Problémy studeného startu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asi najspíš ten sám problem jako mám já.Pokud si měnil těsnění pod hlavou co všechno jsi vlastně vyměnil.Já řešil to samé.Výměna turba bylo K.O a pak to začlo prdlo těsnění pod hlavou,ale ne moc jen to sem tam netopilo respektive při vyšším výkonu.Takže rozborka.Hlava rovná ventily O.K na bloku nerovnost odstraněno smontováno.následně nové hydra nové tandem čerpadlo rozvody nastavení vstřiku 225.proběhl test ze startu dýmu jak avie po chvilce co se to odvzdušnilo vše O.k zkušební jízda paráda nový tandem lépe to brzdí motor ani neklepne.druhý den ráno točím točím chytne tak po pěti sekundách na jeden dva pak třetí a čtvrtému to trvá přidám plyn držím 2000 otáček jede po minutě normální chod.A co dál nevím.je to passat 85kw rok 99
Ještě jedna věc mne udivila.Když jsem to měl rozebrané foukl jsem do prívodní naftové hadice u tandemu.žádný větší odpor to nekladlo.Nejsem si jistý jestli tam nemá být spětný ventil.Podle etky by tam měl být.Ještě jsem nedodal,že když už mi motor běží normálně a nechám ho jen schladnout cca 1 až 2 hodinky chytne na brnk.Má někdo zkušenosti kde ten spětný ventil má být?
-
Mirin4motion
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Mě zacal Passik blbe startovat. Vymenil jsem žhavičky, palivak, nechal vystydnout a start OK. Druhy den rano jsem prisel a start zase na prd. Natankoval jsem plnou a auto jsem nechal stat cumakem dolu v domeni, že pada nafta. Dalsi den rano start Ok. Tak si rikam, ze zavada vyresena a jeste se pojistim Vagem. To uz auto slo pri volnobehu na 3-4-3-4 valce i za tepla což bylo divný. Vag oznamil chybu na 3 tim valci. Vyměněn vstřik, gumičky a jezdí jak bejk. Jak je možný, že někdy ten vstřik šel, někdy ne na studený starty...
Seat Ibiza 1.8 20V Turbo 135kw
VW Passat 1.9 Tdi PD 74kw
VW Passat 1.9 Tdi PD 74kw
Tak jsem vyměnil i spětný ventil byl na prd a nafta padá dál.prostě startuju chytne po 5 až 10 sekundách trochu tarokuje a za chvilku jede v pohodě.vag žádná chyba.přijdu za hodinu chytne na brnk.už mě napadá jen palivový filtr.když jsem ho měnil tak jsem si všiml,že na šroubu ktery vše spojuje je gumička a ta svině asi netěsní.V pondělí ji vyměním a v uterý napíšu.
Ahoj klucii, tak ten můj problém "špatně startuje a kouří" je KO motor. Na dvou válcích není tlak a má za sebou 320 000km, tak prý oprava nemá cenu, tak sháním motor 1.9TDi 81KW AHF. Nemáte prosím někdo na prodej? Nebo nevíte o někom? Děkuji koldarbk@seznam.cz 
takže auto už startuje.gumku jsem dal rozměr vnitřní 10mm tlouštka 3mm.Jde to pěkně natěsno.Koupil jsem za 20 kč ve firmě Wafarex v Třinci.pozor musí to být z materialu který nafta nerozpouští.Filtr mam na našroubování.Z vrchu je šroub na imbus tuším 12 a na něm je ta gumka.Jinak předtím jsem vyměnil nadzdvihátka.o kroužky na vstřikách,následně tandemové čerpadlo a ještě spětný ventil.Po okroužkách se zlepšilo to ,že už mi nejde nafta do oleje.potom tandemovka líp to brzdí.spětný ventil beze změny až ta posraná gumka a dobré.nadzdvihátka to byla jen prevence.