Prosím radu PD ATJ 85Kw nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

Tak to není dobré. Poradíš jak pokračovat dál? Co jsem měl předtím toho passata 4motion tak trpěl stejnou vadou. Měl jsem zato že je špatné čerpadlo v nádrži protože po výměně průsvitných hadiček byl vidět vzduch od nádrže. Po havárii jsem už auto neopravoval. Auto jinak jezdí ok. spotřeba dobrá a po výměně gumiček ani nekouří i když to byl jen dnešní start
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pises ze si vstreky pretesnil. Skus napojit tandem na flasu s naftou a skus ci to bude lepsie.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

mě nenechává v klidu to žhavení. po zapnutí klíčku do žhaviček proud nejde. jakmile auto nastartuje tak tam začne jít proud a nevypne se. jakmile je motor teplej tak startuje super. po přetěsnění vstřiků má už po nastartování pravidelnej chod
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je ale v pořádku, tyhle motory žhavěj až když máš teplotu chladící kapalin cca +5st a nižší, po startu se zapne dožhavování, může trvat podle typu motoru a teploty chladící kapaliny klidně 4 minuty.

Pokud to startuješ takhle v garáži tak to žhavení nemá vliv, není to komůrkový diesel kde bez žhavení nenastartuješ.
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

Zkoušel jsem to i vystrčit ven a stejně nežhavilo. Žhavení spíná tedy čidlo chladící kapaliny? Zítra kouknu do vagu jestli je tam správná teplota kapaliny a překontroluju vstřiky. Pak leda zkusit připojit naftu z láhve u motoru
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jak píše Mišo, napojit tandem na petlahel a jestli to chytne pěkně tak je chyba někde v palivovém vedení.
Na zkoušku si můžeš odpojit snímač teploty chladící kapaliny, náhradní teplota bude nízká a žhavení se zapne.
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

Tak jsem odpojil čidlo teploty, ale stejně nežhaví. Projel jsem ho teď vagem a na kanále 13 našel tyto hodnoty -1.1 ; -0.8 ; 2.6 ; -0.7
může být toto problém? večer ještě zkusít tu láhev s naftou
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

Tak po připojení kanystru přímo k motoru bez filtru motor krásně startuje. Z nádrže bubliny nejdou a čerpadlo dává asi dost. Zítra budu pokračovat ve zkoumání
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

už mi to startuje lépe.mám palivový filtr který se šroubuje. Z vrchu toho filtru je šroub na imbus tuším 12.Na tom šroubu je gumka.Po zkoumání jsem zjistil,že nemohla dobře těsnit.Ve firmě wafarex mi doporučily nejakou lepší kterou nafta nerozpustí.stála 20kč.rozměr vnitřní 10mm tlouštka 3mm.snad to někomu pomuže. :-D
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

Tak u mě to vypadá na špatný zpětný ventil. Profouknu ho z obou stran. Objednal jsem ve Škodovce novej tak uvidím zítra.
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

ewzen píše:Tak jsem odpojil čidlo teploty, ale stejně nežhaví. Projel jsem ho teď vagem a na kanále 13 našel tyto hodnoty -1.1 ; -0.8 ; 2.6 ; -0.7
může být toto problém? večer ještě zkusít tu láhev s naftou
ten třetí válec hodnota 2.6 je problem.Počítám,že ihned po startu bude vag ukazovat 2.99 takže of.po odvzdušnění to ukazuje 2.6 Znovu ho vytáhni a zkontroluj o kroužky.Určitě jsou skříplé.Každopádně díru zkontroluj a začisti ostré hrany pro dobrý vsup nových gumek.
ewzen
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 pro 2008, 19:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewzen »

Dík za rady. Konec pokusů. Auto je v DIESELPOWER s.r.o. servisu na kontrolu vstřiků. Až bude opraveno dám vědět co sním bylo.
Passat B5 variant, ATJ 85KW, r.v.4/2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“