BMW 330d
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud chces pekne auto s nestocenyma kilometrama, musis za nej i pekne zaplatit. Jinymi slovy pokud hledas v nejlevnejsich cenach, tak tam asi nebude zadny zazrak at jsme v nemecku nebo cesku. Ja jsem koupil auto v cesku, dovezene z nemecka, serviska a kilometry takove akorat rozumne na trilete auto. Rok 2003 bude vylitana herka, cest vyjimkam. Pokud se ty vyjimky najdou, budou patricne ocenene. Mam na tachosi vic nez maji bazarovky z toho roku 2003 a vubec mne to netrapi .
přesně tak, km nejsou na závadu
to že ti tam bazarníci natočí něco mezi 120 a 150tis. by mě určitě nepřesvědčilo
takový auta si většinou kopil někdo kdo s tím jezdil víc, 3.0d není na popojíždění do kostela že, ale samozřejmě výjimka se může najít
a to že 10 let starý auto má něco za sebou, to je jasný no
to že ti tam bazarníci natočí něco mezi 120 a 150tis. by mě určitě nepřesvědčilo
takový auta si většinou kopil někdo kdo s tím jezdil víc, 3.0d není na popojíždění do kostela že, ale samozřejmě výjimka se může najít
a to že 10 let starý auto má něco za sebou, to je jasný no
Hlavně v mém osobním řebříčku hodnot při nákupu "nového" automobilu jsou najeté kilometry až na těch nejspodnějších příčkách. Já osobně si daleko víc cením toho, když je na ta tachometru cifra odpovídající reálu a stáří auta (300 - 400t) a stav auta posuzuju úplně nezávisle na tomto nájezdu než když vidím 10 -15 let staré dieselové auto, u kterého je na tachometru necelých 200t. To je pak spíš k smíchu a náznak nějaké levoty
Holt ale nebude to zatim jinak, dokud je poptávka, bude i nabídka. Tím chci říct to, že pokud bude pořád existovat veliké procento idiotů, kteří shánějí 6 let starého diesela s nejlépe najetýma 80, maximálně 100 000 km a je to jejich hlavní kriterium, tak se tu tyto kilometry pořád šmelit budou. Hlavní je, že je budoucí majitel spokojený a udělal ten "nejlepší" kup - dyť to má přece hovno najeté, ne?
Holt ale nebude to zatim jinak, dokud je poptávka, bude i nabídka. Tím chci říct to, že pokud bude pořád existovat veliké procento idiotů, kteří shánějí 6 let starého diesela s nejlépe najetýma 80, maximálně 100 000 km a je to jejich hlavní kriterium, tak se tu tyto kilometry pořád šmelit budou. Hlavní je, že je budoucí majitel spokojený a udělal ten "nejlepší" kup - dyť to má přece hovno najeté, ne?

..Měl jsem za to, že rosta tdi shání auto s rozumnými km., nebo se pletu..?Mám za to, že auto zásadně nekupovat v Čechách , jak jde o to někoho ojebat, jsme nepřekonatelní..Nejlepší řešení je koupit si místní noviny v D, a objíždět pravé majitele, protože za vyluxované a umyté auto se stočenými km u našich profíků je to moc drahý špás...Auta jsou jako drogy, potuluje se okolo mnoho šmejdů..Radši auto s opravitelnou jasnou závadou než vonavka 1A v perfektním stavu od perfektního profíka...A hlavně moc velký kola, různé píčovské doplnky a tuning..utíkat od toho...A ptát se na chip, jak začnou obluzovat větším výkonem, rovnou se rozběhnout k bráně.. 

nepropadat panice...
Kuci mě vůbec nejde o kilometry ze 150 tisíc na tachometru už jsem dávny vyrostl a už vůbec u BMW,ale já už jsem na částce 300 tisíc za auto a pořád mě to nesedí!
Ve zkratce vám povím můj příběh.Pán tady v místě prodává BMW 330D r.v 2004 do provozu 3/2005 na tachometru 150 tisíc. Auto koupil v Německu v roce 2008 s 78 tisíci na tachometru.To mě dokonce ukázal vytištěnej inzerát z mobile.de z roku 2008 a tam je to opravdu napsaný!
jenže z BMW mě došlo že to auto mělo 80 tisíc namotaný už za období 3/2005-4/2006 a tím záznam končí.Silně pochybuju,že to auto dva roky někde jen tak stálo.
Nehledě na to ,že pán tvrdí ,že jsou měněný všechny žhavky ,ramena a kotouče a ty výřívé klapky.A tohle všechno dělal v 90 tisících.No ,nevím ,ale to to BMW vydrží mín ,než ta moje Octa.
Tak a ted mluvte.Je to BMW opravdu jak z porcelánu a nebo má 350 tisíc co si myslím já?Jinak je zachovalé ,ale tohle mě tam prostě neštimuje.Ale nevím BMW neznám!
Ve zkratce vám povím můj příběh.Pán tady v místě prodává BMW 330D r.v 2004 do provozu 3/2005 na tachometru 150 tisíc. Auto koupil v Německu v roce 2008 s 78 tisíci na tachometru.To mě dokonce ukázal vytištěnej inzerát z mobile.de z roku 2008 a tam je to opravdu napsaný!
jenže z BMW mě došlo že to auto mělo 80 tisíc namotaný už za období 3/2005-4/2006 a tím záznam končí.Silně pochybuju,že to auto dva roky někde jen tak stálo.
Nehledě na to ,že pán tvrdí ,že jsou měněný všechny žhavky ,ramena a kotouče a ty výřívé klapky.A tohle všechno dělal v 90 tisících.No ,nevím ,ale to to BMW vydrží mín ,než ta moje Octa.
Tak a ted mluvte.Je to BMW opravdu jak z porcelánu a nebo má 350 tisíc co si myslím já?Jinak je zachovalé ,ale tohle mě tam prostě neštimuje.Ale nevím BMW neznám!
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Tak je pravda venku! Požádal jsem Cebii a ona mě to všechno zjistila.Tachometr je přetočenej už z Německa a ba co víc ,to auto si tam majitel koupil přímo u BMW!!!
Tak si myslím ,že by měl vždy zvítězit zdravej rozum a ne vidina toho ,že v Německu a ještě u BMW si toto nikdo nedovolí.
V každým případě i kdyby toto mělo bejt jediná vyjímka ,tak si dávejte bacha!
Ale já už Němcům nevěřím!
Díky za reakce a pomoc!
Tak si myslím ,že by měl vždy zvítězit zdravej rozum a ne vidina toho ,že v Německu a ještě u BMW si toto nikdo nedovolí.
V každým případě i kdyby toto mělo bejt jediná vyjímka ,tak si dávejte bacha!
Ale já už Němcům nevěřím!
Díky za reakce a pomoc!
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
On je to stejně automat a ten já nechcu
Kuci mám vzít kombi 330d 150Kw r.v 2003 Euro 3 a nebo to samé r.v 2004 a euro 4.Rozdíl v ceně mezi něma je 60 tisíc.Tady už je ten filtr pevných částic ,ale to vy jistě víte!

Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54