku a převodovku na kola,ale při stálý rychlosti to neušetří asi nic. Nebo pojedu na míň plynu stejně rychle? Nemám v noze, botě a ani v autě počítač, tak to nedokážu posoudit.
Nezbejvá nic jinýho než čekat na výsledek!
Ale já se v autech moc nevyznám a jsem jenom šťoural a kutil, třeba se mejlím. Jestli je tu někdo kdo tomu rozumí, rád si to nechám vysvětlit.
Zkoušel jsi maximálku a jak ti to startuje s tím vodíkem? jak píšeš o předjíždění tak bys měl mít vyšší výkon při stejném množství paliva -> urazíš větší vzdálenost za stejné množství paliva = úspora paliva

Mercedes-Benz W210 300D
No maximálku jsem nikdy nezkoušel, protože je mě líto toho starýho klapáča vytáčet. Jednou jsem sním jel 170km/h, ale šel by i víc. Jezdím max do 110 km/h. Startuje to úplně normálně jako před montáží vyvíječe vodíku.
Jo možná je to tak. uvidím až změřím dlouhodobou spotřebu. Třeba dopadnu jako ten pán na videu co jezdil s 2,5 TDI za 3 litry/100km
3 litry na sto je blbost, ale výkon to zvýšilo, to je jasný! Teď když se dostanu na úsporu z 9 na 7 budu maximalně spokojenej!
Jo možná je to tak. uvidím až změřím dlouhodobou spotřebu. Třeba dopadnu jako ten pán na videu co jezdil s 2,5 TDI za 3 litry/100km

Ja se ridim vetou dokud to nezkusis tak to nezjistis..., a tak jsem se i ja postupne zhanel info o prisvani vodiku. V aute nalitam spoustu tis km/ rok cca 40-50tis. A tak, ze budu jezdit ve svem VW passat 1,9 TDI 99KW za aspon 3-4 litry mne hoodne vzrusila... Nasel jsem kluka co to montuje, dal jsem mu na ruku 6 papiru a pres odpor sve pritelkyne a cele rodiny jsem si to nechal namontovat. Dokonce kamarad mi tvrdil ze tim totalne odrovnam motor (jako bych jej koupal v mori) Ihned po montazi splo poznat ze passat je zivejsi, a o malo stoupl vykon. Passat ma vykonu az dost takze je mozne, ze to i muj subjektivni pocit. Ale co je jiste, ze auto nechce tak ochotne brzdit motorem. takze diky tomu muzu jezdit v nizsich otackach a nechat zarazenou i vyssi rychlost. Diky tomu se uspora dostavila ale ne tak jak jsem si myslel. Zkratka to zhrnu i pri hodne sporne jizde bez HHO jsem se nedostal pod 5l/100km. Diky HHO dokazu jed pod 5 l. Bavil jsem se s borcem co mi tam namontoval HH0 a rekl mi, ze není ještě motor dostatečně vytištěný. Kromě toho mi tvrdil, ze tak velký efekt na usporu nemam protoze si elektronika diky lepsimu spalovani mysli, ze je chuda smes a jeste si umele pridava. tak mijeste cchce pripojit do auta nejaky specialni chip. kteri ty informace z lambda sondy a jinych detekcnich okruhu upravi. Uvidime snad do 14 dni budu vedet vic. Jinak borec cco mi to namontoval s tim jezdi ve svem starem ford mondeo, kde ma na tachometru najeto cca 260 tis. auto koupil v bazaru tak si myslim ze ve skutecnosti ma najeto aspon 300-400 tis. a jeho motor s HHO jede zni uplne jako novy. Tak kde je pravda? myslite ze by si to tam montoval vedome, kdyby tim nicil auto ???
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Vede mě to hned na několik otázek....
No na to řekne časem alternátor? O kolik Ampér ze z něj bere víc?
Nemůže to auto jet v nízkých otáčkách lépe proto, že je víc zatížený alternátor a elektronika dává motoru víc nafty?
"Vytištěný motor"? To jako dostatečně vyběhaný? Nebo vyčištěný?
Kolik byla průměrná spotřeba předtím a kolik je teď? Ne za 100km, ale třeba za 5000km.
Když je to tak úžasné a skvělé, proč borec jezdí ve starém mondeu?
Myslíš že to umí starou vyhrkanou ludru motor oživit, že jede jak nový?
No na to řekne časem alternátor? O kolik Ampér ze z něj bere víc?
Nemůže to auto jet v nízkých otáčkách lépe proto, že je víc zatížený alternátor a elektronika dává motoru víc nafty?
"Vytištěný motor"? To jako dostatečně vyběhaný? Nebo vyčištěný?
Kolik byla průměrná spotřeba předtím a kolik je teď? Ne za 100km, ale třeba za 5000km.
Když je to tak úžasné a skvělé, proč borec jezdí ve starém mondeu?
Myslíš že to umí starou vyhrkanou ludru motor oživit, že jede jak nový?
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Podivej, nemam problem si koupit jine auto. Novejsi nebo zanovni. Ale proc, kdyz stare jezdi a penize muzu investovat do neceho jineho. Nad altikem jsem premyslel a uz me passik nechal ve stychu pri cca 100 000 km kdy alernator vyplivl. Je mozne, ze diky odberu do vyvijece jeho zivotnost pujde hodne rychle do tmy..., ale mam nastesti jeste jeden vuz a pripadne kamarada s autodopravou a odtahovkou. Vyvijec si bere kolem 7-10 A a samozrejme 12V tak si to spocitej. Ja mam humanitni vzdelani a ne technicke. Proto abych altik co nejvic usetril jsem namontoval svetla pro denni sviceni a taky proto, ze jsem vymenil hlavni svetlomety. Neb ty stare po 230 tic. svitily jako bludicky. takze i kvuli setreni parabol. A pokud proud co usetrim na sviceni muzu investovat do HHO, proc ne. A co se tyka vycisteni motoru? jsem v tom total laik, jež chce prispet i svou troskou do mlyna. Videl jsem zakarbonizovane casti motoru treba u golfa TDI co mel cca 200 000 tic. Proto se domnivam ze by to moholo pomoct. Ale kdo vi. Treba jsem vlezl na spek nekomu. A odkragluju tim motor, hlavu altik atd. ale jsem ochoten tenhle drahy pokus uskutecnit bo mne uz se...r...e nase vlada, kalousek a jini. Rikam si proc nejsou usporne auta uz davno na svete, proc je problem jezdit elektromobily. Kdo vi treba proto ze ma kalousek ma 70% z ceny benzinu . A treba ne. Uz si nepamatuju vsechny dotazy, snad jsem zodpovedel apon vetsinu. P.s. pisu na netbooku s chalupy od rodicu, proto omluvte spoustu chyb. P.
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Já jsem k tomuto skeptik, protože mě to taky zajímalo a četl jsem o tom, jenže podle všeho to takový zázrak není. Takže nejsem moc přesvědčen že by se to mělo hned takhle chválit.
Ale nemám nic proti tomu, když to někdo zkusí. Nebýt takových tak bydlíme ještě v jeskyních... vývoj je potřeba... jen nevím jestli tohle je to pravé. Uvidíme.
Co se týká Kalouska, tak i když to mám z Ostravy do Polska 15km, tak tam jezdím tankovat, protože on musí pochopit, že nejde jen zvyšovat daně a řešit tím všechny průsery, které udělali. Musí poznat, že s daní přestřelil a bude ji muset snížit. Výnos daně by byl totiž mnohem vyšší, kdyby daň byla menší, lidi by nevymýšleli, dopravci tankovali tady atd. Dost k OT.
I když jsem skeptik, jsem zvědavý na nějaké další poznatky i kdyby byly záporné.
Ale nemám nic proti tomu, když to někdo zkusí. Nebýt takových tak bydlíme ještě v jeskyních... vývoj je potřeba... jen nevím jestli tohle je to pravé. Uvidíme.
Co se týká Kalouska, tak i když to mám z Ostravy do Polska 15km, tak tam jezdím tankovat, protože on musí pochopit, že nejde jen zvyšovat daně a řešit tím všechny průsery, které udělali. Musí poznat, že s daní přestřelil a bude ji muset snížit. Výnos daně by byl totiž mnohem vyšší, kdyby daň byla menší, lidi by nevymýšleli, dopravci tankovali tady atd. Dost k OT.
I když jsem skeptik, jsem zvědavý na nějaké další poznatky i kdyby byly záporné.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG


Hoši přijde mi to co jsem našel na internetu auto na vodu i ty videa na youtebe.com jako utopije jak kdyby si z nás dělali čurinu.Zkoušel jsem Ivanův vyvíječ hlavně tu elektroniku nejdřív ten první odkaz a pak ten druhý odkaz http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/19 http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/54 ale výsledek na vývin je žádná sláva. Ta druhá elektronika byla lepší ale co je tam to video jak mu to bublá jak o život se mi takového efektu nedostavilo. Jenom mi to jelo jako klasický šumák s bublinkami.Žebro vyvíječe jsem udělal o velikosti 18.5x10 cm ze sedmi plechů nerezových na tento způsob http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/7 Ale musím říct že to jelo lépe když to bylo natvrdo připojené na baterku než přes tu elektroniku.No ještě zkusím větší koncetraci sody ve vodě a uvidím.V práci mi borec říkal že pro motor do objemu 2L stačí vývin 1L plynu za minutu na to aby spotřeba klesla o 50% ale myslim si že je to blábol když si představíte kolik motorem projde vzduchu...
Ještě ten borec mi říkal že ten vodík s kyslíkem shoří díky vysokému tlaku dřív než samotná směs paliva se vzduchem a při tom shoření se promění na kapičky vody a ty smíchané se vzduchem a palivem se zapálí klasickým způsobem daným pro konkrétní typ motoru.Tyto kapičky vody se promění na páru a díky ní je píst stlačen větší silou než na klasické palivo-tak nevím co je na tom pravdy.Ale jestli je to pravda tak by nebylo špatné zkusit ten motor krmit mlhou z nějakého vyvíječe mlhy. Jinak by mě zajímalo jak se daří Milošovému synovi s tím vyvíječem....??
